www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic

d15mapa

Mapa D15
Author Message
haram 



xfire: haram77
Age: 42
Joined: 17 Feb 2011
Posts: 940
Piwa: 38/20
Location: Gdańsk
starszy chorąży sztabowy  Srebrny zlotowicz - 3 zloty  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 10  I miejsce w Dyplo - Dyplo Miś  I miejsce w Dyplo - Dyplo XIV  II miejsce w sezonie GOTM - 3 miesięczny sezon 
Posted: 2019-05-24, 11:06   Mapa D15

Nie wiem jak tam kwestia dyplo wakacyjnego Rihitera oraz kwestia admina D15, natomiast chciałem poinformować, że mam już pomysł na mapę do D15. Oczywiście, aby zabrać się do pracy będę potrzebował info o liczbie graczy, przynajmniej przybliżonej.

Charakter mapy będzie podobny do tego, co było w D14 (co nie znaczy, że układ będzie taki sam). Będzie teren do zdobycia 'z marszu', będzie teren do zdobycia galejami, woda będzie istotna przez cały przebieg rozgrywki. Dwie najważniejsze różnice wobec D14 będą takie, że ekspansja będzie możliwa we wszystkich kierunkach oraz łączna ilość terenu do zdobycia będzie mniejsza niż ta w D14. Na mapie nie będzie słoni, więc HA i rycki otrzymają pośredniego boosta (o ile docelowy admin nie postanowi inaczej).

Edit: balans będzie na poziomie zbliżonym do D14.
Last edited by haram on 2019-05-24, 15:50; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
plewan_79 



Helped: 7 times
Age: 39
Joined: 29 Apr 2006
Posts: 3279
Piwa: 20/22
pułkownik  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4,5  Wygrany jeden GOTM - 2 wygrane  III miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  III miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  III miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy 
Posted: 2019-05-24, 11:52   

In
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rudi2

NieznanyImperium Chińskie

xfire: rudi22222
Helped: 6 times
Age: 97
Joined: 23 Mar 2007
Posts: 7830
Piwa: 216/71
Location: z Gotham City
generał dywizji  Srebrny zlotowicz - 3 zloty  Brązowy sponsor KAC  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo5  II miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w sezonie GOTM - I sezon Ironman  II miejsce w sezonie GOTM - I sezon Maxman  II miejsce w sezonie GOTM - II sezon Ironman  II miejsce w sezonie GOTM - II sezon Maxman  Wygrany jeden GOTM - 12 wygranych 
Posted: 2019-05-24, 16:22   Re: Mapa D15

haram wrote:
Nie wiem jak tam kwestia dyplo wakacyjnego Rihitera oraz kwestia admina D15, natomiast chciałem poinformować, że mam już pomysł na mapę do D15. Oczywiście, aby zabrać się do pracy będę potrzebował info o liczbie graczy, przynajmniej przybliżonej.

Charakter mapy będzie podobny do tego, co było w D14 (co nie znaczy, że układ będzie taki sam). Będzie teren do zdobycia 'z marszu', będzie teren do zdobycia galejami, woda będzie istotna przez cały przebieg rozgrywki. Dwie najważniejsze różnice wobec D14 będą takie, że ekspansja będzie możliwa we wszystkich kierunkach oraz łączna ilość terenu do zdobycia będzie mniejsza niż ta w D14. Na mapie nie będzie słoni, więc HA i rycki otrzymają pośredniego boosta (o ile docelowy admin nie postanowi inaczej).

Edit: balans będzie na poziomie zbliżonym do D14.


:)

Miałem się z tego wytłumaczyć i jak zwykle gdzieś to uciekło.
Mapa w D14 była przewidziana (i zrobiona) do ekspansji we wszystkich kierunkach, były wąskie cieśniny do pokonania tylko galeonami i były tez trudniejsze przeprawy dla pierwszych łódek. Gdy spojrzycie na mapę z góry to widać że ten mur odgradzający kontury mapy jest sztuczny i zrobiony na szybko w ostatniej chwili. Powodem był czas a dokładnie brak czasu na przetestowanie ekspansji na wszystkie kierunki z mapy gdzie łódki odgrywały bardzo istotną rolę. Wolałem nie ryzykować i dać do gry rozwiązanie pośrednie gdzie ekspansja była ukierunkowana tylko w określonych kierunkach, był to istotny powód gdy eksperymentowałem z zakazem wchodzenia teren sąsiada nawet w okresie pokoju. Obawiałem się skomplikowanych łańcuszków i zamieszania w grze. Wyprałem opcją pośrednią.
Jeśli mogę sugerować to proponuję utrzymać a nawet rozwijać zakaz wchodzenia do innej nacji podczas pokoju.
_________________
Sytuacja jest świetna ale nie beznadziejna (S. Michalkiewicz)
Last edited by Rudi2 on 2019-05-24, 16:26; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  
Czas generowania strony : 0.31 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group