www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic

artystycznycywilizacjifiraxisjakstylzredefiniuje

Closed by: Shaka[D14]
2016-05-14, 15:18
JAK FIRAXIS ZREDEFINIUJE STYL ARTYSTYCZNY W CYWILIZACJI 6
Author Message
Shaka[D14]


Joined: 29 Oct 2018
Posts: 64
Piwa: 60/23
plutonowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Mini turnieju w Civilization IV - I Mini turniej 
Reprimends:
 2/3/6
Posted: 2016-05-14, 15:08   JAK FIRAXIS ZREDEFINIUJE STYL ARTYSTYCZNY W CYWILIZACJI 6



Oto całkiem długi artykuł z portalu IGN.COM na temat grafiki w Cywilizacji 6. Zachęcam do przeczytania można dowiedzieć się wielu interesujących rzeczy!

"Nowa Cywilizacja wymaga nowego stylu artystycznego. Dyrektor Artystyczny Cywilizacji 6, Brian Busatti, weteran studia Firaxis, który pracował zarówno nad 4, jak i 5 częścią serii, powiedział portalowi IGN, jak ustalił nowy kierunek wizualny dla wychodzącej w październiku turowej gry strategicznej.

“Kiedy zaczęliśmy się tym zajmować, przypatrzyliśmy się, jak ludzie grają w nasze gry.” - powiedział twórca. Busatti oraz jego zespół przejrzeli tyle zrzutów ekranu od społeczności Cywilizacji 4 i 5, ile mogli znaleźć. Nauczyło ich to czegoś bardzo ważnego. “Zazwyczaj w Cywilizacji chcesz widzieć świat jako całość, więc znacząco oddalasz widok. To nie znaczy, że ludzie nie przybliżają, bo zdarza się to dość często. Niektórzy nawet przybliżają widok przez całą grę i bawią się cały czas w trybie taktycznym.”

To wykazało potrzebę posiadania stylu graficznego, który będzie dobrze wyglądał nie tylko z daleka, ale również z bliska. “Chcesz się upewnić, że rzeczy są czytelne z tej odległości. Jednym ze sposobów, żeby to zrobić, jest skupienie wysiłków na kształcie i formie. Jest to oczywiście o wiele bardziej czytelne jeśli masz różne sylwetki dla różnych rzeczy.”. Dzięki temu, postacie na mapach będą miały jeszcze bardziej przesadzone proporcje od tych w Cywilizacji 5, przez co będą rozpoznawalne z daleka. “Wojownicy są zdecydowanie więksi. Mają bardzo masywną sylwetkę i są zwyczajnie wielkimi kolesiami, a ty masz mniejszych kolesi, którzy wciąż są bohaterscy, ale chudsi. Od razu można zauważyć różnicę pomiędzy Łucznikiem a Wojownikiem.”.

Cały artykuł do przeczytania tutaj
Last edited by Shaka[D14] on 2016-05-14, 15:15; edited 6 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts Sticky: Punktacja Cywilizacji
czajmen Kalendarium Dyplo 8 2 2013-05-25, 13:25
Bobek1971
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Zmierz cywilizacji Inków" (ScoobyDoo)
ScoobyDoo, plewan_79
ScoobyDoo Pakty odtajnione 1 2014-07-08, 17:52
ScoobyDoo
No new posts JAK FIRAXIS ZREDEFINIUJE STYL ARTYSTYCZNY W CYWILIZACJI 6 -
Shaka[D14] Przedpremierowe nowości ze świata civ 54 2016-05-18, 12:53
Forever
No new posts Nowy styl na forum
Beny Regulaminy, ogłoszenia, pytania 23 2008-09-19, 20:14
Beny
No new posts Newsletter od Firaxis
LDeska Nowości ze świata civ 4 2007-09-20, 21:09
Peter

Czas generowania strony : 0.21 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group