www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Pakt "Moje Wielkie Zwycięstwo ;P" (dzia)
Author Message
Shaka[D14]


Joined: 29 Oct 2018
Posts: 11192
Piwa: 60/18
plutonowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Mini turnieju w Civilization IV - I Mini turniej 
Reprimends:
 6/3/6
Posted: 2011-11-18, 21:51   Pakt "Moje Wielkie Zwycięstwo ;P" (dzia)

Pakt numer 1106, założony 2011-05-14 15:20:54 przez dzia (dzia Hatszepsut / Aztec )


Nazwa paktu: Moje Wielkie Zwycięstwo ;P

Zaproszone do paktu nacje:
Twórca: dzia
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Shaka[D14]


Joined: 29 Oct 2018
Posts: 11192
Piwa: 60/18
plutonowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Mini turnieju w Civilization IV - I Mini turniej 
Reprimends:
 6/3/6
Posted: 2011-11-18, 21:51   

dzia (dzia Hatszepsut / Aztec ) 2011-05-14 16:01:01
Ok,dzień wolny od pracy,nie ma zabardzo co robić,wiec można coś skrobnąć.

[img]http://forum.civilization.org.pl/img/dzia_phpTjU8EA_miśStart.JPG[/img

jak widać tereny niezłe,moze nawet lepsze niz mogłem się spodziewać.
Przy rozpuszczeniu setów sugerowałem się kierunkami rozchodzenia się rzeki(czyli szedłem na południe),chciałem zeby każe miasto miało w sąsiedcstwie obowiązkowo pare pól z rzekami,będe chciał jak najszybciej iść w chatki.
Kierunek okazał się dobry,miasto południowe będzie naprawde mocne,lepsze niż stolica.Pierwotnie miedź miała iść do stolicy,ale przesunąłem ja na łysą górkę z winem zeby mieć lepszą produkcję na samym początku,a potem dodatkowo z sąsiednich górek na wschodzie.
Ostatnie miasto też wypadło nieźle,bo z dostępem do morza i rybek(dzieki rybołóstwu obrazu robie tam statek),zdążyłem też wstawić tam misia,dzięki temu narazie nie będe musiał się martwić tam obroną i więcej warów pójdzie do akcji.
Na początku myslałem czy by nie zrobić tak jak mnie bombel kiedyś załatwił-wysłać wszystkich wojów w jednym kierunku,ale to by był troche ryzykowne nie znając sąsiadów.Ostatecznie wysłałem stack 4wariorów na północ,raczej nie licze ze coś zawojują,ale kto wie czy przy korzystnym ułożeniu wypadków nie będą mieli okazji troche namieszać.
Decyzja chyba dobra bo okazało się że na południu mam 2sasiadów-agresywnego sępa Wraitha i Bartka niemca.
Wraitha troche się obawiam bo moze bardzo szybko mieć rydwany a potem te sępy zakichane.Zastanawiam sie czy by nie spróbowac namówić Bartqa na niego,moze go troche nastrasze i obiecam pokój na dłuższy czas.
Trzeba będzie iść szybko w bronze(mining mam za 3turki)i nie cackac sie narazie z zadnym farmingiem czy animalem-a na to liczyłem gdyby sie okazało ze mam spokojnych sąsiadów.
A tak ogólnie jak zagram?Hm,trzeba będzie niestety zrezygnować z agresywno/ ofensywnego stylu który jak narazie skutkuje tym ze w dwuch jak dotąd FFA lądowałem gdzieś na końcu.Przedewszystkim nie popełniać błędów i nie szaleć(oj,jakie to będzie trudne się powstrzymać:P)a liczyć na to że popełni błąd albo zaszaleje ktoś inny.
Jeśli da się wyeliminować Wraitha to myśle ze mam dużą szanse stać się silnym lokalnie państwem i podporządkowac sobie niemca.
Zobaczymy jeszcze co się czai na północy,za jakieś 1-2tury powinno się okazac


dzia (dzia Hatszepsut / Aztec ) 2011-05-14 16:03:08
Ok,dzień wolny od pracy,nie ma zabardzo co robić,wiec można coś skrobnąć.



jak widać tereny niezłe,moze nawet lepsze niz mogłem się spodziewać.
Przy rozpuszczeniu setów sugerowałem się kierunkami rozchodzenia się rzeki(czyli szedłem na południe),chciałem zeby każe miasto miało w sąsiedcstwie obowiązkowo pare pól z rzekami,będe chciał jak najszybciej iść w chatki.
Kierunek okazał się dobry,miasto południowe będzie naprawde mocne,lepsze niż stolica.Pierwotnie miedź miała iść do stolicy,ale przesunąłem ja na łysą górkę z winem zeby mieć lepszą produkcję na samym początku,a potem dodatkowo z sąsiednich górek na wschodzie.
Ostatnie miasto też wypadło nieźle,bo z dostępem do morza i rybek(dzieki rybołóstwu obrazu robie tam statek),zdążyłem też wstawić tam misia,dzięki temu narazie nie będe musiał się martwić tam obroną i więcej warów pójdzie do akcji.
Na początku myslałem czy by nie zrobić tak jak mnie bombel kiedyś załatwił-wysłać wszystkich wojów w jednym kierunku,ale to by był troche ryzykowne nie znając sąsiadów.Ostatecznie wysłałem stack 4wariorów na północ,raczej nie licze ze coś zawojują,ale kto wie czy przy korzystnym ułożeniu wypadków nie będą mieli okazji troche namieszać.
Decyzja chyba dobra bo okazało się że na południu mam 2sasiadów-agresywnego sępa Wraitha i Bartka niemca.
Wraitha troche się obawiam bo moze bardzo szybko mieć rydwany a potem te sępy zakichane.Zastanawiam sie czy by nie spróbowac namówić Bartqa na niego,moze go troche nastrasze i obiecam pokój na dłuższy czas.
Trzeba będzie iść szybko w bronze(mining mam za 3turki)i nie cackac sie narazie z zadnym farmingiem czy animalem-a na to liczyłem gdyby sie okazało ze mam spokojnych sąsiadów.
A tak ogólnie jak zagram?Hm,trzeba będzie niestety zrezygnować z agresywno/ ofensywnego stylu który jak narazie skutkuje tym ze w dwuch jak dotąd FFA lądowałem gdzieś na końcu.Przedewszystkim nie popełniać błędów i nie szaleć(oj,jakie to będzie trudne się powstrzymać:P)a liczyć na to że popełni błąd albo zaszaleje ktoś inny.
Jeśli da się wyeliminować Wraitha to myśle ze mam dużą szanse stać się silnym lokalnie państwem i podporządkowac sobie niemca.
Zobaczymy jeszcze co się czai na północy,za jakieś 1-2tury powinno się okazac

dzia (dzia Hatszepsut / Aztec ) 2011-05-19 23:12:53
Ciekawe info dziś dostałem,jakoby Wraith planował na mnie najazd.W tym czasie dostałem od niego propozycje paktu pokojowego na 25tur.Hmm,nie wiem co o tym myśleć.Będąc na miejscu Wraitha nie pchałbym sie tak daleko do sąsiada,tymbardziej nie widząc nawet jego granic.Czyżby celowa dezinformacja i manipulacja?
Ech,trzeba będzie jednak szybko w bronze,a miałem nadzieje ze jednak uda się jeszcze przed bronzem farming odchaczyć.
Tymczasem na północy mam..Domela :D
Nie wiem jeszcze co z tym faktem zrobić,postaram się przebić wojami do jego sąsiadów,ewentualnie zajrzeć ze wzgórz troche do środka,narazie tak ide żeby mnie nie widział.myslałem nawet zeby bez ceregieli odrazu wjechać,ale 3warriory(4ty poszedł w złą strone) mogą co najwyżej zniszczyć jakąś zabudowe,to by było chyba głupie juz na wstępie wkuzwić takiego gościa.

ps.dostałem cynk ze co niektórzy zgadują się nie widząc sie jeszcze w grze,to trochę nie teges,ja zagaduje tylko do civek które juz spotkałem

dzia (dzia Hatszepsut / Aztec ) 2011-06-25 18:44:47
No juz trochę czasu minęło a ja ciągle żyje :D
miejscówka gdzie jeszcze grałem jako aztek przed restartem była rajem w porównania do gniazga os w którym się teraz znalazłem.
Wraith i Skubaniec szaleją a ja mam ich obu pod nosem,na północy niby spokój,ale po zdawkowych odpowiedziach Domesa też nie wiem czego się spodziewać.

Niestety nie udało sie poszczuć Wraitha i Skubanego na siebie wzajem,gówno wyszło tez z koalicji zła-japonia niemcy,ZIZ i ZSRR,te dwa ostatnie państwa pod wodzą Czajmena i pita troche lamią i szczerze mówiąc nie chce mi sie zabardzo z nimi w dyplomacje wchodzić,za to zdecydowałem ze niemiec bedzie moim sprzymierzonym,mimo ze nowicjusz to ogarnia naprawde dobrze i jest zaangazowany,a to połowa sukcesu juz.chyba nie wbije mu noza w plery :D

Jakoś w między czasie jak babilon i indianiec puchli pod moim okiem przezyłem najazd barbów,przegrałem 5walk pod rząd-przy 50%,60%,70% i 75%szansy-barby kasowały moich warów na wzgórzach :0
I zrobiło się nerwowo,trzeba było ścinac na axy i rydwany,2farmy poszły sie ***ć i czerwone buźki pojawiły sie w miastach.
No ale uj z tym,licze ze random się odwróci na prawdziwej wojnie ;P

Teraz planuje zdobyc barbarzyńskie miasto między Domelem a mną i obok postawić odrazu swoje drugie-plan:




dzia (dzia Hatszepsut / Aztec ) 2011-06-25 18:47:57
coś sie ***ło,a wiec czesc druga,z planem ustawienia miast:







dzia (dzia Hatszepsut / Aztec ) 2011-06-25 18:48:43
no oczywiście kuzwa nic si enie wkleiło
nie bede sie zatem wysilał

dzia (dzia Hatszepsut / Aztec ) 2011-06-25 19:01:21
Narazie w demo jestem w górnej części tabeli,ale tylko dzieki kulturze,tak naprawde jestem gdzieś w środku stawki z niezłą populacja i żarciem i troche gorsza produkcją i gnp
Tymczasem Wraith napadł na ruska,wyczaiłem okazje i wysłałem 3rydwany pod granice,gdzie stoją puste miasta bez ochrony.Gadam z Hetchterem który chwilowo zastępuje czajmena ze super,wojna,napadać itd..a ten wiedze teraz podpisał pokój:/
a tak sie napaliłem zeby spalić święte miasto!
Wraith jest ewidentnie liderem z duza armia i...ma do mnie blisko,to go wkurwi i moze nie chciec potem gadac,ale co tam,jakby sie udało(tz.tylko jeden spear ze ścinki)na 3rydwany to ide w to :D
Narazie jestem chyba najlepiej rozwinietym państwem z tych które nic nie zagarneły dzieki podbojom i juz mnie nie straszni ludzie babilonu,niech se buduje ta wieze na szczątkach innych kultur ,a przyjdzie czas ze sie to rozpieprzy,dopóki ja jestem to zarówno Wraith jak i Skubany nie moga byc pewni dnia ani godziny,cała dyplomacja z nimi to jedna wielka sciema!hehe :D

dzia (dzia Hatszepsut / Aztec ) 2011-07-04 17:21:39
gówno wyszło.Hetch zawarł pokój mimo wcześniejszych deklaracji a Wraith się o wszystkim dowiedział,kicha..
teraz bedzie napiecie między nami niezłe,juz nie da sie wyprowadzić w pole :D

dzia (dzia Hatszepsut / Aztec ) 2011-07-13 19:09:18
Świat powoli stygnie w swych granicach,jest chwila spokoju przed kolejną falą wojen i nowym przetasowaniem.
Domel mnie zdziwił,głupie zagranie.prosiłem zeby miasto planowane troche przesunął,to nie,tak postawił zeby mnie zatarasowac,w dodatku głupio bo nie obejmie to miasto zarcia a ja bym je kultura cisnał.
Czemu 'bym'?a bo nie zamierzam sie cackac i spale je,osadnik juz idzie(z wojskiem :D )i poprawi to co domel zepsuł.
Mam jedynie obawe ze ten sie zawezmie i bedzie chciał sie mscić,wojna 2turowa zamieni sie w koszmar i Wraith mi wjedzie od tyłu.
Cóż...nie moge pozwolic zeby Domelos mi grał na nosie i zademonstruje swoją siłe pod jego granicami,to powinno go zmiękczyc.Niestety jego sąsiad-Siewi wyjechal a chciałem zeby mi troche pomógł tez strasząc troche celta.
Wojna na powaznie z domelem naprawde jest bez sensu.Najbardziej defensywne państwo na swiecie,wszędzie mury i łuki na 2,czasem 3promo,samuraje nawet beda miec problem:0
Teraz ide do katap(matma za pare tur)podczas gdy inni sie pindolą w religie i stawianie cudaków.No nie mam niestety rozeznania w techach ale spodziewam sie ze jako jeden z pierwszych bede miec construkcje(w przyszłej turze wychodzi pierwszy miecznik).
Koalicja na Wraitha jest(Skubi,Czajmen,Bobek),ale tak jakos to niemrawo sie telepie ze nie wiem sam..
Cały czas zastanawiam sie jak to rozegrac w regionie i..szczerze mówiac nie mam dobrego pomysłu.Czekamy na katasy i słonie i kupą mosci panowie..
A wogóle to Wraith nie jest juz liderem,faust go wyprzedził,tez ma go na rzut kamieniem,naszczęście jeszcze jest niemeic :D
Ale jakos w fauscie nie widze takiego potencjału,niech sobie puchnie narazie,gdzies tam blisko z drugiej strony jest wnuczus,konflikt murowany..;)

dzia (dzia Hatszepsut / Aztec ) 2011-07-16 00:54:21
No i stało się,spaliłem Domelosowi city,na farcie tracąc 1axa tylko a usiekłem 3unity.Teraz podaje mu dłoń i pokój :D
Jeli sie zgodzi bedzie to dla mnie mega prestiż,juz teraz komentuja ludziska ze wow,jak on sie poważył,na domela..:D
Dobrze,będzie szacunek,skoro na Domela sie poważył to na każdego może ^^
Problem tylko ja Wraith by juz chciałmi w pupe wjechać,nie mam obrony od jego strony,tz.minimalnie wojska tylko na zadowolenie w miastach :0
Naszczęście troche lasów zostawiłem przewidująco na okazje wynalezienia matmy(za 6tur) i to był dobry ruch bo inni juz pewnie swoje powycinali
Nic,zobaczymy..
Moja lasencja ma teraz wolną hate bo starzy wyjechali to będziemy sie pare dni zabawiać i gdzie mi tam w głowie bedzie civka;P
Wiec moze to jest mój ostatni wpis :D
A moze nie i nabiore energi i wszystkich roz...przejme ich ziemie;p
Kurde,zeby tylko przezyc dłuzej niz Rihi to bedzie coś,no nie moge odpasc przed nim :D

dzia (dzia Hatszepsut / Aztec ) 2011-08-06 15:45:43
Mamy ture 85(chyba),jestem 5państwem w demo-i to by sie zgadzało mniej wiecej.
Dzieki mojej pokretnej polityce jestesmy w przededniu wielkiej wojny,a raczej wojen :)
Pierwszy sojusz mojego autorstwa-Skubi,Czajmen,Bartek,Rihiter i moze jeszcze Luk ma uderzyc na Wraitha,który nam trochę odlatuje
Drugi akcja jest taka ze namawiam Wraitha na uderzenie na 3cie państwo-Skubiego
Nie sądze zeby sie tak ładnie ułozyło(bo tak prawie nigdy nie jest)zeby te dwie 2wielkie siły za moim pośrednicstwem się sklinczowały i zniszczyły wzajem-ale zastanawiam sie teraz jak mam sie zachowac w tym zamieszaniu które sam spowodowałem :D
Atak sojuszu na Wraitha przewiduje sie na 100ture,tak samo atak na Skubiego.Ja tym czasem chce jeszcze szybko wbić do Kacowskeigo przeszkolic wojsko i zdobyc troche terenów.
Jestem teraz silnym państwem,ale zdaje sobie sprawe z tego ze jestem juz blisko swoich mozliwości i bede juz tylko spadał w demo jesli nic nie zrobie.Będzie tak dlatego ze zagospodarowałem juz cały teren,podczas gdy wiele państw które teraz skutkiem wojny(jak Rihiter i Luk)okupuja gdzies srodek tabeli niedługo zacznie dynamiczny wzrost kiedy zaczna zagospodarowywac podbite tereny


dzia (dzia Hatszepsut / Aztec ) 2011-08-06 15:51:29
Acha,z Domelem super wyszło bo zgodził sie na pokój,a to bardzo wzmocniło moj prestiż.Sprawdziło sie tez to co przewidywałem-konflikt Faust-Wnuczus.Faust góra-tym gorzej dla niego :)
Tymczasem Pit jest rozbierany przez niemca i skubańca-słaba gra,słaba polityka,słaby koniec.Skubi wszedł do niego stackiem katap i dogów,z jednym oszczepem tylko!Gdyby Pit byłby kumaty rozwaliłby te dogi rydwanami w pył,no ale Pit kumaty nie jest
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Pakt "Wielki Brat znowu patrzy - czyli wspomnienia Admi
Bodek
Beny Pakty odtajnione 13 2015-06-21, 10:06
Beny
No new posts Sticky: Pakt "Wielkie dyplowanie" (bombel79)
bombel79, Bodek, pawelt
LDeska Pakty tajne i kroniki 4 2009-11-06, 17:14
Shaka[D14]
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Dzia-Whiteye-Cheos" (dzia)
dzia, cheos, Whiteye
Shaka[D14] Pakty odtajnione 1 2013-10-11, 21:16
Shaka[D14]
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Zwycięstwo przez Pałac" (faust_)
faust_, haram, ponti
Shaka[D14] PAKTY NIE(TAJNE) 1 2011-11-18, 21:51
Shaka[D14]
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "dzia-faust" (dzia)
dzia, faust_
Shaka[D14] PAKTY NIE(TAJNE) 1 2011-11-18, 21:51
Shaka[D14]

Czas generowania strony : 0.67 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group