www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Pakt "pytanie o zasady" (trebuch)
Author Message
ScoobyDoo 

HammurabiImperium Babilońskie

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 38
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8253
Piwa: 83/66
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2014-07-08, 17:52   Pakt "pytanie o zasady" (trebuch)

Pakt numer 3705, założony 2014-03-24 20:51:10 przez trebuch (Dutch - Wilhelm)


Nazwa paktu: pytanie o zasady

Zaproszone do paktu nacje:
Twórca: trebuch
Peter
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

HammurabiImperium Babilońskie

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 38
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8253
Piwa: 83/66
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2014-07-08, 17:52   

trebuch 2014-03-24 20:55:36
Peter - mam pytanie o to czy Rihiter mógł zagrać tak jak zagrał. Wczoraj przed zrobieniem swoich tur mieliśmy OB i czujki w swoich krajach (ja warriora u niego, on chariota u mnie). Wypowiedziałem mu OB (bo nie chciałem żeby mnie szpiegował jak już odkryje karty że wykonuje atak na Francję) przez co obydwie czujki teleportowały się na neutralne pole między naszymi granicami - to samo pole. Nie ruszyłem swoim warriorem uznając, że taka jest zasada (zakaz ruchu po teleportacji w turze gdy teleportacja wystąpiła i w następnej, choć mogłem tym warriorem zwiać do siebie). Dziś wchodzę do gry a tu warrior zginął (z rąk chariota), chariot uciekł, co oznacza, że Rihiter w turze w której jego chariot się teleportował ruszył chariotem i zniszczył mojego warriora. I teraz pytanie czy ja źle rozumiem zasady czy Rihiter wyciął mi jednostkę która była nietykalna jeszcze nawet dziś? to niby "tylko" warrior ale miałem kasę i plan jego przezbrojenia w tej turze

Peter 2014-03-24 22:34:39
Zajmę się tym jutro, dziś już ledwo zipię.

trebuch 2014-03-25 13:04:14
i jak to widzisz?

Peter 2014-03-25 13:34:09
Masz racje i dobrze interpretujesz zasady.

Gramy dalej ale tematu tak nie zostawię i zajmę się tym wieczorkiem.

trebuch 2014-03-25 13:47:20
ok, dzięki

trebuch 2014-05-20 17:03:47
moim zdaniem gra pozamiatana i trzeba kończyć zwycięstwem Bodka = poddaje się
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Zasady Dyplo3
LDeska Dyplo #3 2 2008-05-20, 21:55
domel
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Zasady Dyplo3
LDeska Dyplo #3 - archiwum 0 2008-01-16, 14:08
LDeska
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Rules / Zasady
LDeska Polish-Spanish Pit-Boss game 0 2008-01-23, 11:29
LDeska
No new posts Announcement: Dobrowolny Anonim - Zasady
Bodek Dyplo 10 2 2014-09-08, 15:30
Maiar
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Zasady systemu paktów tajnych
LDeska Dyplo #3 2 2008-03-22, 14:09
LDeska

Czas generowania strony : 0.27 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group