www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Nowe skrypty
Author Message
Nefliqus 



Helped: 5 times
Joined: 16 Sep 2010
Posts: 2939
Piwa: 51/67
Location: Wawa/Wroc
podpułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5 
Reprimends:
 3/3/6
Posted: 2011-04-02, 08:26   Nowe skrypty

Mam prośbę, czy ktoś może tu umieścić te nowe skrypty map multiplayer które Firaxis dodał po ostatnim pachtu. Mam pomysł jak zrobić mirror CS uwzględniając Trait CS ale nie mam CIV5. Ściągnę sobie demo i zrobię testy. Pomyślałem sobie że może coś z tych nowych skryptach dodali ciekawego i może warto by zrobić od razu mirror tych nowych skryptów.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Cholernik 



xfire: Cholernik
Helped: 14 times
Age: 36
Joined: 11 Oct 2010
Posts: 2555
Piwa: 58/33
podpułkownik  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2  I miejsce w Pucharze KAC - w turnieju drużynowym Civ 5  Wygrany jeden GOTM 
Posted: 2011-04-02, 13:03   

Masz w paczce wszystkie skrypty jakie civka ma do zaoferowania

Maps.rar
mapki
Pobierz Plik ściągnięto 286 raz(y) 107.69 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Nefliqus 



Helped: 5 times
Joined: 16 Sep 2010
Posts: 2939
Piwa: 51/67
Location: Wawa/Wroc
podpułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5 
Reprimends:
 3/3/6
Posted: 2011-04-03, 14:05   

thx

te nowe mapy to Skirmish.lua i jeszcze jaka?

Muszę przyznać że skrypt Skirmish.lua jest najbardziej rozbudowany ze wszystkich jakie widziałem i jeśli działa wszystko co chcieli zrobić to mapy mirror są teraz mniej ciekawą opcją. Skirmish.lua wprowadzili podział na dwa regiony z zachowaniem balansu zasobów (również uranu pomimo twierdzeń że nie)
Na pewno trzeba zrobić Skirmish.lua jako mirror dla tych którym równowaga zasobów w regionie nie wystarcza i chcą grać na idealnym odbiciu. Nie chce wychodzić przed szereg, może Leszek będzie chciał zrobić kolejny skrypt mirror.

Edit:
Nowe skrypty to:
Added Ring, Skirmish and Ancient Lake maps to MP. Niestety nie mogę znaleźć Ancient Lake.lua? Dodali 2 skrypty i 1 mapę?
Last edited by Nefliqus on 2011-04-03, 15:20; edited 4 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bobek1971 


xfire: bobek1971mie
Helped: 8 times
Age: 47
Joined: 07 Jan 2006
Posts: 11804
Piwa: 86/349
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Astro Puchat, Kalendarium Dyplo 5, grafiki, random  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4,5  II miejsce w sezonie GOTM - I sezon Ironman  III miejsce w sezonie GOTM - I sezon Maxman  III miejsce w sezonie GOTM - II sezon Ironman  III miejsce w sezonie GOTM - II sezon Maxman  Złoty gracz w demokrację - GwD1  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2011-04-03, 17:09   

Skrypt z dopiskiem LD ma już swoją markę..ale nić nie stoi chyba na przeszkodzie byś popracował nad swoim skryptem i go udostępnił.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Nefliqus 



Helped: 5 times
Joined: 16 Sep 2010
Posts: 2939
Piwa: 51/67
Location: Wawa/Wroc
podpułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5 
Reprimends:
 3/3/6
Posted: 2011-04-03, 17:30   

Bobek1971 wrote:
Skrypt z dopiskiem LD ma już swoją markę..ale nić nie stoi chyba na przeszkodzie byś popracował nad swoim skryptem i go udostępnił.


to nie chodzi o to kogo jest skrypt. Ja uważam ze CS tez powinny być odbijane. Najchętniej poczekałbym az Leszek zrobi nowy skrypt ale jakos nie wydaje mi się zeby miał na to ochotę.
Niestety zeby sobie przetestować skryp trzeba miec oryginalna gre a nie demo, wiec nie bedzie nowego nOval.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Cholernik 



xfire: Cholernik
Helped: 14 times
Age: 36
Joined: 11 Oct 2010
Posts: 2555
Piwa: 58/33
podpułkownik  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2  I miejsce w Pucharze KAC - w turnieju drużynowym Civ 5  Wygrany jeden GOTM 
Posted: 2011-04-03, 23:47   

Jak chcesz się pobawić w tworzenie nowych skryptów, to mogę się poświęcić ku dobru nas wszystkich i zostać królikiem doświadczalnym :zawstydzony:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Nefliqus 



Helped: 5 times
Joined: 16 Sep 2010
Posts: 2939
Piwa: 51/67
Location: Wawa/Wroc
podpułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5 
Reprimends:
 3/3/6
Posted: 2011-04-04, 07:19   

Cholernik wrote:
Jak chcesz się pobawić w tworzenie nowych skryptów, to mogę się poświęcić ku dobru nas wszystkich i zostać królikiem doświadczalnym :zawstydzony:


Dziękuje będę pamiętał.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 43
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23463
Piwa: 23/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2011-04-04, 10:02   

Ale co bym miał zrobić? Bo nie bardzo zrozumiałem o co chodzi...
_________________
www.leszekbiega.pl - blog biegowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ponti 



xfire: marchwik
Helped: 9 times
Age: 39
Joined: 10 Apr 2006
Posts: 11211
Piwa: 61/68
Location: Góra Kalwaria
generał broni  Złoty order za specjalne zasługi - Za adminowanie, Tfurca Gotmuff  Złoty zlotowicz - 10 zlotów  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Przeżycie w Dyplo - Dyplo6  III miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  III miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  Złoty gracz w demokrację - GwD1-kapitan 
Posted: 2011-04-04, 10:33   

LDeska wrote:
Ale co bym miał zrobić? Bo nie bardzo zrozumiałem o co chodzi...



Z tego co zrozumialem zeby odbijały sie City States.... z drugiej strony to jest bardziej dla singlowców ,dla mnie byłoby super i podejrzewam dla wielu z nas zeby mozna zrobic w koncu do biezacego skryptu poprawke dajaca mozliwosci gry w teamach.Czyli poprawiajacą pozycje startowe .
_________________
Naród wspaniały, tylko ludzie k***y - J.Piłsudski
Zaglądali do kufrów ,zaglądali do waliz, nie zajrzeli do dupy - tam miałem socjalizm

-------------------------------------------
Tfurca Gotmuff
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Nefliqus 



Helped: 5 times
Joined: 16 Sep 2010
Posts: 2939
Piwa: 51/67
Location: Wawa/Wroc
podpułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5 
Reprimends:
 3/3/6
Posted: 2011-04-04, 10:46   

Gdyby ci się chciało to mirror nowej mapy Skirmish.lua z odbijaniem CS, barbów i chatek.
W Skirmish.lua pozycje startowe teamów są już zrobione przez firaxis.


Odbijanie CS jest łatwe bo CS maja numery po prostu za major civ. Wystarczy zmodyfikować Twój warunek for odbijający pozycje startowe:

for i = 0, GameDefines.MAX_MAJOR_CIVS + GameDefines.MAX_MINOR_CIVS - 1 do -- add CS to LD mirror

i dodać unit na tym plocie zbey nie bylo latwo ukraść robola:
local unit = player:InitUnit( 63, plotX, plotY); --add unit UNIT_CROSSBOWMAN

Code:
-- mirrorize starting positions
    local playerStartPlot;
    local NewLandPlayerStartPlot;
    local searchMode = 0;
    for i = 0, GameDefines.MAX_MAJOR_CIVS + GameDefines.MAX_MINOR_CIVS - 1 do -- add CS to LD mirror
        local player = Players[i];
        if player:IsEverAlive() then
            if( searchMode == 0 ) then
                searchMode = 1;
                player = Players[i];
                playerStartPlot = player:GetStartingPlot();
                NewLandPlayerStartPlot = playerStartPlot:GetNearestLandPlot(); -- move to nearest land plot
                player:SetStartingPlot(NewLandPlayerStartPlot);
                local plotX = NewLandPlayerStartPlot:GetX();
                local plotY = NewLandPlayerStartPlot:GetY();
                   --print("INFO: Player:", i ,"NewLandPlayerStartPlot: X:", plotX, ", Y:", plotY);
                   if (player:GetLeaderType() ==3) then -- if city state
                       --local unit = player:InitUnit( 78, plotX, plotY); --add unit UNIT_SPEARMAN
                       local unit = player:InitUnit( 63, plotX, plotY); --add unit UNIT_CROSSBOWMAN
                   else
                       --local unit = player:InitUnit( 82, plotX, plotY); --add unit UNIT_SCOUT
                       --local unit = player:InitUnit( 82, plotX, plotY); --add unit UNIT_SCOUT
                       --local unit = player:InitUnit( 81, plotX, plotY); --add unit Archer
                       --local unit = player:InitUnit( 1, plotX, plotY); --add unit Worker
                   end
               
                                  
            else
                searchMode = 0;
                player = Players[i];
                player:SetStartingPlot(getMirroredPlot(NewLandPlayerStartPlot));
                local plotX = getMirroredPlot(NewLandPlayerStartPlot):GetX();
                local plotY = getMirroredPlot(NewLandPlayerStartPlot):GetY();
                   --print("INFO: Player:", i ,"getMirroredPlot(NewLandPlayerStartPlot): X:", plotX, ", Y:", plotY);
                   if (player:GetLeaderType() ==3) then -- if city state
                       --local unit = player:InitUnit( 78, plotX, plotY); --add unit UNIT_SPEARMAN
                       [b]local unit = player:InitUnit( 63, plotX, plotY); --add unit UNIT_CROSSBOWMAN[/b]
                   else
                       --local unit = player:InitUnit( 82, plotX, plotY); --add unit UNIT_SCOUT
                       --local unit = player:InitUnit( 82, plotX, plotY); --add unit UNIT_SCOUT
                       --local unit = player:InitUnit( 81, plotX, plotY); --add unit Archer
                       --local unit = player:InitUnit( 1, plotX, plotY); --add unit Worker
                   end
                  
                             
            end
        end
    end




Odbijanie barrbów jest bardziej skomplikowane. Normalnie barby są dodawane już po zakończeniu skryptu mapy wiec trzeba zrobić tak:
1) sprawdzić warunek z ustawień gry
2) jeśli jest ustawiony na YES to dodać barrby z poziomu skryptu
3) ustawić warunek na NIE
4)zrobić mirror barrbów

Mój prymitywny kod:

Code:
--------add Barbarian before mirroring

    if (Game.IsOption(GameOptionTypes.GAMEOPTION_NO_BARBARIANS)) then
        print("INFO: NO BARBARIANS!");
    else
        print("INFO: BARBARIANS ON.");
        print("NEF: AddBarbs()");
        AddBarbs();
        Game.SetOption(1, true);
    end



Trzeba też dodać unit bo barby same go nie wyprodukują. np tak, dla każdego plotu:

Code:
 ----- miror barbs info and add barbs unit
            local barbplayer = Players[63];
            local barbunit = 85;
       
        if ( plot:HasBarbarianCamp() ) then
            print("Plot HasBarbarianCamp, x:", x,"y:",y);
                      local unit = barbplayer:InitUnit( barbunit, x, y); --add unit
            print("Add Barbs unit at plot");
                    local plotX = mirrorPlot:GetX();
            local plotY = mirrorPlot:GetY();
            print("MirrorPlot HasBarbarianCamp, x:", plotX,"y:",plotY);
                    local unit = barbplayer:InitUnit( barbunit, plotX, plotY); --add unit
            print("Add Barbs unit at mirror plot");
        end



Dla chatek jest tak samo jak dla barbów:
Code:
 --------add goodies before mirroring
    if (Game.IsOption(GameOptionTypes.GAMEOPTION_NO_GOODY_HUTS)) then
        print("INFO: NO GOODY HUTS!");
    else
    print("INFO: GOODY HUTS ON.");
    end
    local startEra = Game.GetStartEra();
    if(GameInfo.Eras[startEra].NoGoodies) then
        print("INFO: ** The Era specified NO GOODY HUTS");
    else
        if (Game.IsOption(GameOptionTypes.GAMEOPTION_NO_GOODY_HUTS)) then
        print("INFO: ** The game specified NO GOODY HUTS");
        else
            print("INFO: AddGoodies()");
               AddRuins();
            Game.SetOption(10, true);
        end
    end




Uważam ze chatki powinny tez być odbijane bo to jest element gry. Nie wiem jak było w civ4 ale w civ5 chatki sa predefiniowane (każdy typ ma swój improvementID) więc można dodać np tylko chatki z gold lub odkrywaniem mapy, wystarczy znać odpowiednie ID. Jak zdecydujesz się zrobić nowy skrypt to poszukam tego pliku xml z opisem Goody (chatek)

-- Check XML for any and all Improvements flagged as "Goody" and distribute them.


Code:

-- Check XML for any and all Improvements flagged as "Goody" and distribute them.
 for improvement in GameInfo.Improvements() do
          local tilesPerGoody = 75;
        if(improvement.Goody and tilesPerGoody > 0) then

            local improvementID = improvement.ID;
            for index, plot in Plots(Shuffle) do
                if ( not plot:IsWater() ) then

                    -- Prevents too many goodies from clustering on any one landmass.
                    local area = plot:Area();
                    local improvementCount = area:GetNumImprovements(improvementID);
                    local scaler = (area:GetNumTiles() + (tilesPerGoody/2))/tilesPerGoody;
                    if (improvementCount < scaler) then

                        if (MirrorCanPlaceAt(improvement, plot)) then
                            plot:SetImprovementType(improvementID);
                            local plotX = plot:GetX();
                            local plotY = plot:GetY();
                               print("NEF: CanPlaceGoodyAt: X:", plotX, ", Y:", plotY);
                        end
                    end
                end
            end
         end
    end
    print("-------------------------------");
end
    end
    local startEra = Game.GetStartEra();
    if(GameInfo.Eras[startEra].NoGoodies) then
        print("INFO: ** The Era specified NO GOODY HUTS");
    else
        if (Game.IsOption(GameOptionTypes.GAMEOPTION_NO_GOODY_HUTS)) then
        print("INFO: ** The game specified NO GOODY HUTS");
        else
            print("INFO: AddGoodies()");
               AddRuins();
            Game.SetOption(10, true);
        end
    end



Jeszcze jedno info, obóz barbów to improvementID = 1;
Dodawanie jest łatwe plot:SetImprovementType(improvementID);

Kurde niech tylko wyjdzie jakaś fajna promocja i kolejny patch to kupie sobie znowu civ5.

EDIT:
Najtrudniej jest odbić trait CS. Mam pomysł jak to zrobić ale nie ma jak go przetestować:
Trait CS sprawdza się w ten sposób:

local MinorCivTrait = player:GetMinorCivTrait();

Nie ma polecenie do ustawiania trait wiec trzeba go zmienić ręcznie przez wykonanie polecenia SQL.

Wszystkie ustawienia danej rozgrywki (gry) są przechowywane w bazie Civ5DebugDatabase.db
Można ja przeglądać dowolnym programem, np SQLite lub innym np. http://osenxpsuite.net/?x...managementtools

W ten sposób można znaleźć nazwę tabeli i kolumny której wartość chcemy zmodyfikować.

Żeby wywołać polecenie SQL z poziomu skryptu LUA musimy użyć takiego dziwnego polecenia for:

for row in DB.Query("SELECT * FROM TechTrees INNER JOIN Civilization_TechTreeAccess ON TechTrees.Type = Civilization_TechTreeAccess.TechTreeType") do
if (row["CivilizationType"] == ThisCivsType) do
print ("This civ has access to the "..Locale.ConvertTextKey(row["Description"]).." tech tree.");
end
end

Oczywiście to tylko przykład ale można zrozumieć mechanizm. Bazę wybiera się modyfikując DB.Query według schematu DB.nazwabazy.Query.

W ten sposób można zmienić nie tylko Trait CS ale i pozostałe parametry wiec można sobie wyobrazić Skrypt mapy który modyfikuje te najbardziej denerwujące parametry gry np zwiększa koszt Nuke x2.

Sechemat uzupełniania baz jest taki: pliki konfiguracyjne XML -> (start civ5) -> ->Civ5DebugCore.db -> zdefiniowanie gry (rozgrywki) -> Civ5DebugDatabase.db ->GameInfo
wiec baza Civ5DebugDatabase.db jest uzupełniana przy każdej kolejne rozgrywce wiec można ją spokojnie zmieniać skryptem mapy.

Ciekawe czy ktoś się nad tym pochyli. Narzekać jest łatwo a robić trudno
Last edited by Nefliqus on 2011-04-04, 11:57; edited 14 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 43
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23463
Piwa: 23/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2011-04-04, 12:52   

Fajne rzeczy robisz ale ja nie uważam żeby taka modyfikacja była fajna a poza tym nie mam czasu tego testować i implementować... ten tydzień mam mocno zajęty - niestety. Potestuj sam, to przecież jest proste a civkę chyba kupiłeś po premierze i możesz sobie ją ściągnąć ze steam'a?
_________________
www.leszekbiega.pl - blog biegowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
jimmy325 


Age: 30
Joined: 21 Nov 2013
Posts: 1
Posted: 2013-11-21, 06:58   

Niestety zeby sobie przetestować skryp trzeba miec oryginalna gre a nie demo, wiec nie bedzie nowego nOval.
_________________
Pass4sure www.pass-4sure.org.uk
Braindumps ccna braindumps
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bodek 



xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 42
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: Łódź
starszy chorąży sztabowy  Brązowy order za specjalne zasługi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Złoty zlotowicz - 7 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Złoty gracz w demokrację - GwD2 
Posted: 2013-11-22, 14:46   

jimmy325 wrote:
Niestety zeby sobie przetestować skryp trzeba miec oryginalna gre a nie demo, wiec nie bedzie nowego nOval.


Jakie fajne booty teraz się pojawiają
Nie tylko że walą posta od razu żeby być aktywnym userem
ale nawet nie jest to post w stylu
"Hi I'm new friend"
tylko wyszukują coś z historii i cytują jak swoją wypowiedź

Quote:
Niestety zeby sobie przetestować skryp trzeba miec oryginalna gre a nie demo, wiec nie bedzie nowego nOval.

Nef ponad dwa lata temu :oczami:

Niezłe niezłe
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  
Czas generowania strony : 0.46 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group