www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Pakt "Rudi - Peter sprawy administracyjne i takie sobie
Author Message
ScoobyDoo 

HammurabiImperium Babilońskie

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 38
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8316
Piwa: 84/70
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2014-07-08, 16:53   Pakt "Rudi - Peter sprawy administracyjne i takie sobie

Pakt numer 3548, założony 2013-12-04 17:08:52 przez Rudi2 (French - Louis XIV)


Nazwa paktu: Rudi - Peter sprawy administracyjne i takie sobie

Zaproszone do paktu nacje:
Twórca: Rudi2
Peter
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

HammurabiImperium Babilońskie

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 38
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8316
Piwa: 84/70
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2014-07-08, 16:53   

Rudi2 2013-12-04 17:16:18
Witam.
Dowaliłeś do pieca tą mapą :) Ciekaw jestem jakie niespodzianki jeszcze na nas czekają?

Oczywiście nie byłbym sobą gdybym czegoś nie spaprał już w 1 turze :(
Miałem upatrzone jako takie miejscówki w zerowej, wchodzę w następnej, ubijam niedźwiedzia i stawiam miasto. Niby nic szczególnego ale nie taka miała być kolejność w odpalaniu setów i stolicę mam nie tam gdzie być powinna.
Teraz kombinuję jak zagrać ze stolicą biedną ale produkcyjną. Na dodatek przez wiele tur nie będzie rosła. Echhh.

Peter 2013-12-11 08:57:03
A kto kreatywnej nacji zabroni stawiać stolicę gdzie chce ;)

Rudi2 2013-12-11 09:19:14
Nigdy wcześniej nie grałem kreatywną i to był duży błąd. Początek gra się lekko a miasta stawia swobodnie.

Teraz gdy okolice już jako tako rozpoznałem takie mam najbliższe zamiary:
- plan do zrealizowania na 100% to zająć szybko miasto po barbach
- plan na 200% to zająć oba miasta po barbach

dalsze plany to
- po brązie pójść ścieżką religii, może jakaś rela wpadnie (będzie jakiś bonus finansowy z zajęcia miasta po barbarzyńcach), będzie religia to dobrze (plan na 300%) a jeśli nie będzie to i tak do kapłaństwa, próba budowy cudu by spróbować załapać się szybko na kuźnie

najodleglejsze plany
- w miarę szybka wyprawa z osadnikiem na ten odległy wypasiony kontynent gdzie szpieg się włóczy, pewnie roi się tam od obcych szpiegów skoro mój tam jest postawiony, być może jakiś kontynent trafi się po drodze w te odległe strony

Z dużym niepokojem obserwowałem brak miast u sąsiadów czyli gryza i trebucha, czy przypadkiem nie zaczaili się osadnikami licząc na postawienie miasta gdy ja będę barbów eliminował. Jednak niedawno odpalili wszystkich osadników więc moje szanse na zajęcie obu miast po barbach zwiększyły się. No chyba, że jakimś cudem zdecydują się na atak łucznika barbarzyńskiego swoimi wojownikami a w stolicy klepią już osadnika lecz mało to rozsądne. Ja bardzo szybko pastawiłem 3 miasta a oni z dużą zwłoką więc w produkcji niezbędnych toporników i osadnika powinienem mieć przewagę. To dotyczy planu 100% i 200% normy do wyrobienia.

Rudi2 2013-12-27 13:39:52
Tura 23
Puściłem z dymem pierwsze miasto barbów czyli plan wykonany w 100%

Ciekaw jestm kto pierwszy zaskoczy po logach, że nie spaliłem dwuch miast barbów lecz postawiłem miasto i ściąłem.

12/27/13 11:55 am Rudi2 Logged out
12/27/13 11:55 am Rudi2 Finished turn
12/27/13 11:52 am Rudi2 Score decreased to 60
12/27/13 11:52 am Rudi2 Score increased to 62
12/27/13 11:51 am Rudi2 Score decreased to 60
12/27/13 11:50 am Rudi2 Score increased to 63
12/27/13 11:48 am Rudi2 Logged in

Teraz ustawiam się do planu na 200% normy czyli do drugiego miasta barbarzyńskiego. Już tak łatwo nie będzie bo po drugiej stronie zapewne czai się Gryz też chętny na zajmowanie lub skorzystanie z okazji gdy wywabię łucznika.

Rudi2 2013-12-29 13:24:23
Ważna sprawa techniczna do ciebie.
Postaraj się jutro zrobić przeładowanie bez opóźnień. Zamierzam wypowiedzieć wojnę Gryzowi i to w tej pierwszej godzinie po przeładowaniu ale mam też około 10.00 ważne spotkanie w pracy więc czasu będzie bardzo cieniutko a każda zwłoka w przeładowaniu powoduje duży konflikt na linii real-Dyplo.
To dość ważna tura bo wyciągnąłem wcześniej łuczników barbów z miasta szykując w międzyczasie toporki ale dziś szok przeżyłem bo u barbów został w mieści goły wojownik.
Niestety Gryz ma szybsze rydwany i może na krzywy ryj chcieć załapać się na zdobywanie miasta bez żadnego wkładu z własnej strony.
Na wszelki wypadek wypowiem mu jutro wojnę by zablokować ewentualne wejście jego osadnika na tą górkę. Pewnie go nie ma ale lepiej na zimne dmuchać.

Peter 2013-12-29 13:44:54
Jak nie będzie przeładowania do/o 9.00, to dzwoń :)

Rudi2 2014-01-04 12:09:19
Tura 30
Postawiłem drugie miasto w miejscu "po barbach" czyli plan wykonany w 200%
Średnio statystycznie każdemu przypada jedna taka miejscówka (i jakiś niewielki ułamek). Mając zajęte dwie miejscówki znacznie przyśpieszę (na tym etapie gry)techowoanie w stosunku do tych co mają po jednej "miejscówce" nie mówiąc już o tych co nie załapali się kompletnie. Bodek też już ma kpl i pewnie ze 2-3 graczy ma lub będzie miało niebawem.
Dziwię się Pontiemu, że nadal gra na trzy miasta zamiast na 4 czy 5.
Che che, podpuszcza mnie na wspólny atak i podział Gryza a skubaniec nawet nie przebił się w jego kierunku przez miasto barbów. Grubymi nićmi szyje ten koncept.

Dwie religie już są a do trzeciej jest mi kompletnie nie po drodze. Dziś ustawiłem produkcję na Wyrocznię (i wolę szybko się sprężać) by załapać się na kuźnie dlatego muszę jeszcze doskoczyć do garncarstwa a wcześniej rolnictwo lub rybołówstwo. Wybrałem rybołówstwo bo robotnicy i tak muszą nadal siekierami machać więc z nie byłoby komu farmy robić. Zresztą po Wyroczni najważniejszym miastem będzie przez długi czas to portowe i zamierzam je najszybciej rozwijać więc kuter doskonale wpisuje się w kierunek rozwoju.
Portowe miasto to galery i trimery a być może i kolos. Czyli okno na dalszy świat. Wygląda na to, że odpuszczę sobie przeciwległe zasobne tereny a postawię na morskie wyprawy i zdobycze.

Rudi2 2014-01-13 00:02:03
Wcześniej czasu na pisanie nie było a i teraz po podróży w środku nocy tez rozpisywać się nie ma co.

Składam protest z zastrzeżeniem żądania odszkodowania za utracone zyski ze zniszczenia chatek barbów jeśli Bodek nie odniesie się do moich propozycji w sposób dla mnie satysfakcjonujący. Ufam, że załatwimy to polubownie między nami bez zawracania ci dupy ale zastrzegam sobie prawo maglowania tematu gdyby tak się nie stało.
W skrócie tylko, chodzi o to, że kolejność na wojnie pozbawiła mnie 50 lub 100% zysków z tych chatek w zależności czy byłaby wojna czy nie. Bodek wcześniej wszedł na chatki podwójnym (legalnym bo podczas pokoju) a mnie poprzez deklarację wywołania wojny pozbawił takiej możliwości. Wojny nie mógł mi wypowiedzieć wczoraj bo robił dwie tury podwójnym a dziś mógł swobodnie wywołać wojnę zarówno jako pierwszy lub jako drugi (gdym turę zrobił pierwszy).
W praktyce obaj stalibyśmy na tej samej chatce więc albo nie wywołuje wojny i niszczy dwoma jednostkami dwa usprawnienia a ja pozostałe dwa (czyli mam 50%) lub wywołuje wojnę i jest teleportowany z chatek ale nie może mnie (z regulaminem) atakować teleportowanymi jednostkami co w praktyce oznacza, że ja stojąc na chatkach klepię kpl. czyli 100% zysków.
Żeby poruty nie wywoływać na ogólnym nic nie pisnąłem a grze koleżeńsko ustąpiłem i odszedłem w bok ale straty są wymierne i mam podstawy do rekompensaty. W końcu od kilkunastu tur zapierniczałem 4 jednostkami dokładnie w ten konkretny punk a Bodek wpakował się tam i daliście mi jakieś ograniczenie podczas pokoju o wywołaniu wojny której on wywołać nie mógł bo byłby podwójny.

Przy okazji, ten punkt o dopuszczeniu deklaracji o wojnie trzeba piekielnie mocno doprecyzować bo jest wiele sytuacji gdzie może dochodzić do nadużyć.
Jutro bardziej szczegółowo. dziś idę robić turkę i zobaczę co tam Wiking nawywijał.

Rudi2 2014-01-14 01:27:00
Sprawę wyjaśniliśmy sobie z Bodkiem.
Wszystko wskazuje na to, że nie miałem jednak racji.

Rudi2 2014-03-17 15:49:11
Szukam zmiennika na nacje.
Nie wyrabiam się z pracą totalnie a znów dowiedziałem się, że chcą moją firemkę jeszcze bardziej zleceniami zasypać.
Sprawa jest naprawdę poważna więc będę namawiał Bombla na przejęcie nacji.
Masz jakieś zastrzeżenia do kandydata?

Peter 2014-03-17 19:35:48
"Masz jakieś zastrzeżenia do kandydata?"

Amator, odpadł prawie jako pierwszy, a do tego naiwniak co wierzy sąsiadom ;)
To już nie wiem czy AI nie będzie lepsze ;)

A poważnie to spoko, nic na siłę.
Zastępstwo stałe czy tymczasowe?


Rudi2 2014-03-17 20:00:32
Jeszcze nie mam odpowiedzi Bombla.
Chcę pociągnąć jakoś te kilka kluczowych turek gdzie sytuacja z Francji z Holandią (Trebuch) zostanie wyjaśniona. Jeśli Trebuch wsadzi wojsko na statki i popłynie razem ze mną walczyć na dalekich wyspach z Wikingiem i Anglią to będzie ok i przekażę nacje na stałe.
Jeśli natomiast wyśle puste statki a wojsko zabunkruje u siebie to szybciutko Francja znajdzie się w stanie wojny z Bodkiem, Whiteye i jeszcze z Trebuchem i na pewno z Gryzem. Czyli wszystkimi na około co szybko doprowadzi do definitywnego końca. Nie chcę Bomblowi przekazać nacji z perspektywą szybkiego zgonu więc dociągnę to sam.

Rudi2 2014-03-18 17:54:38
Bombel niestety też nie może bo dziecko w szpitalu.

Poczekam aż kogoś odpowiedniego zaciukają z grających. Bodek by się nadał.
Ty tam widzisz lepiej z góry, długo pożyje ten Wiking bo wiesz spieszy mi się.

Peter 2014-03-18 20:02:59
;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts Announcement: Sprawy Techniczne
Bodek Dyplo #6 1743 2012-01-24, 10:56
Marw
No new posts Announcement: Sprawy techniczne
LDeska Dyplo "Mały Miś" 1640 2011-11-20, 18:22
Beny
No new posts Announcement: Sprawy techniczne D10
Bodek Dyplo 10 1911 2015-07-10, 21:18
Rihiter
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Pakt "Wielki Brat znowu patrzy - czyli wspomnienia Admi
Bodek
Beny Pakty odtajnione 13 2015-06-21, 10:06
Beny
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Sprawy administracyjne i techniczne" (Barteq
Barteq, cheos
wnuczus Pakty już nie (f)tajne 1 2012-10-03, 21:06
wnuczus

Czas generowania strony : 0.39 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group