www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Oficjalny regulamin D8
Author Message
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 20:54   Oficjalny regulamin D8

Wersja regulaminu 1.3
Poniższy Regulamin jest własnością intelektualną i nie można kopiować treści w częściach lub całości poza forum civilization.org.pl lub bez zgody administratorów forum civilization.org.pl.


Prolog
Celem regulaminu jest usystematyzowanie zasad ,aby grało się przyjemnie, bez zgrzytów. Regulamin nie służy jako narzędzie do zapewniania sobie nietykalność, albo narzędzie do wykorzystywania regulaminu do niecnych celów poprzez szukanie luk w regulaminie. Celem regulaminu jest regulowanie tego co jest zgodnie z „duchem civki” a co nie jest.
Jednakże ostateczny osąd o tym co jest zgodne z „duchem gry” należy do admina a nie do regulaminu.
Jeśli masz jakieś super kreatywne zagranie, to zapytaj się admina czy on uważa go za dopuszczalne.


Zmiany w regulaminie w stosunku do dyplo 7 będą zaznaczone tekstem czerwonym.

Zmiany w regulaminie podczas dyplo są oznaczane kolorem fioletowym


1. Gra – informacje ogólne
1.1 Gra Dyplo8 (zwana dalej grą) jest organizowana przez forum społecznościowe Civilization.org.pl (zwane dalej forum). Wszyscy uczestnicy gry wyrażają zgodę na wykorzystywanie dowolnych fragmentów, zdjęć, screenów itp. z gry do promocji forum.
1.2 Organizatorzy gry komunikują się z graczami przez forum i zamieszczenie tam informacji dla gracza jest równoznaczne z ich dostarczeniem do gracza.
1.3 Przystąpienie do gry jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
1.4 Administratorem gry jest ScoobyDoo zwany dalej Adminem i ma on decydujące zdanie, co do interpretacji poniższego regulaminu.
1.5 Gra odbywa się na Civ4Bts na specjalnie przygotowanym Modzie Dyplo8 (zwanym dalej Modem). Szczegóły w dziale Mod Dyplo8.
1.6 Każdy gracz dowodzi jedną nacją i gra tak, aby ta dowodzona przez niego nacja uzyskała jak najlepszy rezultat w grze.
1.7 Czas na wykonanie tury to około 24 h czasu rzeczywistego, ale może on ulec skróceniu w razie wojny z innym graczem – szczegóły w dziale wojny.
1.8 Graczowi przysługuje jedno wejście do gry podczas jednej tury. Podczas tego wejścia zobowiązany jest do wykonaniu ruchów i wciśnięcia EoT. W razie problemów technicznych, może bezzwłocznie zalogować się ponownie ale musi o tym poinformować na forum
1.8.1 Gracz ma obowiązek zalogowania się w każdej turze. Jeśli nie może się zalogować, to ma obowiązek wyznaczyć zastępcę.
1.8.2 W przypadku, gdy gracz nie może zrobić tury i nie może znaleźć zastępstwa (czyli tura najprawdopodobniej przepadnie) powinien poinformować admina SMSem o takiej sytuacji.

1.9 Logując się do gry używamy nicków, które mamy na forum. Nie zmieniamy nicków do logowania na nazwy władców, których używamy w kronice. Zabronione jest logowanie się do gry z nazwą gracza zawierającą polskie znaki.
1.10 Zabronione jest porzucanie nacji lub celowe granie na jej niekorzyść. W szczególności dotyczy to oddawania za darmo miast sojusznikom podczas wojen lub nie bronienie własnego kraju przed atakiem.
1.11 Ocenę czy łamany jest regulamin w tym zakresie podejmuje admin i jego decyzja jest ostateczna.
1.12 Zabronione jest włączanie w opcjach gry „Autopromocji jednostek” oraz „autoeksploracji” (w pewnych sytuacjach działania te imitują wykonanie podwójnego ruchu).
1.13 Zabronione są wszelkie działania polegające na sztucznej ingerencji w mechanikę gry lub obchodzenie ograniczeń narzuconych Modem.
1.14 Zabronione są wszelkie działania mające na celu ominięcie Regulaminu.
1.15 Adminowi przysługuje prawo do odebrania nacji dowolnemu graczowi za złamanie regulaminu oraz wyznaczenie nowego gracza na to miejsce, lub też do nałożenia na gracza innej kary za złamanie regulaminu.
1.16 Adminowi przysługuje prawo do cofnięcia tury, gdy złamany został regulamin.
1.17 Adminowi przysługuje prawo do zmiany regulaminu również w trakcie trwania gry.
1.18 Zabronione jest przebywanie w grze podczas przeładowania tury.
Last edited by wnuczus on 2013-01-28, 00:08; edited 17 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 21:10   

2. Sposób wyboru nacji i leadera (draft) oraz możliwość modyfikacji nacji.
2.1 Kolejność wyboru graczy jest losowa, losowania dokonuje admin.
2.2 W pierwszej kolejności „od góry” gracze wybierają dowolnie lidera lub nację, ale jedynie z dostępnych. Żaden leader ani nacja nie może zostać wybrana przez kilku graczy.
2.3 Gdy wszyscy gracze wybiorą już lidera lub nację kolejność wyboru zostaje odwrócona. Gracz, który wybierał ostatni teraz pierwszy wybiera brakującego lidera lub nację.
2.4 Gracze, którzy dokonali już wyboru nacji mogą u niej zgłosić wymianę jednej technologii startowej na dowolną inną. Podmiana technologii kosztuje 10 golda, platne w turze 0. Wyjątek stanowią:
2.4.1 Rodowici Amerykanie - nie mogą wybrać wydobycia.
2.4.2 Majowie - nie mogą wymienić mistycyzmu na łowiectwo.
2.4.3 Babilończycy nie mogą wybrać łowiectwa.
2.4.4 Malijczycy nie mogą wybrać łowiectwa
2.4.5 Zabroniona jest podmiana technologii tak aby otrzymać parę "mining" +"wheel".
Nacja startująca z "mining" +"wheel", moze taka kombinacje zachować.
2.5 Zgłoszenie podmiany technologii następuje wraz z podaniem wybranej nacji.
2.6 Kolejność nacji w grze będzie losowana oddzielnie po zakończeniu draftu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 21:26   

3. Mod Dyplo8
Mod ma na celu zbilansowanie lub całkowite wyłączenie pewnych elementów gry, które (zdaniem Admina) są zbyt silne lub zbyt słabe.
3.1 Zmiany u liderów:
3.1.1 Cecha finansowy ma bonus +1 monetkę od pola z minimum trzema monetami (było z minimum dwoma) w zamian otrzymuje +50% do produkcji marketów.
3.1.2 Cecha zorganizowany zmniejszono bonus do produkcji latarni do +50%..
3.1.3 Cecha charyzmatyczny i protective otrzymują 100% bonus do produkcji wiezień
3.2 Zmiany w jednostkach wojskowych:
3.2.1 Balon: zmniejszono zasięg do 6.
3.2.2 Bombowiec i stealth bombowiec: zwiększono zasięg odpowiednio do 10 i 14.
3.2.3 Camel archer: dodano zdolność atakowania jednostek konnych w pierwszej kolejności w bitwie poza miastem (analogicznie jak Kmerskie Słonie).
3.2.4 Egipski rydwan: skasowana odporność na first strike.
3.2.5 Galeon: ładowność zwiększona do 4.
3.2.6 Galera: ładowność zwiększona do 3.
3.2.7 Generał: może zbudować Akademie wojskową od Guilds zamiast do Military Science. Dodany do dowolnej jednostki posiada wbudowaną zdolność do poruszania się po obcych drogach (jak Commando).
3.2.8 Holenderski galeon: siła obniżona do 5, ładowność bez zmian 4.
3.2.9 Imp: skasowano mobility.
3.2.10 Katafrakt: siła obniżona do 11., dodano odporność na first strike
3.2.11 Khmerski słoń: balista siła obniżona do 7 ale nie otrzymuje kary -20% do jednostek gunpowder.
3.2.12 Lotniskowiec: ładowność zwiększona do 4.
3.2.13 Nuki: całkowicie niedostępne.
3.2.14 Pretorian: siła obniżona do 7. Cena obniżona do 40 produkcji.
3.2.15 Słoń: siła obniżona do 7, -20% siły do jednostek uzbrojonych w proch,
3.2.16 Swordsman: zwiększono bonus od ataku na miasto do +35% (dotyczy też wszelkich unikalnych jednostek opartych na swordsmanie czyli Pretorianin, Jaguar, Galic Warior),
3.2.17 Transportowiec: ładowność zwiększona do 6.
3.3 Zmiany w budynkach:
3.3.1 Arabska Madrassa: obniżono możliwość ustawienia kapłana do 1, zwiększona liczbę dostępnych naukowców z 2 do 3
3.3.2 Aztecki ołtarz, zmniejszono do 40% krótsze niezadowolenie za ścinkę ludności.
3.3.3 Egipski monument: obniżono możliwość ustawienia kapłana do 1.
3.4 Zmiany w ustrojach i specjalistach:
3.4.1 Specjaliści dają +1 bonus, czyli obecnie:
3.4.1.1 Artysta 1 moneta 1 kolbka 4 kultury (było 1 kolbka 4 kultury).
3.4.1.2 Inżynier 2 młotki 1 moneta (było 2 młotki).
3.4.1.3 Ksiądz 1 młotek 2 monety (było 1 i 1).
3.4.1.4 Kupiec 4 monety (buło 3 monety).
3.4.1.5 Naukowiec 4 kolbki (było 3 kolbki).
3.4.1.6 Szpieg 1 monetka 1 kolbka 4 szpiegostwa (było 1 kolbka 4 szpiegostwa)
3.4.2 Ustrój reprezentacja: ograniczono bonus naukowy dla specjalistów do +2.
3.5 Zmiany w surowcach i ulepszeniach terenu:
3.5.1 Surowiec Brąz widoczny od początku.
3.5.2 Surowiec Konie widoczny od początku.
3.5.3 Surowce Gold, Silver, Gems - zrównane. Wszystkie dają tyle samo monet z pola: +1 złota za goły surowiec, +1 produkcji +6 złota za kopalnię.
3.5.4 Zbudowanie kolei obniża o 1 produkcję żywności na tym polu.
3.6 Zmiany w naukach i cudach świata:
3.6.1 Alfabet: wynalezienie nie pokazuje, które technologie ma przeciwnik oraz które może wymyślać.
3.6.2 Assemblay Line: umożliwia założenie korporacji węglowej.
3.6.3 Feudalizmu: umożliwia nadanie jednostkom promocji Commando (zamiast od Military Science), wymagania pozostają bez zmian.
3.6.4 Gildie (Guilds): można generałem wybudować akademię wojskową (zamiast od Military Science).
3.6.5 Projekt Internet: niedostępny
3.6.6 Projekt Manhattan: niedostępny
3.6.7 Future Tech: umożliwia transfer złota, odkrywa mapę (jak satelity), wymianę map (jak papier). Pokazuje, które technologie ma przeciwnik oraz które może wymyślać. Admin zaczyna z odkrytym Future Tech.
3.6.8 The Colossus: koszt zwiększono do 400 z 250.
3.6.9 The Great Library: koszt zwiększono do 400 z 350.
3.6.10 The Great Lighthouse: zmniejszono bonus ilości do szlaków handlowych do +1 z +2.
3.6.11 The Stonehenge: koszt zwiększono do 150 ze 120.
3.7 Szpiegostwo:
3.7.1 Usunięto misje szpiegowskie: kradzież technologii, zmiana ustroju, zmiana religii.
3.8 Korporacje:
3.8.1 Węglowa: dostępna od Assemblay Line, osłabiono produkcję do 0,8 młotka za każdy surowiec.
3.8.2 Wszystkie korporacje: osłabione współczynnikiem korygującym 50% (koszt i produkcja) dla map Standard i Large
3.8.3 Wszystkie korporacje: zmniejszono bazowy przychód w mieście założycielskim z 4 do 3 monet / za miasto z korporacją.
3.9 Pozostałe zmiany:
3.9.1 Zwiększona maksymalna ilość graczy z 18 do 32.
3.9.2 Zablokowano możliwość przekazywania jednostek.
3.9.3 Zablokowano możliwość przekazywania złota (dla graczy - nie dotyczy Admina).
3.9.4 Ustawiono zestaw startowy dla każdej nacji 3 sety, 3 worki, 5 wariorów + 1 woj/scaut w zależności od nacji.
3.9.5 Zmniejszono rozmiar map generowanych przez skrypt do odpowiednio:
WorldSizeTypes.WORLDSIZE_DUEL: ?
WorldSizeTypes.WORLDSIZE_TINY: ?
WorldSizeTypes.WORLDSIZE_SMALL: ?
WorldSizeTypes.WORLDSIZE_STANDARD: ?
WorldSizeTypes.WORLDSIZE_LARGE: (15,14),
WorldSizeTypes.WORLDSIZE_HUGE: ?
rozmiar podawany w sektorach 1 sektor to 4x4 pola.
Gra Dyplo8 na mapie LARGE
3.9.6 Poprawione skalowanie wymagań questów do rozmiaru mapy i ilości miast (nie będzie questów jak w D4 zbuduj 43 zamki - ale za to odpowiada Anion).
3.9.7 Zlikwidowane wszelkie bonusy do walki z Barbami dla poziomu Noble (na takim będzie gra).
3.9.8 Zmodyfikowano WarWarinessModifier z -30 do -60 Dla Mapy Large.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 21:34   

4. Modyfikacja mapy:
4.1 konie mogą być przy rzece
4.2 Nie będzie brązu przy rzece.
4.3 Wszystkie złota będą na ciężkich górkach bez lasów i dżungli.
4.4 Miedź na starcie nie będzie z dżunglą czy lasem.
4.5 Admin będzie ręcznie modyfikował mapę wygenerowana przez skrypt. Będą przeprowadzane następujace modyfikacje:
a) dodawanie surowców żywnościowych i luksusowych
b) wycinanie lądu aby utworzyć przesmyki
c) dodawanie lądu aby utworzyć przesmyki.
d) nacje zaczynające z agrii będę maiły gwarantowane 2 surowce typu farmerskiego: ryż, kuku, zboże (czyli np 2 x kuku)
e) nacje zaczynające z hunting będą miały gwarantowany jeden surowiec typu jelonki
(ilość będzie zależna od początkowej zasobności terenu
f) zamieniana będzie pustynia na grassland lub plains.
g) Każdy dostanie po słoniu na porośniętym junglą.

h) w miarę mozliwości będę dodawane pojedyncze wyspy
i) inne
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 21:36   

5. Wojny:
5.1 Zabrania się wywoływania sztucznych wojen, których celem będzie ominięcie mechaniki gry lub obejście jej (przesunięcie stolicy, zniwelowania niezadowolenia, spalenia sojusznikowi miasta, które może zostać zdobyte przez wroga itp.)
5.2 Zabronione jest wykonywanie podwójnego ruchu podczas wojny. Podwójny ruch to działanie jednego gracza, polegające na wykonaniu ruchu jednostkami po nieprzyjacielu w starej turze i przed nieprzyjacielem w nowej turze.
5.3 Dozwolone jest wypowiedzenie wojny i zaatakowanie podwójnym ruchem, jeśli gracz, który ma być zaatakowany ruszał się PRZED agresorem w turze poprzedniej a w turze ataku zwleka z wykonaniem swojej tury i nie loguje się do gry. Taki atak może nastąpić, gdy do końca czasu pozostało mniej niż 4 godziny w/g civstats.
5.4 Kolejność Ruchów: Podczas wojny obowiązuje zasada wykonywania ruchów naprzemiennie przez strony konfliktu. Jeden z graczy rusza się jako pierwszy i ta kolejność obowiązuje przez cały czas trwania wojny. Czas wykonywania tury zostaje wtedy podzielony na dwie części.
5.4.1 Podczas pierwszych około 11 godzin podwójny ruch jest całkowicie zabroniony. Koniec tego okresu zostaje ustalony na godzinę 21.00.
Godzina 21.00 jest godziną nadrzędną do której gracz ruszający się pierwszy na wojnie ma czas na wykonie tury.
Godzina czasu zniesienia może ulec zmianie. Informacje te będą aktualizowane w wątku technicznym.
5.4.1.1 W sytuacjach łańcuszków tj: kiedy gracz A rusza pierwszy, potem gracz B, a następnie gracz C, ustalone są następujące godziny ruchu.
Gracz A ma czas na wykonanie tury do godziny 18.00
Gracz B ma czas na wykonanie tury do godziny 23.00
Niemniej jednak admin apeluje o wyrozumiale podejście, i jeśli jest to możliwe poczekanie na spóźniającego się gracza.
Godziny czasu zniesienia mogą ulec zmianie. Informacje te będą aktualizowane w wątku technicznym.

5.4.2 Po upłynięciu tego czasu dopuszczalne jest wykonanie ruchu z pomięciem zakazu podwójnego ruchu, ale tylko w tej jednej turze. Adminowi przysługuje prawo do cofki jesli uzna ze gracz który zaatakował podwójnym zyskał zbyt wiele.
Uzasadnienie:
Sa rożne sytuacje osobiste, i przypadkowe przepadnięcie tury nie moze mieć decydującego wpływu na rozgrywkę.

5.4.3 Opuszczenie tury podczas wojny nie zmienia kolejności ruchów.
5.4.4 Opuszczenie tury przez gracza ruszającego się jako pierwszy oznacza że tura ta mu przepadła. Nie może on wejść po swoim przeciwniku i wykonać pominiętej tury.
5.4.5 Zakaz podwójnych ruchów obowiązuje także w turze poprzedzającej wypowiedzenie wojny. Gracz nie może podczas jeszcze trwającego pokoju ruszyć się jako drugi lub wspólnie, a w następnej zaatakować jako pierwszy.
5.4.6 Gracze mogą odstąpić od zasady wykonywania tur naprzemiennie za obustronną zgodą.
5.4.7 Gracze powinni grać FAIR i starać się wykonywać tury jak najszybciej to możliwe, aby nie blokować innych. Szanujmy się wzajemnie i szanujmy swój wolny czas.
5.4.8 Pomimo ograniczeń narzuconych modem i regulaminem nie ma sprawiedliwej równowagi pomiędzy ruszającym się jako pierwszy i jako drugi. Istnieją istotne różnice i w niektórych sytuacjach lepiej jest być tym pierwszym a w innych tym drugim. Gracz przystępując do wojny ma tego świadomość i nie będzie zgłaszał kiedykolwiek pretensji z tego tytułu.
5.4.9 Gracz nie będący w stanie wojny, atakujący państwo które nie prowadzi z nikim wojny, może dowolnie wybrać czy chce się ruszać pierwszy czy drugi i zgodnie ze swoją decyzją wykonać atak.
5.4.10 Gracz będący pierwszy na wojnie, atakujący państwo które nie prowadzi z nikim wojny, powinien wypowiedzieć wojnę tak aby być pierwszym na wojnie.
5.4.11 Gracz będący pierwszy na wojnie, atakujący państwo które jest drugie na wojnie, powinien wypowiedzieć wojnę tak aby być pierwszym na wojnie.
5.4.12 Gracz będący pierwszy na wojnie, atakujący państwo które jest pierwsze na wojnie, może wypowiedzieć wojnę w dowolnej kolejności.
Tworzony jest w ten sposób łańcuszek, ktorego opisuje punkt 5.5
5.4.13 Gracz będący drugi na wojnie, atakujący państwo które nie prowadzi z nikim wojny, powinien wypowiedzieć wojnę tak aby być drugim na wojnie.
5.4.14 Gracz będący drugi na wojnie, atakujący państwo które jest pierwsze na wojnie, powinien wypowiedzieć wojnę tak aby być drugim na wojnie.
5.4.15 Gracz będący drugi na wojnie, atakujący państwo które jest drugie na wojnie, może wypowiedzieć wojnę w dowolnej kolejności.
Tworzony jest w ten sposób łańcuszek, ktorego opisuje punkt 5.5
5.5 Gracz powinien wypowiadać wojnę w kolejności opisanej w punktach 5.4.9 - 5.4.15, jednak możliwe są różne (wredne) metody blokowania wypowiedzenia wojny.
W takim przypadku można wypowiedzieć wojnę w dowolnej kolejności, pod warunkiem nie wykonaniu podwójnego ruchu. Wtedy tworzony jest łańcuszek na wojnie (kolejność gracz A, gracz, B, gracz C)
Decyzję taką należy skonsultować (jeśli jest to możliwe) z adminem.
Decyzja o takim wypowiedzeniu wojny (tworzeniu łańcuszka) musi być uzasadniona.
Pod pojęciem „uzasadniona” admin rozumie „zagranie zmieniające w znaczący sposób układ sil w rejonie” lub zagranie które „nie może być odwleczone w czasie”.
Ostateczną decyzję, czy utworzenie łańcuszka było uzasadnione należy do admina. Gdy jego zdanie będzie odmienne może być zarządzona cofka lub/i kara.
5.5.1 Gracz może byc zaatakowany w każdej chwili, regulamin nie daje żadnej nietykalności. Robiąc turę gracz musi mieć tego świadomość.
5.5.2 W przypadku gdy został stworzony łańcuszek, admin będzie dążył do takiego ustawienia kolejności na wojnie aby zlikwidować łańcuszek. Może się zdarzyć ze gracz który jest trzeci, drugi na wojnie, po likwidacji łancuszka będzie pierwszy. Innymi słowy mogą być administracyjne przesnięcia na wojnie, chyba ze strony same się porozumieją.
Admin może nakazać cease fire na wojnie, na której od wielu tur nic sie nie dzieje i zdaniem admina nic sie dziać nie będzie.
Uzasadnie:
Jest to zrobione po to aby niedopuszczać do tworzenia się niepotrzebnych lańcuszków, gdy w grze są „martwe wojny”.

5.6 Zabronione są wszelkie działania celowo zmierzające do wykonania podwójnego ruchu podczas wojny.
5.7 Złamaniem regulaminu jest sama próba doprowadzenia do takiego ruchu a niekoniecznie sam ruch a także namawianie do tego innych graczy.
5.8 Zabronione jest wypowiadanie wojny podczas pierwszych 10 tur gry. Zakaz obowiązuje od tury 0 do 9 włącznie.
5.9 Wojnę można wypowiedzieć najwcześniej w turze 10.
5.10 Gracz, który wypowiada wojnę ma obowiązek niezwłocznie o tym fakcie poinformować w wątku Aktualne wojny Dyplo 8.
Wpis powinien zawierać następujące informacje:
rok wypowiedzenia wojny: gracz ruszający się jako pierwszy (leader, nacja, nick gracza) / gracz ruszający się jako drugi (leader, nacja, nick gracza).
Gracz wypowiadający wojnę musi zaznaczyć pogrubieniem swoją nację (leader, nacja, nick gracza).
Przykładowe wpisy (Rudi atakuje Geo i rusza się pierwszy):
2000 BC: Rudi: Roosevelt / Holandia - Geo: Julius Caesar / Zulusi
lub
2000 BC: Roosevelt / Holandia (Rudi) - Julius Caesar / Zulusi (Geo)
Za braki wpisów będą dla nacji wyznaczane administracyjne kary finansowe zależne od zaawansowania etapu gry.
5.11 Gracz, który przyjmuje propozycję pokojową ma obowiązek niezwłocznie o tym fakcie poinformować w wątku Aktualne wojny Dyplo 8.
Wpis powinien zawierać informacje jak w pkt. 5.10
Za braki wpisów będą dla nacji wyznaczane administracyjne kary finansowe zależne od zaawansowania etapu gry.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 21:40   

6. Teleportacja jednostek.
6.1 Teleportacja jednostek występuje, gdy wypowiadamy wojnę, zrywamy OB lub podpisujemy pokój z innym krajem a ma on jednostki na naszym terenie lub nasze są na jego. Występuje ona również, gdy jednostki obu krajów stoją na tym samym polu i wypowiadamy wojnę.
6.2 Zabronione jest celowe ustawianie własnych jednostek w taki sposób, który wymusi na wrogu teleportację albo (w wyniku wypowiedzenia wojny samemu) spowoduje teleportację wrogiej armii.
6.3 Teleportacja jednostek jest zabroniona oprócz przypadków wyszczególnionych poniżej.
6.3.1 Dozwolone jest teleportowanie pojedynczych jednostek wroga ze swojego terenu jak i pojedynczych własnych z terenu wroga w turze w której nastąpiło wypowiedzenie wojny lub zerwanie OB.
W takim przypadku teleportowane jednostki nie mogą się ruszyć w tej i następnej turze jak również nie mogą one być zaatakowane ani samemu atakować. Jednostki teleportowane mają pierwszeństwo ruchu, tzn najpierw się ruszają dopiero wtedy mogą być zaatakowane.
Admin dopuszcza zaatkowanie pojedynczych teleportowanych jednostek, jeżeli one blokują przemarsz armii


6.3.2 Dozwolona jest teleportacja podczas podpisania pokoju.
W takim przypadku teleportowane jednostki nie mogą w tej i następnej turze uczestniczyć w działaniach wojennych w szczególności atakować inne jednostki/miasta, niszczyć usprawnień, obsadzać garnizony miast.
Teleportowane jednostki nie mogą zostać zaatakowane aż do wykonania tury gracza który je posiada.
Admin może karencyjny okres dwóch tur wydłużyć w zależności od sytuacji na mapie rozgrywki, jak również może przedłużyć nietykalność teleportowanych jednostek.
6.4 Zabronione jest celowe wypowiadanie fikcyjnych wojen w celu teleportacji jednostek.
6.5 Dozwolona jest teleportacja dowolnie dużej liczby jednostek w jednym konkretnym przypadku. Jednostki wkroczyły na nasz teren wbrew woli gracza i pomimo wystosowania oficjalnego wezwania do opuszczenia granic (w turze, w której wkroczyły) i wyznaczeniu trasy nie zastosowały się do tego wezwania. Teleportacja jest dozwolona w następnej turze po niezastosowaniu się do wezwania. Gracz wezwany do opuszczenia granic nie ma obowiązku wracać wyznaczoną trasą (jest to tylko jego dobra wola) ale jeśli nie opuści granic jego wojsko może zostać teleportowane. Jeśli gracz zauważy obcą armię na własnym terenie później niż w pierwszej turze marszu musi dać drugiej stronie minimum tyle czasu ile jej zajęło dotarcie tutaj. Po teleporcie jednostki administracyjnie MOGĄ być zamrożone na tyle tur ile by im zajęło dotarcie na miejsce teleportu. W tym czasie nie mogą być one atakowane.
Jednostki teleportowane mają pierwszeństwo ruchu, tzn najpierw się ruszają, dopiero wtedy mogą być zaatakowane.
6.7 Teleportacja to skomplikowane zagadnienie, jeśli nie masz pewności to zapytaj sie admina jeśli planujesz jakikolwiek działania wykorzystujące je.


Komentarz Admina:
Podpisanie OB to zysk płynący z międzynarodowych szlaków ale i ryzyko związane z możliwością wykorzystania naszych dróg przez obce państwo. Zapewnienia w kronice lub paktach tajnych o nieprzekraczaniu granic są tylko umową między graczami i ich złamanie nie jest złamaniem regulaminu.
Jeśli Gracz komuś nie ufa to niech nie podpisuje OB.

Teleportacja nie może służyć do przyspieszenia się poruszania jednostek.
Teleportacja nie może służyć jako narzędzie do wybicia komuś stacka.
Jeżeli nie jesteś pewien skutków użycia teleportowanych jednostek zapytaj zanim doprowadzisz do cofnięcia tury.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 21:52   

7. Przekazywanie wojska, miast, złota oraz surowców.
7.1 Przekazywanie wojska jest zabronione i wyłączone modem.
7.2 Przekazywanie złota bezpośrednio między graczami jest zabronione i wyłączone modem.
7.3 Przekazywanie miast między graczami jest zabronione bez zgody admina.
7.4 Przekazywanie miast i złota może nastąpić za zgodą admina. Dotyczy to sytuacji:
7.4.1 Podział łupów na wspólnej wojnie.
7.4.2 Zapłacenie okupu w złocie lub miastach za zaprzestanie wojny. Udawane wojny bez strat w wojsku i ludziach nie będą rozpatrywane.
7.4.3 Wynagrodzenie dla sojusznika za przyłączenie się do wojny celem rekompensaty strat. Sama deklaracja wojny nie upoważnia sojusznika do jakiegokolwiek odszkodowania.
7.4.4 Wymiana miastami celem uregulowania przebiegu granic.
7.5 Zabronione jest oddawanie miast celem zakończenia gry.
7.6 Zabronione jest przekazywanie miast, które są w bezpośrednim zasięgu wojsk nieprzyjaciela.
7.7 Zabronione jest przekazywanie miast, które spowoduje teleportacje jednostek.
7.8 Każde przekazanie miasta lub złota musi zostać ogłoszone w kronice przez przekazującego.
7.9 Wyzwolenie miasta poprzez opcję Liberate nie jest przekazaniem i jest dozwolone w dowolnym momencie, jeśli w wyniku wyzwolenia nie nastąpi teleportacja wojsk.
7.9.1Zabroniony jest liberate miasta podczas wojny(także podczas pokoju jeśli istnieje duże prawdopodobieństwo wojny) wobec nacji, z którą agresor ma techniczny pokój.

7.10 Wymiana surowców:
7.10.1 Wymiana surowców tylko 1 do 1. Wymieniać się można tylko na surowce, których się nie posiada.
7.10.2. Każda nacja inne nacji może podarować tylko 1 dowolny surowiec.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 21:55   

8. Kronika i Kalendarium.
8.1 Kalendarium jest obowiązkowe.
8.2 Każdy gracz może w kronice pisać prawdę lub kłamać wg własnego uznania.
8.2.1 Kronika jest nieobowiązkowa.
8.3 Obowiązkowe i prawdziwe muszą być wpisy w kalendarium o: wypowiedzeniu wojny, podpisaniu pokoju, przekazaniu / otrzymaniu miasta, zdobyciu miasta, odkryciu religii, narodzinach wielkiego człowieka, zbudowaniu cudu światowego, założeniu korporacji.
8.4 Za brak wpisu najpóźniej w następnej turze będą nałożone kary administracyjne.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 21:57   

9. Państwo Admina
9.1 Państwo Admina nie uczestniczy w walce o zwycięstwo w grze i jego istnienie ma tylko znaczenie techniczne.
9.2 Zabronione jest wypowiadanie wojny lub podpisywanie OB z Państwem Admina.
9.3 Na każde żądanie Admina gracz ma obowiązek przekazać Adminowi swoje mapy.
9.4 Na każde żądanie Admina gracz ma obowiązek przekazać Adminowi żądaną przez niego kwotę złota (lub złota na turę) lub dowolne miasto. Admin ma obowiązek uzasadnić takie żądanie na forum gry.
9.5 Gracze mają obowiązek natychmiast po spotkaniu dowolnej innej nacji w grze zdjąć swoje punkty szpiegowskie z Państwa Admina.
9.6 Zabronione jest szpiegowanie Państwa Admina, a także wykonywanie jakichkolwiek misji szpiegowskich względem niego.
9.7 Państwo Admina jest pośrednikiem wszelkich wymian złota między graczami.
9.8 Admin będzie organizował konkursy lub zakłady bukmacherskie w grze a ewentualne wygrane wypłacane będą przez państwo Admina, ewentualne przegrane też przyjmuje Państwo Admina.
9.9 Zabronione jest nakładanie embarga, żądania zwrotu miast i jakichkolwiek innych podobnych rezolucji (umożliwianych przez Pałac Apostolski, ONZ lub inne budynki) względem Państwa Admina.
9.10 Z punktu widzenia wszystkich graczy teren państwa Admina jest terenem niedostępnym dla jakichkolwiek jednostek i ma być traktowany jako teren neutralny, niezaludniony i nie przeznaczony do wykorzystania w jakiejkolwiek formie.
9.11 Zabronione są wszelkie wredne, podstępne, złośliwe, celowe i niecelowe, przypadkowe i nieprzypadkowe, działania wobec Państwa Admina, których twórca regulaminu nie wymienił.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 22:07   

10. Zastępstwa.
10.1 Jeśli gracz opuszcza nację z przyczyn niezależnych od niego (wyjazd, urodzenie dziecka, choroba, wypadek, brak netu przez dłuższy okres czasu) to ma on prawo a wręcz obowiązek wyznaczenia NASTĘPCY. Skoro sam gracz go wyznacza zakłada się, że ma świadomość i wolę, co do kierunku polityki swojego państwa.
Gracz opuszczający nacje ma obowiązek przekazać instrukcje co do polityki w pakcie "nowy gracz, stary gracz, admin"
Nowy gracz ma obowiązek trzymania się tych instrukcji przez minimum 20 tur.

10.2 Jeśli gracz porzuca nację bo mu się znudziło, został wywalony za łamanie regulaminu lub innych przyczyn to następcę wyznacza Admin i gracz nie ma nic do powiedzenia. W takiej sytuacji Admin powinien uwzględnić przy wyznaczeniu następcy, aby polityka w regionie nie została drastycznie zachwiana. W tym wypadku sąsiedzi zastępowanej nacji mają prawo do zgłaszania uwag Adminowi, który może wprowadzić zmianę następcy.
10.3 Jeśli to zwykłe ZASTĘPSTWO (a nie następstwo) to zastępca nie ma prawa działać samodzielnie i łamać wytycznych władcy. Nie ma też prawa do takich zmian jak ustroje, skolejkowana produkcja, wypowiadanie i zawieranie wojen oraz paktów bez wyraźnych wytycznych władcy.
10.4 Zastępować gracza może tylko osoba nieuczestnicząca w grze. Zastępca może zastępować tylko jedną nacje jednocześnie.
10.5 O wszelkich naruszeniach Zastępcy powinien zostać niezwłocznie powiadomiony Admin przez gracza, który takie naruszenie zauważył.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 22:09   

11. Pozostałe zakazy i nakazy:
11.1 Zabronione jest rozprzestrzenianie korporacji w nowo założonym mieście. Zakaz dotyczy tylko tury, w której miasto powstało.
11.2 W przypadku wystąpienia OOS gracz musi się rozłączyć i zalogować jeszcze raz oraz o tym fakcie poinformować w dziale technicznym.
11.3 Całkowicie zabronione jest paktowanie z nacją, której się nie poznało.
11.4 Zabronione jest podpisywanie paktów jawnych z nacją, której się nie poznało.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 22:11   

12. Ustawienia Gry:
Poziom trudności: noble

Rozmiar mapy: Large wymiary w sektorach 15 x 14 = 210 (przy 23 graczach 9,13 na gracza) Mapa w D6 miała 8,53 na gracza,
Mapa D7 miała 9,83 na gracza)


Podaję ustawienia do mapy:
Mapa: FR_Dyplo8
Sealevel: high
Era: Acient
Speed: Normal
Resources: Balanced
World Wrap: Toroidal
Gold: Yes

Zaznaczone opcje:
Raging Barbarians
Unrestricted Leaders
No Technology Trading
No Technology Brokering
No Vasal States
No Tribal Villages

Victories: All
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 22:28   

13. Godzina przeładowania i czas zniesienia.
13.1 Godzina przeładowania ustalona jest na w przedziale 9:00 - 10:00
13.2 Czas zniesienia o którym mowa w punkcie 5.4.1 ustala się na godzinę 21:00
13.3 Godzina przeładowania jak i czas zniesienia może ulec zmianie podczas prowadzenia rozgrywki.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-10, 22:29   

14. Pakty jawne obronne (defensywne).
14.1 Pakt jawny defensywny jest jedynym rodzajem paktu jawnego objętym regulaminem i nadzorem Admina.
14.2 Pakt jawny defensywny w swojej nazwie powinien zawierać nazwy wszystkich krajów biorących udział oraz turę do której trawa. Brak tych informacji unieważnia pakt.
14.3 Jeżeli kraje zawierające pakt jawny defensywny są w stanie wojny pakt ten nie dotyczy tychże wojen i stron w nich uczestniczących.
14.4 Jeżeli dany kraj wypowie komuś wojnę przestaje on być automatycznie uczestnikiem paktu obronnego w stosunku do zaatakowanego kraju.
14.5 Agresor atakujący którąkolwiek ze stron paktu nie musi wypowiadać wojny wszystkim uczestnikom do momentu gdy nie będzie miał konieczności zaatakowania jednostek danego uczestnika paktu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 

Nieznany

xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 37
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8087
Piwa: 80/64
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2012-11-13, 15:13   

Usunieto

Quote:
3.6.12. Cud narodowy Mt. Rushmore koszt zwiększony do 1500, redukuje war wariness o 40%
3.6.13. Więzienia redukują koszt war wariness o 35%
3.6.14. Ustrój faszyzm powoduje +30% unit production i WW -25%



Dodano

Quote:
3.9.8 Zmodyfikowano WarWarinessModifier z -30 do -60 Dla Mapy Large.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Oficjalny Regulamin Dyplo6
Bodek Dyplo #6 6 2011-01-27, 15:17
Bodek
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: Oficjalny Regulamin Dyplo 7
cheos Dyplo 7 13 2012-04-30, 15:14
cheos
No new posts Announcement: Regulamin
wnuczus II Turniej w systemie Szwajcarskim 0 2013-01-05, 04:39
wnuczus
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Announcement: REGULAMIN
Richards LIGA CIVILIZATION V 0 2011-04-19, 20:31
Richards
No new posts Announcement: Regulamin
Richards IV Sezon - Civ4 0 2009-02-10, 07:02
Richards

Czas generowania strony : 0.69 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group