Nie widzę nic złego w mikro-zarządzaniu. Jak komuś się nie chce to włącza niższy poziom i tyle.
Z racji, że workerzy budują ulepszenia z bomby i techy mają przyspieszenia oczywistym jest fakt, że należ grać na wolniejszym tempie ale to żadna nowość. Tak samo było/jest i w civ4 czasami przeskok militarny jest niewidoczny( w sensie z rycków na kirasjerów i od razu kawa 5 tur później) na późniejszym etapie co należałoby rozwiązać mniejszą prędkością gry.
Widzę, że mocni zawodnicy tutaj są. Ja grałem mniej trochę. Wygrałem może ze 2 razy na bóstwie aztekami i niemcami na początku więc w zasadzie można by tego nie liczyć.
Zazwyczaj staram się grać na 7-8 poziomie. Początki mam trudne potem jakos się rozkręcam.
Ja lubię Japonię ale dawno nią już nie grałem. Może zyskać na znaczeniu poprzez osłabienie csów i ich bonusów do dzielnic.
p.s mam ciężkie początki bo zazwyczaj gram na ciasnych mapach( pangea więcej/max csów +2ai więcej niż jest proponowanych na danym rozmiarze)
Last edited by jarek17777 on 2018-02-12, 14:02; edited 2 times in total
A no i po odpaleniu pierwszej gry to widzę, że przyspieszenia zostały zredukowane do 40%. Powinni je zbić do 30-35% ale to i tak poprawia gry na szybszych prędkościach.
Helped: 3 times Joined: 20 May 2011 Posts: 1772 Piwa: 25/25
Posted: 2018-02-12, 16:57
Forever wrote:
Eferalga_500 wrote:
JA nie daję rady na FFa - za szybko
Bo jedyna słuszna prędkość to maraton (przedostatnia najwolniejsza)
Wtedy techy i produkcja w porównaniu z szybkością poruszania są najlepiej zbalansowane
Tyle że niestety rozgrywka trwa pewnie z 10-12 h
Forek Epik , maraton to ta najwolniejsza . Pamiętam jak na początku graliści na qucku w multi i narzekaliście jak spierniczyli nową civkę .
Pierwsza gra i nowe zmiany mega mnie wciągnęły. Religia kozak jak robotników można za wiarę kupować.
Dzielnica rządowa i budynki z bonusem do osadników/lub więcej obszarów mieszkalnych to spory boost w early.
xfire: throgin Helped: 3 times Age: 41 Joined: 05 Jun 2007 Posts: 3193 Piwa: 27/4
Posted: 2018-02-12, 18:21
itkovian wrote:
Forever wrote:
Eferalga_500 wrote:
JA nie daję rady na FFa - za szybko
Bo jedyna słuszna prędkość to maraton (przedostatnia najwolniejsza)
Wtedy techy i produkcja w porównaniu z szybkością poruszania są najlepiej zbalansowane
Tyle że niestety rozgrywka trwa pewnie z 10-12 h
Forek Epik , maraton to ta najwolniejsza . Pamiętam jak na początku graliści na qucku w multi i narzekaliście jak spierniczyli nową civkę .
Mi o tym ze szabyko chodziło o szybkość klikania turek. Jeżęli nie byłoby kompów to prędkość zwykła jest dobra. Po prostu gramy FFA ze zbyt duza iloscia AI co oznacza ogromny teren - a potem duża ilość unitów itd.
NA multi mozna wykozsytywac SHIFT + Enter
Produkcja , nauka , kultura sie kumuluje . Wiec nie trezba nic wynajdywac czy budowac . mozna poczekac , na wykrycie eureki , na odpowiednia karte do produkcji a nastepnie mozna budowac z premią w 1 rure
Single a multik to zupenie co innego
Co mniej bardzioej denróje , ale bedzie poprawinoe . w modzi Helberazer .
Doda kolejkownie jednsotek , na panelu głownym bedzie widac potencjał nauki , wojka wszsytkich graczy , wiec nie bedzie trezba zaglac w F1
Przydało by sie takie samo z zadaniami od CS
Wie ktos jak rozpoznac ze dostaje sie propozycje umowy od innego garcza ?. Gdzie to widać
Last edited by szachoboks on 2018-02-12, 18:37; edited 1 time in total
xfire: throgin Helped: 3 times Age: 41 Joined: 05 Jun 2007 Posts: 3193 Piwa: 27/4
Posted: 2018-02-12, 19:27
szachoboks wrote:
NA multi mozna wykozsytywac SHIFT + Enter
Produkcja , nauka , kultura sie kumuluje . Wiec nie trezba nic wynajdywac czy budowac . mozna poczekac , na wykrycie eureki , na odpowiednia karte do produkcji a nastepnie mozna budowac z premią w 1 rure
Shift + enter , to skrót klawiszowy konczacy ture nawet jesli nei wykonałes ruchu , a komputer ci kaze . W civ 5 dziąłalo tylko na ruch jednostek . ( mam sporo jednostek do zrobienea ruchu , nie ogarniam , walic to ,koncze ture ) , produkcje , nauke,polityki promocje trzeba było wybrac , A nauka i produkcja przpedała wraz koncem tury przy braku wybrania
.
Mozna sobie kumulowac propdukcje i w zaleznosci co sie wydarzy np ktos atakuje to w 1 ture stawia sie mur , w nastepna zbrojownie .
A jesli jest spokoj to mozna cudaka . Elastyczne granie.
Czyli w FFA civ6 nie trezba az sie tak spieszyc i martiwc ze cos sie straci
A co do wycinku to oczywscie najlepszy jest gubernator co daje + 100% . Robi sie nim rundke po miastach . zongluje sie gubernatorami
W Ratuszy , proponuje zbierac bonusy do walki , budowac przy oligarchi , by dostac dzika karte oligarchi + 4 do ataku
Last edited by szachoboks on 2018-02-12, 20:15; edited 9 times in total
xfire: throgin Helped: 3 times Age: 41 Joined: 05 Jun 2007 Posts: 3193 Piwa: 27/4
Posted: 2018-02-13, 00:49
szachoboks wrote:
Shift + enter , to skrót klawiszowy konczacy ture nawet jesli nei wykonałes ruchu , a komputer ci kaze . W civ 5 dziąłalo tylko na ruch jednostek . ( mam sporo jednostek do zrobienea ruchu , nie ogarniam , walic to ,koncze ture ) , produkcje , nauke,polityki promocje trzeba było wybrac , A nauka i produkcja przpedała wraz koncem tury przy braku wybrania
.
Mozna sobie kumulowac propdukcje i w zaleznosci co sie wydarzy np ktos atakuje to w 1 ture stawia sie mur , w nastepna zbrojownie .
A jesli jest spokoj to mozna cudaka . Elastyczne granie.
Czyli w FFA civ6 nie trezba az sie tak spieszyc i martiwc ze cos sie straci
A co do wycinku to oczywscie najlepszy jest gubernator co daje + 100% . Robi sie nim rundke po miastach . zongluje sie gubernatorami
W Ratuszy , proponuje zbierac bonusy do walki , budowac przy oligarchi , by dostac dzika karte oligarchi + 4 do ataku
Helped: 2 times Age: 46 Joined: 01 Sep 2010 Posts: 4735 Piwa: 48/44 Location: Warszawa
Posted: 2018-02-14, 11:32
itkovian wrote:
Forever wrote:
Eferalga_500 wrote:
JA nie daję rady na FFa - za szybko
Bo jedyna słuszna prędkość to maraton (przedostatnia najwolniejsza)
Wtedy techy i produkcja w porównaniu z szybkością poruszania są najlepiej zbalansowane
Tyle że niestety rozgrywka trwa pewnie z 10-12 h
Forek Epik , maraton to ta najwolniejsza . Pamiętam jak na początku graliści na qucku w multi i narzekaliście jak spierniczyli nową civkę .
Masz rację pisałem z głowy czyli z niczego
_________________ Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywistość
Helped: 2 times Age: 46 Joined: 01 Sep 2010 Posts: 4735 Piwa: 48/44 Location: Warszawa
Posted: 2018-02-14, 11:33
jarek17777 wrote:
Pierwsza gra i nowe zmiany mega mnie wciągnęły. Religia kozak jak robotników można za wiarę kupować.
Dzielnica rządowa i budynki z bonusem do osadników/lub więcej obszarów mieszkalnych to spory boost w early.
Zamiast kupować roboli za wiarę kupuj sety za wiarę i stawiaj miasta
Jak masz zbudowany budynek w tej nowej dzielnicy które za każde miasto daje worka masz dwa w jednym (a jak grasz Rzymem to nawet trzy)
_________________ Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywistość
Helped: 2 times Age: 46 Joined: 01 Sep 2010 Posts: 4735 Piwa: 48/44 Location: Warszawa
Posted: 2018-02-14, 16:31
jarek17777 wrote:
Zależnie od tego na jak dużej mapie gramy. Ogólnie średnio mi się podobają gry gdzie masz po kilkanaście miast.
No ja w ostatniej grze miałem 21 miast a to była dopiero 257/750 tura
Wtedy czuć siłę
Ale niestety AI o ile radzi sobie na początku to potem im dalej w las tym radzi sobie słabiej
_________________ Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywistość
Właśnie o to w tym wszystkim chodzi.
Przejrzystość gry nie jest taka jak w civ4 i te molochy na 20 miast ogarnia się przynajmniej dla mnie zbyt mozolnie.
Wtedy oczywiście robol i bonus do produkcji setów jest ok bo i druga opcja odpada poprzez zbyt małą liczbę gubernatorów. Ogólnie łatwiej się gra jeśli AI nie jest w stanie zbyt szybko poblokować ekspansji dlatego lubię mniejsze i bardziej zaludnione mapy. Wtedy AI jest czasami nawet zbyt oporowe jeśli w 30 turze ma 4 miasta i już ślę kupę wojska a pozostałe AI nie próżnuje i odbiera teren.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum