www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Pytanka nowego
Author Message
Laup


Joined: 14 Oct 2013
Posts: 1
Posted: 2013-10-14, 17:09   Pytanka nowego

Witam!
Jak zapewne wiecie można było teraz zdobyć darmowy klucz do C V. Troszku graczy się narobiło.
Mam kilka pytań odnosie gry. Nigdy nie grałem w żadną część.

1 Jak włączyłem tryb mulit było bardzo mało graczy i gier. Rozumiem, że bez dodatków ciężko będzie pograć onlnie? A dodatki zapewne płatne

2 Na razie przeszedłem samouczek (to też wyzwanie :D )
Jednym z problemów jak miałem to brak drogi. Wybudowałem ją i nie było widać jakieś sciezki czy coś w tym stylu. Między miastami. Czy to jakiś Bug czy tak ma być. W opcjach nic widziałem o tym.

3 Jak wspomnaiłem jak chodzi Ciwilizacje jestem botem. Przeszedłem samouczek.
Teraz pora na single. Czy proponujecie grać na początek i jak przyjać styl gry.Wiem, że to kwesta gustu itp. Ale chciałbym wiedzieć czym zacząć gre

4 Być może ktoś ma jakiś ciekawy (łopatologiczny) poradnik. Ewentualnie link do jakiegoś fajnego streamera
5 Jest jakiś klawisz skrótu aby odbywła się nastepna tura?Lub aby robiła się cały czas automatycznie. Do czasu aż dana jednostka nie dojdzie do celu bądź nie skończy budowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Forever 


Helped: 2 times
Age: 46
Joined: 01 Sep 2010
Posts: 4718
Piwa: 48/43
Location: Warszawa
starszy chorąży sztabowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana 
Posted: 2013-10-14, 17:41   

1. Dokładnie
2. Rozumiem że mimo że wymyśliłeś techa i robotnikiem zbudowałeś drogę trwa to od 2 do 4 tur nie widzisz jej ??
Winna może być karta graficzna. Dostałeś komunikat że miasta są połączone ?
3. Nacja zależy od twojego stylu i dodatków ale dla początkującego ma to raczej drugorzędne znaczenie weź dowolną nację i staraj się pograć jak złapiesz podstawy przyjdzie czas na wykorzystanie nacji.
4. Nie
5. Enter i chyba w opcjach można zaznaczyć automatyczne kończenie tur
_________________
Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywistość


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Peter 



xfire: peterek
Helped: 12 times
Joined: 31 Dec 2005
Posts: 7527
Piwa: 43/13
generał dywizji  Brązowy order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 13 zlotów  Srebrny sponsor KAC  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo1  I miejsce w Dyplo - Dyplo2  I miejsce w Dyplo - Dyplo8  II miejsce w Dyplo - Dyplo3  III miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Pucharze KAC - I Puchar KAC  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - IV Puchar KAC  Złoty gracz w demokrację - GwD2-kapitan 
Posted: 2013-10-14, 22:22   

Quote:
5 Jest jakiś klawisz skrótu aby odbywła się nastepna tura?


Shift + Enter.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Eizzy


Joined: 12 Aug 2013
Posts: 7
Posted: 2013-11-03, 21:23   

Ja już tak dawno nie grałam, że się pogubiłam i na spokojnie muszę to ogarnąć:)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
muad 


Joined: 27 Jul 2009
Posts: 29
Location: Świebodzin
starszy szeregowy 
Posted: 2014-10-22, 09:43   

Witam, aby nie tworzyć nowego wątku wykorzystam ten.
Jakieś dwa miesiące temu na steamie mieli promocję, z której skorzystałem i stałem się posiadaczem CIV 5 Complete. Cztery dni temu odpaliłem pierwszą rozgrywkę, wcześniej grałem w CIV 4 (w sumie przez 5 lat rozegrałem jakieś 20 map), o nowej serii oczywiście trochę poczytałem ale i tak mam parę pytań.

1. Gra uruchamia się w wersji w wersji chyba BE, gdy w opcji DLC odhaczę dwa dodatki po chwili ma gołą wersję, ale po restarcie znów jest BE, jak to zmienić, aby na razie uruchamiała się goła wersja?
2. Czasem zdarza się, że robotnik pracujący na danym polu jest podświetlany jako jednostka bez rozkazów, mimo iż wydane miał polecenie np. budowanie farmy, gdy klikam następną turę to znów się podświetla, wiec znów klikam buduj farmę i tak aż do jej wybudowania. Raz też tak miałem z budową drogi z miasta do miasta. W czym jest problem?
3. Odnośnie jeszcze robotników, w CIV 4, szczególnie w późniejszym okresie gry, większość pracowała w trybie automatycznym, tam to się sprawdzało? Czy w CIV 5 też to się sprawdza? Pytam, bo robotnicy zaczęli mi sami budować drogę z miasta do miasta mimo iż wszystkie miasta były już połączone. Choć nie wiem czy wcześniej na jednym polu robotnicy państwa miasta nie budowali drogi - przez co przez chwilę nie miałem połączenia - ale po paru turach połączenie zostało przywrócone (obecnie na tym polu krzyżują się drogi z trzech stron). Czy taką zbędną drogę lepiej zburzyć? Czy warto od razu budować linie kolejowe (gdy będzie taka możliwość), jeśli tak to na maxa czy tylko przy miastach?
4. Czytałem, że wiele osób gra jednym, dwoma czasem trzema miastami i tyle. W pierwszej rozgrywce chciałem oczywiście sprawdzić jak to jest z tą walką w CIV 5 więc miast już trochę mam - 8 (3 sam zbudowałem) w tym dwa - miasta marionetkowe (miały kiepskie tereny). Czy duża liczba miast ma sens? Skoro zdobyte miasto ma dobre parametry i dobre surowce to chyba warto je zostawić?
Poza tym gdy gra się na zwycięstwo militarne to jak wówczas traktować miasta wroga? Wiem, że trzeba zdobyć wszystkie stolice ale zdobywanie wyłącznie samych stolic może być nieefektywne. Gdy chcemy zniszczyć potencjał danej cywilizacji to co robić z pozostałymi miastami, niszczyć, przejmować czy tworzyć miasta marionetkowe?
5. Dla mnie jak na razie najbardziej pogmatwane są systemy. W sumie muszę trochę pokombinować, aby to lepiej poznać. Niemniej jednak odnośnie systemów też mam pytanie. Czy jest możliwość w pewnym etapie na rezygnacji z jakiegoś ustroju (punkty kultury wracają) i wybranie innego? Czy już od samego początku lepiej jest wybrać daną ścieżkę rozwoju.
6. Rozumiem, że gdy podpiszę umowę naukową to nie mam możliwości wyboru jaka technologia będzie opracowywana?
7. Czy jest możliwość podejrzenia jakie technologie ma odkryte konkurencja?

Z góry dziękuje za odpowiedź.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 39
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10495
Piwa: 63/4
Location: Raj na ziemi
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2014-10-22, 09:47   

nasi spece od civ V: do roboty... ja chetnie bym pomogl, ale znam sie na civ IV :)
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Cholernik 



xfire: Cholernik
Helped: 14 times
Age: 35
Joined: 11 Oct 2010
Posts: 2510
Piwa: 54/29
podpułkownik  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2  I miejsce w Pucharze KAC - w turnieju drużynowym Civ 5  Wygrany jeden GOTM 
Posted: 2014-10-22, 10:19   

1. Chyba nie ma takiej możliwości, ale czy jest sens grania w gołą wersję, skoro BNW (2 dodatek) wprowadził sporo ciekawych rozwiązań.
2. Może tak być, gdy w pobliżu (w zasięgu ruchu) znajduje się jakiś wrogi oddział, wtedy robotnik się budzi abyś mógł zareagować.
3. Co do drogi przez tereny Państwa miasta. To jak nie masz stosunków przyjacielskich droga przez ich tereny nie daje połączenia miast, dlatego zapewne kombinowali nad tym.
I zapewne z tego powodu co jakiś czas miałeś to połączenie i je traciłeś (zmiana statusu CSa)
Na automacie robotnicy radzą sobie podobnie jak w Civ4 (czyli tak samo słabo ;) )
Tory dają lekki boost w produkcji miastom połączonym ze sobą, dlatego warto łączyć je nimi.
Co do innych miejsc gdzie warto tory zrobić, to w kierunku wroga, tak aby posiłki mogły łatwiej docierać na front.
4. Im więcej miast, tym koszt nauki oraz ustrojów się zwiększa, dlatego mówi się o optymalnej wielkości państwa. Dodatkowo każde kolejne miasto zmusza Cię do budowy większej ilości budynków do wybudowania cudów narodowych (np. Huta wymaga w każdym mieście warsztatu). Kwestia co opłaca się zostawić, a co spalić zależy od konkretnej mapki, czasem warto zostawić jakieś miasto, które na pierwszy rzut oka jest słabe, ale ma ważny surowiec strategiczny.
5. Nie ma możliwości zmiany ustrojów, dodatkowo dostajesz dodatkowy bonus po wybraniu wszystkich z danego drzewka. Warte polecenia do wypełnienia całości to Tradycja (miasta ładnie rosną), jak wiesz że religijnie będziesz panował to Pobożność, jak dużo walczył to Honor. Jak sporo portów warto pomyśleć nad Eksploracją, Racjonalizm daje spory bonus do nauki i też jest fajny.
6. Umowa naukowa daje po jej zakończeniu odpowiednią ilość dodatkowych kolbek.
7. Pośrednio jest taka możliwość. Na drzewku technologii każdy wynalazek w rzędzie kosztuje tyle samo kolbek. Jeżeli ta liczba jest troszkę niższa, tzn. że ktoś tą technologię poznał.
Innym sposobem jest sprawdzanie pól przeciwnika, np. jak ma Służbę cywilną, to farmy nad rzekami dają +1 jedzonka.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Forever 


Helped: 2 times
Age: 46
Joined: 01 Sep 2010
Posts: 4718
Piwa: 48/43
Location: Warszawa
starszy chorąży sztabowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana 
Posted: 2014-10-22, 10:56   

ad. 1 jak tworzysz grę możesz wybrać które mody są aktywne a które nie (sprawdzane na multi w razie czego robisz grę multi ale nikogo nie zapraszasz i grasz sam )

Tory dają + 25% produkcji w miastach połączonych nimi ze stolicą (ale stolicy nie dają)
_________________
Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywistość


Last edited by Forever on 2014-10-22, 11:01; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
muad 


Joined: 27 Jul 2009
Posts: 29
Location: Świebodzin
starszy szeregowy 
Posted: 2014-10-22, 11:13   

Dzięki za odpowiedzi.
Z tym uruchamianiem się gołej wersji to nie jest aż tak duży problem, zapis ostatni wczytuje wczytuje się, bez zmiany wersji.
Prosiłbym jeszcze o parę słów na temat miast marionetkowych. W sumie to ciekawa opcja - szczególnie możliwość przyłączenia go w razie potrzeby. Kombinuje tak, że gdy nie chcemy danego miasta przejmować to lepiej zrobić marionetkowe. Gdybyśmy je zburzyli to pewnie i tak komp postawiłby na tym terenie miasto. Rozumiem, że skoro nie mogę nic w takim mieście budować to, aby wybudować wspomnianą hutę nie nie musi tam być wybudowany warsztat. Z kolei potencjał naukowy jest wykorzystywany jak i kasa. Na pierwszy rzut oka takie miasta są bardzo ciekawą opcją. Kwestia ile one generują niezadowolenia i czy gdy przyłączymy kolejne takie miasta to czy wygeneruje ona proporcjonalnie więcej niezadowolenia.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Forever 


Helped: 2 times
Age: 46
Joined: 01 Sep 2010
Posts: 4718
Piwa: 48/43
Location: Warszawa
starszy chorąży sztabowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana 
Posted: 2014-10-22, 11:33   

muad wrote:
Dzięki za odpowiedzi.
Z tym uruchamianiem się gołej wersji to nie jest aż tak duży problem, zapis ostatni wczytuje wczytuje się, bez zmiany wersji.
Prosiłbym jeszcze o parę słów na temat miast marionetkowych. W sumie to ciekawa opcja - szczególnie możliwość przyłączenia go w razie potrzeby. Kombinuje tak, że gdy nie chcemy danego miasta przejmować to lepiej zrobić marionetkowe. Gdybyśmy je zburzyli to pewnie i tak komp postawiłby na tym terenie miasto. Rozumiem, że skoro nie mogę nic w takim mieście budować to, aby wybudować wspomnianą hutę nie nie musi tam być wybudowany warsztat. Z kolei potencjał naukowy jest wykorzystywany jak i kasa. Na pierwszy rzut oka takie miasta są bardzo ciekawą opcją. Kwestia ile one generują niezadowolenia i czy gdy przyłączymy kolejne takie miasta to czy wygeneruje ona proporcjonalnie więcej niezadowolenia.


Miasta marionetkowe nie liczą się przy cudach narodowych do ilości miast z budynkami
natomiast nie sprawdzałem jak przy kosztach kultury i nauki
Niezadowolenia generują bodajże 1/2 buźki za mieszkańca ale głowy sobie obciąć nie dam.

Jedyna słuszna koncepcja to gra na 3 miasta każde tak po 30 ludzików.
I dlatego niestety 5 to nie to :[
_________________
Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywistość


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ScoobyDoo 


xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 38
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8334
Piwa: 84/70
Location: Łódź
generał dywizji  Złoty zlotowicz - 5 zlotów  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2014-10-22, 11:54   

Nadal z tym dodarkiem sie gra na trzy wielkie miasta ?
Przeciez to jakis zart.
I na dodatek jest to jedynie sluszna strategia. Masakra.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Cholernik 



xfire: Cholernik
Helped: 14 times
Age: 35
Joined: 11 Oct 2010
Posts: 2510
Piwa: 54/29
podpułkownik  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2  I miejsce w Pucharze KAC - w turnieju drużynowym Civ 5  Wygrany jeden GOTM 
Posted: 2014-10-22, 12:01   

Nie gra, optymalnie jest posiadać 4-6 miast.
2-3 stawiasz na początku, robisz wszędzie biblioteki (Akademia Narodowa), ewentualnie uniwerki (Oxford). Potem dostawiasz kolejnych kilka miast i karawanami pompujesz produkcję aby mieć szybko warsztaty (huta) oraz spichlerze.
Potem miasta satelickie pompują te główne miasteczka w jedzonko oraz produkcję.
Resztę miast jako dostawki się traktuje
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Forever 


Helped: 2 times
Age: 46
Joined: 01 Sep 2010
Posts: 4718
Piwa: 48/43
Location: Warszawa
starszy chorąży sztabowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana 
Posted: 2014-10-22, 12:08   

ScoobyDoo wrote:
Nadal z tym dodarkiem sie gra na trzy wielkie miasta ?
Przeciez to jakis zart.
I na dodatek jest to jedynie sluszna strategia. Masakra.


Czy ja wiem czy ponury
Po prostu jest to IMO najlepsza ścieżka choć pewnie ktoś inny będzie grał inaczej i też osiągnie sukces.
Problemem przy większej ilości miast są zwiększające się koszty nauki i kultury oraz cudów narodowych.
Więc zdecydowanie lepiej mieć 3 bardzo duże miasta (tak po 30 popa +) niż 6-8 mniejszych.

Ale i tak zdecydowanie większym problemem jest zwalony balans jednostek oraz gigantyczna przewaga broniącego się.

Ale na tle innych pozycji pokazujących się na rynku to piątka i tak ma jakąś grywalność.

Edyta

O cholera był łaskaw przypomnieć o karawanach których praktycznie nie stosuje się żeby handlować z innymi miastami tylko pompuje się stolicę waląc do niej jedzenie.
_________________
Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywistość


Last edited by Forever on 2014-10-22, 12:12; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
muad 


Joined: 27 Jul 2009
Posts: 29
Location: Świebodzin
starszy szeregowy 
Posted: 2014-10-22, 12:55   

No dobra powiedzmy, że będę miał następnym razem 3 miasta ale gdy będę chciał wygrać przez podbój to co robić ze zdobytymi miastami? Czy wyburzenie i splądrowanie okolic wystarczy? Czy jednak po czasie komp nie odzyska sił i się na mnie rzuci? W civilopedi:

"Jeżeli zrobisz z podbitego miasta marionetkę, będziesz korzystać z jego wydajności naukowej oraz dochodów, a zadowolenie twoich obywateli mniej ucierpi na zajęciu tego osiedla. Nie będziesz mieć jednak wpływu na produkcję w tym mieście. Mieszkańcy sami będą decydować, jakie budowle lub cuda stawiać i które jednostki szkolić. Do ciebie będzie więc należało zapewnienie mu ochrony przed wrogami oraz ulepszanie okolicznych terenów. Państwo podległe możesz w dowolnym momencie zaanektować. W tym celu kliknij na sztandar tego miasta."

Czytałem też, że nie możemy korzystać z surowca w pobliżu takiego miasta. Wówczas wystarczy przecież przejąć miasto.
A o tych karawanach to nie słyszałem, gdzie się je tworzy? Rozumiem, że z danego miasta można przetransferować do stolicy "młotki" lub żywność?
Last edited by muad on 2014-10-22, 12:57; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Cholernik 



xfire: Cholernik
Helped: 14 times
Age: 35
Joined: 11 Oct 2010
Posts: 2510
Piwa: 54/29
podpułkownik  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeżycie w Dyplo - Dyplo Miś 2  I miejsce w Pucharze KAC - w turnieju drużynowym Civ 5  Wygrany jeden GOTM 
Posted: 2014-10-22, 13:13   

Karawany zostały dodane w dodatku BNW - Nowy Wspaniały Świat.
Niektóre technologie pozwalają budować karawany (lądowe szlaki), lub statki handlowe (morskie). Takimi technologiami są np. Rybołówstwo lub Hodowla, potem ilość szlaków się zwiększa (obejrzyj drzewko techów).

Co do przejmowania miast, zbędne miasta się pali i niszczy, zostawia tylko te ważne ze strategicznego punktu widzenia (cuda, surowce strat. luksusowe).
Marionetki nastawione są na pompowanie kasy, więc budują automatycznie odpowiednie budynki, w drugiej kolejności polepszające szczęście.

Jeżeli chodzi o strategię na kompa, to jak już zaczynasz miasta zdobywać, to nie powinno być problemu z całkowitym wyeliminowaniem takiego gracza, gdyż na tym etapie wojny powinien mieć bardzo mało wojska.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts Sticky: [ Poll ] Wybór nowego pbema
głosowanie na jedną z 3 propozycji
Marw Centrum inicjacji nowych gier PBEM 26 2011-10-04, 12:45
plewan_79
No new posts Pytanka techniczne
pytanka dotyczace działania forum
Cola Regulaminy, ogłoszenia, pytania 35 2017-10-08, 17:39
boresti
No new posts Coś nowego :)
bombel79 Gadanie o Civ(4)kowym Graniu 15 2006-11-26, 11:18
marba
No new posts zapowiedz nowego pacza...
bombel79 Gadanie o Civ(5)kowym graniu 152 2011-01-09, 01:26
Zaharien
No new posts Porady dla nowego
HexOmega I Turniej Civ5 8 2010-10-13, 11:09
bombel79

Czas generowania strony : 0.32 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group