www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


2010-03-09 wlodek83pl - bummbummbamm
Author Message
bummbummbamm


Helped: 2 times
Joined: 08 Oct 2008
Posts: 1707
Piwa: 3/1
major  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4 
Posted: 2010-03-09, 10:46   2010-03-09 wlodek83pl - bummbummbamm

1. wlodek83pl (Cyrus)
2. bummbummbamm (Sitting Bull)
Mapa:


Jeszcze chwila i przestane w ogole grac przeciwko Cyrusowi.


Pierwsza gra od dawna gdzie zagralem niezle,niezle na tyle ile w ogole moglem zrobic.

Pierwsza walka warrow i o ile sie nie myle wlodek wali przez rzeke,wygrywa i dostaje 2 promo i wlasciwie gdyby nie fakt ze gralem bykiem to juz mozna poddac,w ogole zaczynam dostrzegac to o czym mowili "randomowcy".

Wiec mam na glowie warra z 2 promo wiec zamiast skonczyc robola musze zrobic 2 warry i juz plecy,potem moj piesek zbija 2 warrow i na 3 ginie przy 70%,konie oczywiscie na pierwsze/drugie miasto - on mial na pierwsze a ja stolice podstawilem tak ze musialbym tam glupio stawiac miasto wiec zamiast tego musze stawiac glupio miasto przy miedzi bo niesmiertelny juz jedzie.Pozbylem sie badziewia ale oczywiscie ze stratami o ktorych mowa wczesniej.Pomyslalem sobie ze musze zaatakowac zeby chociaz troche zniwelowac straty.Zaatakowalem,poblokowalem miasto frontowe niezlym stackiem tracac w miedzyczasie wyrocznie.

Oczywiscie nastepstwem wczesniejszych walk jest general dla wlodka dodany do axow ktore teraz maja mele wiec moj stack zostaje rozbity podczas proby wyrownania szans.....

Potem Wlodek przyszedl z armia spalil ze 3 pola i dostal lomot ale okupilem to okrotnym scieciem panstwa i w tym momencie Demo w GNP bylo jakos 43 do 75 dla niego wiec fatalnie ale zalozylem szybkie 2 miasta w eldorado na polodniu gdzie byla maaaaaaaasa zalewow i powoli sie rozkrecalem bo miasta odrosly,nawet zebralem tam niezly stack i szykowalem sie do zastopowania jego expansji w tym rejonie gdy nagle pojawila sie u mnie masa Macow kusz i niesmiertelnych....

Generalnie tak jak napisalem jemu,szok,tepo i ilosc w jakim sie to u mnie zjawilo wprawilo mnie w szok.
_________________
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jarek1333 


Helped: 1
Joined: 20 May 2009
Posts: 2687
Piwa: 1/2
podpułkownik  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4,5 
Posted: 2010-03-09, 15:31   Re: 2010-03-09 wlodek83pl - bummbummbamm

bummbummbamm wrote:
1. wlodek83pl (Cyrus)
2. bummbummbamm (Sitting Bull)
Mapa:


Jeszcze chwila i przestane w ogole grac przeciwko Cyrusowi.

Pierwsza walka warrow i o ile sie nie myle wlodek wali przez rzeke,wygrywa i dostaje 2 promo i wlasciwie gdyby nie fakt ze gralem bykiem to juz mozna poddac,w ogole zaczynam dostrzegac to o czym mowili "randomowcy".



A widzisz :oczami:
Fart albo po prostu statystyka i głupi Cyrusik ma warirora leśnika który już blokuje, dodając konie przy 1 bądź 2 mieście i już zamiast normalnej gry masz przewalone, bo nawet 2 rydwanami nie ruszysz jednego nieśmiertelnego. Jak jest miedź to jeszcze pół biedy, gorsza sprawa kiedy nie ma żadnego żelaza.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bummbummbamm


Helped: 2 times
Joined: 08 Oct 2008
Posts: 1707
Piwa: 3/1
major  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4 
Posted: 2010-03-09, 18:27   

Zgadza sie ale glownie chodzi o Cyrusa,bo mozna przegrac 1 walke badz cos tam w srodku gry > ok akceptuje to ale > tutaj prowdzi to zwyczajnie do przegranej gry juz na starcie i juz wiem dlaczego Rico tak szybko poddaje,on zrobi 2 niesmiertelnych > ty musisz szybko stawiac miasto z miedzia a co nie zawsze musi byc korzystne a wlasnie czesto nie jest,albo musisz stawiac przy koniach gdzie twoje sa duzo gorsze,potem trzeba jeszcze to pogonic a on w tym czasie rozwija sie w najlepsze,zrobi stona ktorego ty nie zrobisz bo oczywiscie masz inne sprawy na glowie i tak naprawde ciagle jestes w plecy do tego zasranego Cyrusa :P


non Cyrus ya.
_________________
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
plewan_79 



Helped: 7 times
Age: 39
Joined: 29 Apr 2006
Posts: 3262
Piwa: 19/18
pułkownik  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4,5  Wygrany jeden GOTM - 2 wygrane  III miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  III miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  III miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy 
Posted: 2010-03-09, 19:00   

bumm masz w 100% rację - odbieram to tak samo - losowość jest najgorszym elementem civki.

Oglądam czasem mecze Ravena w starcrafta - tam fajnie widać ten balans rozwój/wojsko. Gość idzie w ekonomię, broni się przed atakiem i już wie, że za kilka minut to zaprocentuje większą armią. Mówi - ten ruch daję mi lekką przewagę, ten atak lekko spowolni. Ma większą armię, ale nie napala się - wykorzystuje ją do przejęcia inicjatywy i założenia ekspanansji i jednoczesnego blokowania przeciwnika, pójścia na ostrą wymianę wojska w sytuacji gdy masz większy potencjał produkcyjny itd, itp. Miodzio - to taka gra budowania, małych przewag.


W Civce jest tak - kombinujesz i budujesz ciut szybciej worka, myślisz, blokujesz i udaje i się ciut lepiej postawić drugie miasto, masz wcześniej religię i widzisz, że dzięki kulturze miasto rozwinie się lepiej, wykorzystujesz to, żeby zmieścić cudaka przed trzecim miastem i udaje się - miasta stawiacie jednocześnie, ale jesteś cudaka do przodu i...

......przychodzi 5 jego axów, randomem pokonują 5 Twoich axów. k...a Game Over. :[
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cule 



xfire: culecivka
Joined: 26 Jul 2007
Posts: 3351
Piwa: 47/11
pułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Dyplo - Dyplo6   III miejsce w Pucharze KAC - Turniej Rocznicowy 
Posted: 2010-03-09, 19:16   

le co powyższe ma wspólnego z Cyrusem?

I w ogóle dziwna analiza BBB, nie wiem czemu zakładasz, że ten co ma Cyrusa zawsze trafia pierwszym miastem na konie...a tak wynika z tego co napisałeś. Jak trafię konie pierwszym miastem to nawet jak gram kim innym Twoje szanse drastycznie maleją i nie Cyrusa w tym problem...to samo z warem-podobają Ci sie dwie promocje za wygraną walke? Graj Washingtonem, to nie domena Cyrusa tylko nacji Char.

Fakt, że w obliczu braku metalu na całej mapie gra jest niemal przegrana, ale nie demonizujmy...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ponti 



xfire: marchwik
Helped: 9 times
Age: 38
Joined: 10 Apr 2006
Posts: 11210
Piwa: 61/68
Location: Góra Kalwaria
generał broni  Złoty order za specjalne zasługi - Za adminowanie, Tfurca Gotmuff  Złoty zlotowicz - 10 zlotów  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Przeżycie w Dyplo - Dyplo6  III miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  III miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  Złoty gracz w demokrację - GwD1-kapitan 
Posted: 2010-03-09, 19:33   

wiecie znacznie ciekawiej chyba grało sie z AGG z banem na Zulusa albo z wszystkimi dostępnymi nacjami ,pamietam ze kiedys grałem nawet Hiszpanią na LD :D
_________________
Naród wspaniały, tylko ludzie k***y - J.Piłsudski
Zaglądali do kufrów ,zaglądali do waliz, nie zajrzeli do dupy - tam miałem socjalizm

-------------------------------------------
Tfurca Gotmuff
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
bummbummbamm


Helped: 2 times
Joined: 08 Oct 2008
Posts: 1707
Piwa: 3/1
major  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4 
Posted: 2010-03-09, 19:37   

Nie powiedzialem ze zawsze trafia pierwszym co nie zmienia faktu ze czesto jest na 1 albo 2 > zakladajac ze jego warr dostanie promo z dupy (50% na 50% czyli random o ktorym mowa) to juz masz plecy > roznica jest taka ze jak nie ma Cyrusa to pal to licho przezyjesz ale jak jest Cyrus + konie to masz 5 razy wiekszy problem bo zaraz bedziesz mial niesmiertelnych a jednak nie robienie odrazu robola (przez strate wlasnego warra) zacofuje.


I bardzo mi przykro ale zabic rydwan a niesmiertelnego to jednak spora roznica wiec konie w tym przypadku na 1 albo 2 miasto nie zmuszaja mnie do niczego poza tym co sam zadecyduje > w przypadku Cyrusa tego wyboru nie mam bo moj rydwan vs jego rydwan w wielu przypadkach szans nie ma.


Idac dalej ty sie gibasz z niesmiertelnymi u siebie a on sie rozwija,a to sobie wezmie stona,a to wyrocznie a to nowe miasta itd itd podczas gdy ty w panice czekasz czy miedz bedzie i gdzie bedzie a nie daj boze nie bedzie i masz 16 tur do zelaza ktore on szczerze olewa.

Oczywiscie wiadomo jest ze nie zawsze mu random wejdzie via pierwszy warr i oczywiscie nie zawsze sa takie szybkie konie ale sadzac po grach Rico sytuacja ktora opisuje zdarza sie zdecydowania za czesto.


Plewan ja ogolnie na random nie narzekam ale zaczynam dostrzegac sens tego o czym nieraz randomowcy mowili ale nie wiem czy wiesz w BW w pewnym sensie tez wystepuje random :) np Protosowski reaver ktory grany "fast" ma za zadanie wybic robole a czasem jak strzeli to ich nie zabija,jesli ich nie zabije to wlasciwie ty juz nie zyjesz (upraszczajac oczywiscie) ;)

Ps Cule skoro juz mowa o BW > cala masa wybitnych graczy europy byla zlapana na hakowaniu po zagraniu kilkuset gier w tym wielu tez przegranych - jako ze Jovana bardzo lubie to temat tak jak by olewam ale twoja szpilke wyczulem.
_________________
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bummbummbamm


Helped: 2 times
Joined: 08 Oct 2008
Posts: 1707
Piwa: 3/1
major  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4 
Posted: 2010-03-09, 19:40   

cule wrote:
e co powyższe ma wspólnego z Cyrusem?



To ma wspolnego ze tutaj mozesz stanac na glowie i random ci zalatwi cala gre (odnosze sie do slow plewana bo osobiscie az tak drastycznie do tego nie podchodze),w BW nic poza twoimi umiejetnosciami macro i micro nie ma wplywu na gre.
_________________
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cule 



xfire: culecivka
Joined: 26 Jul 2007
Posts: 3351
Piwa: 47/11
pułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Dyplo - Dyplo6   III miejsce w Pucharze KAC - Turniej Rocznicowy 
Posted: 2010-03-09, 19:58   

No czyli ni ma nic wspólnego, bo random jest taki sam dla wszystkich nacji.

Cyrus jest faktycznie świetny-obok Suryavarmana wg mnie najlepszy, ale Wy to uzasadniacie jakoś dziwnie...tak jakbyście sugerowali że Cyrus ma lepszy random niż inni władcy...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bummbummbamm


Helped: 2 times
Joined: 08 Oct 2008
Posts: 1707
Piwa: 3/1
major  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo4 
Posted: 2010-03-10, 00:33   

cule wrote:
No czyli ni ma nic wspólnego, bo random jest taki sam dla wszystkich nacji.



Random jak sama nazwa wskazuje jest rozny i o tym mowa,raz bedzie dobry dla ciebie a innym razem dla kogos innego,Plewanowi chodzilo o to ze w BW czynnik przypadkowosci nie wystepuje.


cule wrote:
tak jakbyście sugerowali że Cyrus ma lepszy random niż inni władcy



Nie wiem skad ty takie wnioski wyciagasz - sugerujemy ze jesli random pomorze pierwszemu warrowi Cyrusa i niedaleko sa konie to wtedy jest ciezko o ile w ogole nie bezsensu granie dalej.Wiarze sie to oczywiscie glownie z przepakowana jednostka UU Cyrusa.
_________________
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wlodek83pl 


xfire: wlodek83pl
Age: 35
Joined: 07 Dec 2009
Posts: 631
Location: lublin
podporucznik  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier 
Posted: 2010-03-10, 09:37   

BBB Ja 2 miasto postawilem na konikach i naprawde w rogu niezle chulalo :P 3 zamiast na miedzi odkrylem zelazo,wyskoczylo jakos blisko miasta.Jeden warrior nie zalatwia gry tak samo randem ,mozna miec pecha ale mozna sie wybronic jak sie troche podetnie.
_________________
"P"
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts Sticky: Pakt "Porozmawiajmy wladcy swiata" (bummbummbamm)
bummbummbamm, bombel79, cheos, Damroka, jarek1333, marba, Marw, maxibaca, pawelt, Richards, Rudi2, Z
LDeska Pakty tajne i kroniki 1 2009-10-26, 23:53
LDeska
No new posts Sticky: Pakt "Siemanko trio bambijo" (bummbummbamm)
bummbummbamm, domel, Martin
LDeska Pakty tajne i kroniki 1 2009-10-26, 23:53
LDeska
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Ambasada Bobek" (bummbummbamm)
bummbummbamm, Bobek1971
LDeska Pakty tajne 1 2010-08-27, 11:39
LDeska
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "bbb - kingu" (bummbummbamm)
bummbummbamm, King_Chrobry
wnuczus PAKTY ODTAJNIONE 2 2012-09-24, 21:04
wnuczus
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Pewne rozmowy" (bummbummbamm)
bummbummbamm, Bodek
LDeska Pakty tajne 1 2010-08-27, 11:37
LDeska

Czas generowania strony : 0.35 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group