This is only a print version to view the full version of the theme, click HERE
 
Forum Civilization.org.pl
Forum graczy gry Sid Meier's Civilization

Pliki do pobrania - Skryp mapy nSKIRM

Nefliqus - 2011-04-09, 18:54
Post subject: Skryp mapy nSKIRM
UWAGA: MAPA NIE BYŁA TESTOWANA, ZALECAM KORZYSTANIE Z MAPY NOVAL
http://forum.civilization...pic.php?t=15588


W załączniku skrypt nSKIRM teams mirror.
To jest mirror mapy Skirmish.lua

W sumie nic nowego ale odbija teamy i dodaje kilka opcji do wyboru z menu, np. brak uranu, X-axis wrapping, dodanie oceanu o określonej z góry szerokości itp. Nauczyłem się trochę lepiej panować na efektem tego co zostanie wygenerowane. niestety kosztem skomplikowania skryptu. Wychodzi troche brak doświadczenia u mnie, np Leszek robi wszystko tak aby było jak najprościej bo chyba łatwiej później to wszystko ogarnąć. W każdym razie miałem dzisiaj fun z tym skryptem. Jak ktoś chce testowac to prosże bardzo, na pewno nadaje się do gier 2v2.

Chciałem zrobić jeszcze opcją na algorytmie Leszka LD invert ale nie umiem zmienić sposoby odbijania rzek z opcji odbicie po osi Y na X.

Mapka Skirmish.lua sama w sobie ma wbudowane funkcje balansu zasobów i w zasadzie to można na niej grać bez mirroru. I polecam tą opcję dla tej mapy. Jak ktoś chce to może sobie mirror wyłączyć w opcjach.

Fajne jest to ze jak się ustawi mało CS to zawsze wyskakują pomiędzy 2 teamami.

Lista dostępnych ustawień:


Przykład wygenerowanej mapki z ustawieniem jednego teamu po prawej i drugiego po lewej stronie mapki:
Small:

Acha na liście trzeba graczy ustawiać na zmianę wg. schematu A-B-A-B

Wielkość mapki:
[GameInfo.Worlds.WORLDSIZE_DUEL.ID] = {24, 16},
[GameInfo.Worlds.WORLDSIZE_TINY.ID] = {32, 20},
[GameInfo.Worlds.WORLDSIZE_SMALL.ID] = {40, 24},
[GameInfo.Worlds.WORLDSIZE_STANDARD.ID] = {52, 32},
[GameInfo.Worlds.WORLDSIZE_LARGE.ID] = {64, 40},
[GameInfo.Worlds.WORLDSIZE_HUGE.ID] = {84, 52},

Problemy:
1) Czasami jak poprzeginamy w ustawieniach to wygeneruje się jakaś dziwna mapka ale to od razu widać.
2) Rzeczki czasami kończą się na lądzie bo użyłem starego odbicia Leszka z Pangea mirror.
3) przy dużej liczbie CS czasami wyskakuje błąd i na mapie pojawiają biało-czerwone szachownice. Jeśli liczba CS nie przekracza liczby graczy nie ma żadnego problemu.

TO DO
1) Zmiana typu odbicia z mirror na invert.
2) Mapkę trzeba jeszcze trochę potestować bo zrobiła się już bardzo skomplikowana i na pewno znajdą się jakieś błędy. Zrobiła się trochę nieprzewidywalna.

Najważniejsze że można sobie teraz zagrać pojedynek 2ver2 na na mapie mirror.



Dueal z zaznaczoną opcja dużych fiordów i i bez morza w żrodku:

Bobek1971 - 2011-04-09, 19:11

interesujące :) trza obczaić
Gargamelos - 2013-01-28, 23:39

spoko. bede testował:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group