www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jeste nowy? Kliknij tutaj!    Zgo gr Civ6     Zgos gr Civ5    Zgo gr Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMWISZ SI NA GR    Na ircu jest users osb. Zaaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic

bezdyplomacji.grapitbosie

Gra pitbosie bez dyplomacji.
Author Message
Raptorous



xfire: raptorous26
Age: 44
Joined: 01 Nov 2011
Posts: 1879
Piwa: 25/17
Location: Pozna
starszy szeregowy  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  III miejsce w Dyplo - DyploMi3  Przeycie w Dyplo - Dyplo XIII 
Posted: 2016-01-22, 23:43   

jarek17777 wrote:
Ja ostatnio graem z Cholernikiem i Raptorousem take 3 jest, tyle, ze gramy przez steama.

potwierdzam gralismy nawet na modzie Dyplo 11.
jutro mozna zagrac.
_________________
Never ever give up
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ScoobyDoo 


xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8673
Piwa: 92/77
Location: d
genera dywizji  Zoty zlotowicz - 5 zlotw  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeycie w Dyplo - Dyplo Mi  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2016-01-22, 23:44   

Anonim dowolny, jak kto che:

Reg
Spoiler:

1. Gra – informacje oglne:
1.4 Administratorem gry jest haram/bodek zwany dalej Adminem i ma on decydujce zdanie co do interpretacji poniszego regulaminu.
1.5 Gra odbywa si na Civ4Bts na specjalnie przygotowanym modzie NoDyplov1
1.7 Czas na wykonanie tury to okoo 48, podzielony po rwno dla pierwszych i drugich na wojnie
1.8 Graczowi przysuguje jedno wejcie do gry podczas jednej tury. Podczas tego wejcia zobowizany jest do wykonaniu ruchw i wcinicia EoT.
1.9 Logujc si do gry uywamy nickw, ktre mamy na forum lub imion wadcw przyjtych na potrzeby fabularne lub anonima. Wane aby bya to konsekwentna jedna nazwa a nie zmieniana co kilka tur
1.10 Zabronione jest logowanie si do gry z nazw gracza zawierajc polskie znaki.
1.11 Zabronione jest porzucanie nacji lub celowe granie na jej niekorzy. Ocen czy amany jest regulamin w tym zakresie podejmuje admin i jego decyzja jest ostateczna.(rozwizywanie wasnej armii jest traktowane jako gra na szkod wasnej nacji)
1.12 Zabronione jest wczanie w opcjach gry „autopromocji jednostek” oraz „autoeksploracji” (w pewnych sytuacjach dziaania te imituj wykonanie podwjnego ruchu).
1.13 Zabronione s wszelkie dziaania polegajce na sztucznej ingerencji w mechanik gry lub obchodzenie ogranicze narzuconych Modem i/lub Regulaminem.
1.14 Adminowi przysuguje prawo do odebrania nacji dowolnemu graczowi za zamanie regulaminu oraz wyznaczenie nowego gracza na to miejsce lub te do naoenia na gracza innej kary za zamanie regulaminu.
1.15 Adminowi przysuguje prawo do cofnicia tury, gdy zamany zosta regulamin.
1.16 Adminowi przysuguje prawo do zmiany regulaminu rwnie w trakcie trwania gry.
1.18 Zabronione jest robienie savw w grze lub jakakolwiek prba ingerencji w save lub podgldania mapy.
1.19 W przypadku wystpienia OOS gracz musi si rozczy i zalogowa jeszcze raz oraz o tym fakcie poinformowa w dziale technicznym


2. Gra NoDyplo, to gra BEZ jakiejkolwiek dyplomacji w jakiejkolwiek formie. Nie wolno komunikowa si w aden sposb z innymi graczami (telefoniczny, rzeczywisty, poprzez forum, poprzez czat w grze itd). Jedyny kontakt midzy graczami to:
- wywoanie wojny
- podpisanie pokoju
- podpisanie zawieszenie broni
- zerwanie/podpisanie OB
- wymiana handlowa surowcami (wymiana handlowa jest dowolna, jeli s korporacje to nie wolno przekazywa surowcw do korporacji)
2.1 W kronice wolno tylko pisa (nie ma przymusu) o zaoeniu religii, korporacji, zbudowaniu cudu, narodzinach wielkiego czowieka, wypowiedzeniu wojny, podpisaniu pokoju, zdobyciu miasta( wszystkie te wiadomoci widoczne s w oglnym event logu).
Piszemy tylko suche fakty (tak jak jest w event logu), adnych dodatkowych faktw. Kronika ma na celu informowanie innych osb na forum o jak przebiega gra oraz w celach historycznych. Kronika to de facto kalendarium. Kronika nie suy do dyplomacji.

3. Draft i mapa
3.1 Draft odby si na drodze licytacji tajnej. Kady ma 100 :kasa: i licytuje jedn nacje. Ten kto da najwicej dostaje nacje.
3.2 Mapa zostala wygenerowana przez skrypt, admin nanis poprawki tak aby lokalizacje byy zbilansowane.

4. Dobrowolna anonimowo
Gracz moe by anonimowy. W dowolnym momencie moe si ujawni, logujac si pod swoim nickiem.

5. Wojny.
5.1 Gramy uczciwie, bez walenia w czona.Tura ma 48, i jest podzielona na 24h na pierwszych na wojnie i drugich na wojnie.
5.2 Po upynicie 24h od przeadowania, gracz ma prawo do zrobienia wasnej tury z pominiciem pierwszego gracza.
5.3 Gracz przystpujcy do wojny ma obowizek zalogowa si tak aby nie stworzy acuszka. W wyjtkowych sytuacjach acuszek jest dozwolony jedynie za zgod Admina


6. Teleportacja jednostek
Zabronione jest teleportowanie wasnych jednostek oprcz pojedynczych sztuk (np dwa worki)
Jednostki przeciwnika mona teleportowa w DOWOLNYM momencie. Teleportowane jednostki przecwinka mona dowolnie atakow, chyba e stanowi one stack. To co jest stackiem rozstrzyga admin. W przypadku teleportowania stacka, najpierw waciciel stack si rusza dopiero potem moe by atakowany.

7. Przekazywanie wojska, miast, zota oraz surowcw:
7.1 Przekazywanie wojska, miast i zota midzy graczami jest zabronione.
7.2 Wymiany surowcw oraz darowizny do czasu wynalezienia korporacji bez ogranicze. W momencie pojawienia si korporacji w pastwie (w dowolny sposb) gracz bezwzgldnie kasuje wszystkie otrzymywane wymiany i darowizny w wyniku ktrych otrzymuje surowce dajce bonus do posiadanej(ych) korporacji.

8. Zdobywanie miast miast jest bez ogranicze.
8.1 Mona wyzwoli dowolne miasto, jeli nie nastpi teleportacja jednostek.


11. Pozostae zakazy i nakazy:
11.1 Zabronione jest poddawanie pod gosowanie rezolucji ONZ o zwycistwie dyplomatycznym
11.2 Ostatni gracz ktry powoduje przeadowanie tury, jeli ma wojn musi po kliknicie END TURN bezzwocznie si wylogowa (nie moe wykonywa adnych ruchw, w nowej turze nic nie moe zrobi, sprawdza itd, bo robi podwjny ruch).
Jeli nie ma wojny, moe wykona now tur.
11.3Ostatni gracz ktry przeadowa tur pisze o tym w wtku technicznym, (aby inni wiedzieli)
11.4 Gracz moe odczy tylko tego Wielkiego Czowieka ktrego sam wyfarmi i doda do miasta.
11.5 W celu uniknicia sztucznego przeduania gry istnieje moliwo oddania nacji AI, jednake tylko za zgod Admina.
11.6. Jezeli kto porzuci nacje, gra moze trafi w rce AI (jesli nie znajdzie si zastpstwo)





Spoiler:


NEW- informacja o zmianach vs mod D11

Zmiany zasadnicze w mechanice i DLL:
0.1 Zwikszona maksymalna ilo graczy z 18 do 40.
0.2 Zablokowano moliwo przekazywania jednostek.
0.3 Zablokowano moliwo przekazywania zota
NEW0.4 Ustawiono zestaw startowy: set, skaut, worker ??.
0.5 Kada nacja zaczyna z t sam technologi "Koo".
0.6 Dodano moliwo migracji wielkich ludzi doczonych do miasta. Koszt odczenia 20 gold.
NEW0.7 Dodano moliwo odbudowania cudw wiatowych ktre ulegy spaleniu. Odbudowywanie jest bez ogranicze.
NEW0.8 W turze spalenia cudu, tylko gracz ktry spali cud moe zacz budowa tego cud.

1. Zmiany u liderw:
1.1 Cecha finansowy ma bonus +1 monetk od pola z minimum trzema monetami (byo z minimum dwoma) w zamian otrzymuje +40% do produkcji marketw.
1.2 Cecha zorganizowany traci bonus do produkcji latarni.
NEW1.3 Cecha charyzmatyczny otrzymuje 100% bonus do produkcji Lighthouse, 100% do produkcji Grocer oraz otrzymuje bonus 2 happy. Traci bonus z monumentu
1.4 Cecha Cre - dostaje +1 kultury na ture zamiast +2, bonus do budynkw zostaje
NEW1.5 Cecha Phi +150% do wielkich zamiast +100%
1.6 Cecha Imp +60% do budowy osadnikw zamiast +50%
NEW1.7 Cecha Prot - dostaje bonus +100% do budowy bankw oraz +50% do budowy barakw oraz 100% do produkcji work boat

2. Zmiany w jednostkach wojskowych:
2.1 Sterowiec: zmniejszono zasig do 6.
2.2 Bombowiec i stealth bombowiec: zwikszono zasig odpowiednio do 10 i 14.
2.3 Camel archer: dodano zdolno atakowania jednostek konnych w pierwszej kolejnoci w bitwie poza miastem (analogicznie jak Kmerskie Sonie).
2.4 Egipski rydwan: skasowana odporno na first strike.
2.5 Galeon: adowno zwikszona do 4.
2.6 Galera: adowno zwikszona do 3.
2.7 Genera: moe zbudowa Akademie wojskow od Guilds zamiast do Military Science. Dodany do dowolnej jednostki posiada wbudowan zdolno do poruszania si po obcych drogach (jak Commando).
2.8 Holenderski galeon: sia obniona do 5, adowno bez zmian 4.
2.9 Imp: skasowano mobility.
2.10 Katafrakt: sia obniona do 11., dodano odporno na first strike
2.11 Khmerski so: balista sia obniona do 7 ale nie otrzymuje kary -20% do jednostek gunpowder.
2.12 Lotniskowiec: adowno zwikszona do 4.
2.13 Nuki: cakowicie niedostpne dla graczy.
2.14 Pretorian: sia obniona do 7. Cena obniona do 40 produkcji.
2.15 So: sia obniona do 7, -20% siy do jednostek uzbrojonych w proch,
2.16 Swordsman: zwikszono bonus od ataku na miasto do +35% (dotyczy te wszelkich unikalnych jednostek opartych na swordsmanie czyli Pretorianin, Jaguar, Galic Warior),
2.17 Transportowiec: adowno zwikszona do 6.
2.18 Grenadier +50% w walce z Rifleman, byo +50% tylko przy ataku na rifle
2.19 Submarine +100% do ataku na Pancerniki
2.20 Dodanie nowej jednostki Inkwizytor koszt 80 motkw, ruch 2, sia 0, limitowane do 3 na pastwo (odwrotno misjonarza)
Inwkizytor usuwa jedn losowo wybran religi niepastwow z miasta. (szansa na powodzenie 50%)
Wymaga obecnoci wasnej religii pastwowej w miecie oraz wprowadzonej Teokracji

3 Zmiany w budynkach:
3.1 Arabska Madrassa: obniono moliwo ustawienia kapana do 1, zwikszona liczb dostpnych naukowcw z 2 do 3
3.2 Aztecki otarz, zmniejszono do 40% krtsze niezadowolenie za cink ludnoci.
3.3 Egipski monument: obniono moliwo ustawienia kapana do 1.
3.4 Drobna zmiana w budynkach (Bank, Market, Grocer)
- bank daje +40% do kasy zamiast +50%
- w zamian +10% od surowca Gold i Silver
(bank moe dawa obecnie od +40% do +60% w zalenoci od posiadanych surowcw.)
- market daje +15% do kasy zamiast +25%
- w zamian +5% od surowca Fur, Ivory, Silk, Whale
(market moe dawa obecnie od +15% do +35% w zalenoci od posiadanych surowcw.)
- grocer daje +15% do kasy zamiast +25%
- w zamian +5% od surowca Banana, Wine, Spices, Sugar
(grocer moe dawa obecnie od +15% do +35% w zalenoci od posiadanych surowcw.)
Powysze zmiany dotycz te budynkw unikalnych rzymskie Forum, angielski Bank i perska Apteka
3.5 Dodanie nowego budynku Holy Office koszt 80 motkw, +1 Hapy +2 gold +1 unhealthy
double production speed for Spiritual leaders. Wymagany do budowy Inkwizytorw.
Wymaga obecnoci wasnej religii pastwowej w miecie oraz wprowadzonej Teokracji
NEW3.6 Wizenia obniaj War Weariness o 50% (byo 25)

4 Zmiany w ustrojach i specjalistach:
4.1 Specjalici daj +1 bonus, czyli obecnie:
4.1.1 Artysta 1 moneta 1 kolbka 4 kultury (byo 1 kolbka 4 kultury).
4.1.2 Inynier 3 motki (byo 2 motki).
4.1.3 Ksidz 1 motek 2 monety (byo 1 i 1).
4.1.4 Kupiec 4 monety (byo 3 monety).
4.1.5 Naukowiec 4 kolbki (byo 3 kolbki).
4.1.6 Szpieg 1 monetka 1 kolbka 4 szpiegostwa (byo 1 kolbka 4 szpiegostwa)
4.2 Ustrj reprezentacja: ograniczono bonus naukowy dla specjalistw do +2.

5 Zmiany w surowcach i ulepszeniach terenu:
5.1 Surowiec Brz widoczny od pocztku.
5.2 Surowiec Konie widoczny od pocztku.
5.3 Surowce Gold, Silver, Gems - zrwnane. Wszystkie daj tyle samo monet z pola: +1 zota za goy surowiec, +1 produkcji +6 zota za kopalni.
5.4 Zbudowanie kolei obnia o 1 produkcj ywnoci na tym polu.

6 Zmiany w naukach i cudach wiata:
6.1 Alfabet: wynalezienie nie pokazuje, ktre technologie ma przeciwnik oraz ktre moe wymyla.
6.2 Feudalizmu: umoliwia nadanie jednostkom promocji Commando (zamiast od Military Science), wymagania pozostaj bez zmian.
6.3 Gildie (Guilds): mona generaem wybudowa akademi wojskow (zamiast od Military Science).
6.4 Projekt Internet: niedostpny
6.5 Projekt Manhattan: niedostpny
6.6 Future Tech: umoliwia transfer zota, odkrywa map (jak satelity), wymian map (jak papier). Pokazuje, ktre technologie ma przeciwnik oraz ktre moe wymyla. Admin zaczyna z odkrytym Future Tech.
6.7 The Stonehenge: koszt zwikszono do 150 ze 120.
6.8 The Colossus: koszt zwikszono do 400 z 250.
6.9 The Great Library: koszt zwikszono do 400 z 350.
6.10 The Great Lighthouse: zmniejszono bonus iloci do szlakw handlowych do +1 z +2.
NEW6.11 Wszelkie bonusy od surowcw do cudw wynosz 50% (zamiast 100%)

7 Szpiegostwo:
7.1 Usunito misje szpiegowskie: kradzie technologii, zmiana ustroju, zmiana religii.

8 Korporacje:
8.1 Wglowa: dostpna od Industrialism, osabiono produkcj do 0,8 motka za kady surowiec.
8.2 Ethanol: dostpna od Asemblay Line i Electricity
8.3 Wszystkie korporacje: osabione wspczynnikiem korygujcym 50% (koszt i produkcja) dla map Standard i Large
8.4 Wszystkie korporacje: zmniejszono bazowy przychd w miecie zaoycielskim z 4 do 3 monet / za miasto z korporacj.

9. Ustawiono rozmiar mapy Large/normal?? na 17x17 sektorw. 1 sektor to 4x4 pola.
Gra Dyplo10 na mapie Large/normal



Dodaem reg (tak na szybko i mod).

Zastanawiam sie:
- odnonie teleportacji, czy dawa stackowi 1 tur nietykalnoci
- czy zaka przekazywania surowcw j
- czy zakaza odczenai obcych wielkich
Ale wg mnie ma to sens, mimo wszystko. Nie moze by tak e ktos dostanie jakie tam bonusy sa free.
Dodam bonus protecive (workboad 100%), phil plus 150,
char 2 happy bez monumeni i bonus do ligthouse i grocer (zamiast bezsensownych wiezien)
Cuda z bonusem 50%

Jeli kto, uwaa ze jest co bez sensu niech mowi

Co do wojny to konsekewcj braku komnikacji jest brak moziwoci atakowanie wsplnyum stackiem gracza. Tzzn jesli A,B atakuj C, to najpierw rusza si A potem B.
Nie moz byc tak, ze katapy A i B, potem axy A, B, bo niby jak A i B maj sie umwic na ture?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 


xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8673
Piwa: 92/77
Location: d
genera dywizji  Zoty zlotowicz - 5 zlotw  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeycie w Dyplo - Dyplo Mi  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2016-01-22, 23:48   

Do dyskusji, czy zaczynamy z koem (tak jak w D11, czy z normalnymi techami z BTS).
Mona si nad tym zastanwowi bo jest tylko jedno miasto.

Wszelkie propozycje, moecie pisa. Jak co mi si spodoba, to wrzuc.
Mona draftowa nacji i leader (tzn z kasy), nie wiem zastanawiam sie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Bodek 



xfire: bodek01
Helped: 7 times
Age: 43
Joined: 10 Oct 2006
Posts: 4963
Piwa: 97/1
Location: d
starszy chory sztabowy  Brzowy order za specjalne zasugi - Zorganizowanie i prowadzanie Dyplo6  Zoty zlotowicz - 7 zlotw  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Dyplo - Dyplo4  I miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - dyplo7  Przeycie w Dyplo - Dyplo3  Wygrany jeden GOTM - 3 wygrane  Zoty gracz w demokracj - GwD2 
Posted: 2016-01-23, 12:43   

Widz e nowa inicjatywa, bardzo fajnie :padam:
ale mam kilka uwag

ScoobyDoo wrote:
Jednostki przeciwnika mona teleportowa w DOWOLNYM momencie

Hmm
Mam nadziej e zdajecie sobie spraw w CO wchodzicie
Bo ja od rki Wam podam ze 3 "potworne" zagrania ktre s zgodnie z t zasad legalne, bo dopuszcza je mechanika civkowa, a s ewidentym wypaczeniem gry w civke.
Np podchodzi obcy stack na mj teren, peznie po kratce po kratce przez 3 tury, podchodzi pod miasto i nagle zostaje wyteleportoway w ***** z powrotem o 3 kratki.

ScoobyDoo wrote:
Gra bez dyplomacji, jakielkowiek. Bez telefonw, tajnych bez propagandy w kronice, tawernie. Bez chatowanie w grze. Po prostu BEZ JAKIELKOWIEK KOMUNIKACJI.

Fajny pomys, ale w poczeniu z tym e dozwolone jest dowolne przejmowanie miast, wystarczy e jeden kto si trafi kto ginie i podstawi wypasione 8, 10 Piramidy i Wielk Latarnie niebronione jednemu sojusznikowi wybranemu pod nos a drugiemu faktycznemu atakujcemu nic - i awantura gotowa e jednak si zgadali poza gr i celowo mu si podkada.
Ja Adminowa co takiego si nie podejmuje :P
ScoobyDoo wrote:
Administratorem gry jest haram/bodek zwany dalej Adminem

To raczej Haram, ja mog tylko technicznie gr na serwerze kontrolowa czy wgra sava czy cofk jak co.

Oglnie widz sporo drobnych zmian w modzie, np charismatic, cudaki, jakie bonusy do workboatw ?... no jak tam chcecie
Ja odradzam gra na modzie D11 bez pastwa Admina na pozycji 1 gdy moe si wam gra wysypa pniej jeli jedynk wyelimujecie. Jedynka na licie zawsze powinna by ywa i by human player.


ScoobyDoo wrote:
3.1 Draft odby si na drodze licytacji tajnej. Kady ma 100 :kasa: i licytuje jedn nacje. Ten kto da najwicej dostaje nacje.

Jeli chcecie to draft Wam mog zorganizowa wg nowego pomysu na ewentualne nastpne dyplo do przemylenia. Nie to e ten jest zy, po prostu co nowego a tu akurat mona by przetestowa.

Serwer jest opacony chyba do koca kwietnia wic jak co to uczestnicy tej gry si zrzuc na kolejne dwa miechy i styknie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 


xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8673
Piwa: 92/77
Location: d
genera dywizji  Zoty zlotowicz - 5 zlotw  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeycie w Dyplo - Dyplo Mi  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2016-01-23, 14:18   

Bodek wrote:
Mam nadziej e zdajecie sobie spraw w CO wchodzicie
Bo ja od rki Wam podam ze 3 "potworne" zagrania ktre s zgodnie z t zasad legalne, bo dopuszcza je mechanika civkowa, a s ewidentym wypaczeniem gry w civke.
Np podchodzi obcy stack na mj teren, peznie po kratce po kratce przez 3 tury, podchodzi pod miasto i nagle zostaje wyteleportoway w ***** z powrotem o 3 kratki.


S pewne ryzyka, ale zauwa e tutaj gramy bez komunikacji midzy graczami. Po prostu wchodzisz na wasneg ryzyko w obcy teren. Na wasne ryzyko i wiesz jakie to ryzyko jest.
Nie ma tutaj kroniki, nie mona si komunikowac wic jak innego rozwizania nie widz.
Jak kto ma jaki pomys jak to rozwiza, to posucham.
Bodek wrote:
ScoobyDoo napisa/a:
Gra bez dyplomacji, jakielkowiek. Bez telefonw, tajnych bez propagandy w kronice, tawernie. Bez chatowanie w grze. Po prostu BEZ JAKIELKOWIEK KOMUNIKACJI.

Fajny pomys, ale w poczeniu z tym e dozwolone jest dowolne przejmowanie miast, wystarczy e jeden kto si trafi kto ginie i podstawi wypasione 8, 10 Piramidy i Wielk Latarnie niebronione jednemu sojusznikowi wybranemu pod nos a drugiemu faktycznemu atakujcemu nic - i awantura gotowa e jednak si zgadali poza gr i celowo mu si podkada.
Ja Adminowa co takiego si nie podejmuje :P


Zaoenie jest takie, e kady gra uczciwie i nie ma komunikacji. Nie ma komunikacji, nie ma sojuszw.

Adminowa takiego czego nie bdzie trzeba, bo prostu osoby ktre bd waliy w czona trafiaj na czarn liste( Jest tam revo i wnuczek za kompletne olewanie gry realpolitic) i nie gra nie bd w gry ktre bd organizowa. Awantury by nie moe, bo dyskutowa nie mona.
ludzie na zachodzie graj w tak, mona sprobowa.

Quote:

Ja odradzam gra na modzie D11 bez pastwa Admina na pozycji 1 gdy moe si wam gra wysypa pniej jeli jedynk wyelimujecie. Jedynka na licie zawsze powinna by ywa i by human player.

To przetestuje.



Co do draftu to moe by i trzy nacje do wyboru jak dotychczas, moe by i jedna.
Moe byc nacja osobna, a drugiej kolejce leader. Najwaniejsze aby nikt nie by poszkodowany.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 


xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8673
Piwa: 92/77
Location: d
genera dywizji  Zoty zlotowicz - 5 zlotw  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeycie w Dyplo - Dyplo Mi  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2016-01-23, 15:32   

link do moda:

https://www.dropbox.com/s...o%20v1.zip?dl=0

niech kto sprawdzi czy wszystkie zmiane w jakie daem w poscie powyej (zaznaczone jako NEW) s dodane.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 


xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8673
Piwa: 92/77
Location: d
genera dywizji  Zoty zlotowicz - 5 zlotw  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeycie w Dyplo - Dyplo Mi  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2016-01-23, 16:57   

Przeteostowaem.
Tak jak bodek mwi, musi by nacja ywa na numerze 1 (jak si ja wyeleminuje to grasza si zawiesza)
Wice zrobimu tak. Bdzie nacja sztuczna ze jednym miastem (bez paacu ) ale z misjonarzami.
Haso do tej nacji bdzie puste. Nacja ta nie bdzie produkowa adnych jednostek (tylko generowa kase) Nie bdzie miaa panterek, wic nic si na niej nie podejrzy. Miasto bedzie gdzie na morzu, na pojedycznej wyspce 1x1, na wysokiej grce. Wyspecka bdzie otoczona ocenaem (nie wybrzezem)

Po prostu dowolna osoba bdzie musiaa wejsce na t nacje i d end turn (aby tura si przedowaa)

Miasto na wyspece moe mic wojne z innymi graczami(aby wejsce w jej kulture) ale i tak sie tego miastga nie zdobdzie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 


xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8673
Piwa: 92/77
Location: d
genera dywizji  Zoty zlotowicz - 5 zlotw  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeycie w Dyplo - Dyplo Mi  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2016-01-23, 18:10   

OK, haram generuje map. Wygeneruje dla 10 osb, admina dodada rcznie (aby nie zaburza wygenerowanej mapy). Potem j zbalansuje.
Jak mapa bedzie gotowa, zrobimy draft.
Haram robi map wg wasnego pomysu. Poda szczegy takie jakie bdzie chcia.


1.Zostay kwestie draftu:
- czy kupowanie nacji nacji tak jak w D11
- czy unrestircted leader, czyli losowa kolejno wyboru i wybieram od gry a potem od dou (jak w do D8)

2/Druga kwestia to z czym startujemy:
- czy kady z koem
- czy z techami bazowymi (takie jak w BTS)

3/ Czy zaczynamy z setem i scaut, czy set skaut worker

Osobicie sklaniam si do wyboru:
draft w stylu D8 i techy z BTS plus worker(wtedy zaczynamy bez kasy), ale to nie jest przymus i jesli komu bardzo nie pasuje mona to zmienic. Worker raczej bdzie pierwszym wyborem. Jak sie zaczyna od jedneo seta, to techy nie maja znaczenia. Czy bedziesz 5 tur poniej przy BW, nie ma znaczenia.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Lary33 



xfire: lary33
Helped: 6 times
Age: 43
Joined: 13 Jan 2006
Posts: 8674
Piwa: 35/29
Location: Lublin
genera dywizji  Brzowy zlotowicz - 2 zloty  Srebrny civmaniak – najwicej rozegranych gier  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  II miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeycie w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo1  Przeycie w Dyplo - Dyplo3  Przeycie w Dyplo - Dyplo5 
Reprimends:
 1/3/6
Posted: 2016-01-23, 19:18   

unrestic leader jestem przeciwny. zaczynajmy z koem . moze byc scaut i set i worker
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Raptorous



xfire: raptorous26
Age: 44
Joined: 01 Nov 2011
Posts: 1879
Piwa: 25/17
Location: Pozna
starszy szeregowy  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  III miejsce w Dyplo - DyploMi3  Przeycie w Dyplo - Dyplo XIII 
Posted: 2016-01-24, 15:40   

Draft:
unrestricted leader jest ciekaw opcj uwaam.
Bo moe by np. lider Zara i nacja Sumer. Wtedy w drafcie bdzie ciekawiej uwaam.
Nawet nie musi by licytacji. Chyba e w kwestii kolejnoci wyboru przez uczestnikw.
Najpierw np. .nacja . W okrelonej kolejnoci a potem lider w odwrotnej i wtedy jest sprawiedliwie.

Na start set /work i scout wystarczy.
Co z barbami i czy bdzie jaki town czy co w tym rodzaju.

Jeszcze mam pytanie dot. grania.
adnego komunikowania to oznacza e kady walczy sam, a jak robi podzia miejscwek jak jest spr?
Czy nawet atak na wrogie miasto.
To teoretycznie ten co drugi atakuje jak bdzie mia do wojska zajmuje miasto, a pierwszy co atakowa potraci tylko wojsko.
Chyba e jeden drugiego wyczekuje a uzna e ma do wojska eby zdoby miasto czyli musi wzi poprawk na Random.

Kady moe pisa o swojej grze we wasnym wtku ale kady moe go oglda oczywicie poza graczami. Czy tak ?
Ja tak graem na RealmBeyond i tam bya np. druyna 2 graczy lub wicej i jeden mentor ktremu mona byo zadawa pytania i on odpowiada ale nie gra.
Zakadalimy swj wtek i moglimy pisa w nim.
_________________
Never ever give up
Last edited by Raptorous on 2016-01-24, 15:40; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Lary33 



xfire: lary33
Helped: 6 times
Age: 43
Joined: 13 Jan 2006
Posts: 8674
Piwa: 35/29
Location: Lublin
genera dywizji  Brzowy zlotowicz - 2 zloty  Srebrny civmaniak – najwicej rozegranych gier  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  II miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeycie w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo1  Przeycie w Dyplo - Dyplo3  Przeycie w Dyplo - Dyplo5 
Reprimends:
 1/3/6
Posted: 2016-01-24, 16:23   

gralimy dypla unrestic eader i sa to opcje zbyt przepakowane. Dlatego od nich odeszlismy.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rookie 



Age: 42
Joined: 05 Aug 2011
Posts: 1477
Piwa: 11/128
Location: d
starszy szeregowy  Brzowy zlotowicz - 1  zlot  Przeycie w Dyplo - Dyplo Mi 2 
Posted: 2016-01-24, 17:12   

Zagraj cie wszyscy jedna nacji i jednym liderem :-)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ZaraYaqob[d11]


Joined: 11 Sep 2015
Posts: 51
starszy szeregowy 
Posted: 2016-01-24, 17:53   

Lary33 wrote:
gralimy dypla unrestic eader i sa to opcje zbyt przepakowane. Dlatego od nich odeszlismy.


Nie byy przegite byo dobre. Idiotyczny to jest ten draft obecnie praktykowany :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ScoobyDoo 


xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8673
Piwa: 92/77
Location: d
genera dywizji  Zoty zlotowicz - 5 zlotw  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeycie w Dyplo - Dyplo Mi  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2016-01-24, 20:31   

Lary33 wrote:
gralimy dypla unrestic eader i sa to opcje zbyt przepakowane. Dlatego od nich odeszlismy.
cent] wrote:

Nie byy przegite byo dobre. Idiotyczny to jest ten draft obecnie praktykowany :P

Obydwa draftu s sensowne, jedne dziaaj lepiej w jednych warunk gorzej w innych.


Co do samego draftu. W dyplo jest inaczej, bo jest 24 graczy a nie 10.
Jak masz 24 graczy, to zazwyczaj ci ktrzy s na miejscach 1-15, zdejmuja najlepsze nacje/leaderw a reszcie zostaj sabsze. Duo zaley od szczscie gdzie trafisz. Cieko o jakie kombo. Dodatkowo w dyplo, trac nacje ktre maja do bonus osadnikwi workerw (bo masz ich po trzech) a zyskuje/zyskiwa cre (bo cre dziaal od razu w 2 miastach, a normalnie cre nie dziaa na samym pocztku )

U nas jest 10 graczy, co wiecej cechy exp i imperialistic nabieraj znaczenia. Cecha IND take nabiera znaczenia bo majac kamien non ind buduje tak samo szybko piramidy jak ind bez kamienia.

To samo jest z techami startowymi. Normalnie jak masz fishing plus mistyczym to to nic si nie dzieje. Bo zanim worker si zrobi to tech zdysz spokojnie odkry.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ScoobyDoo 


xfire: scoobydoopl
Helped: 7 times
Age: 40
Joined: 23 Aug 2009
Posts: 8673
Piwa: 92/77
Location: d
genera dywizji  Zoty zlotowicz - 5 zlotw  Piwosz – otrzyma minimum 25 piw  Obibok – nie gra od 90 dni  I miejsce w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Dyplo - Dyplo XIII  Przeycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeycie w Dyplo - Dyplo 9  Przeycie w Dyplo - Dyplo Mi  III miejsce w Pucharze KAC - II Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana  III miejsce w rankingu FFA 
Posted: 2016-01-24, 20:37   

Raptorous wrote:
Co z barbami i czy bdzie jaki town czy co w tym rodzaju.

haram poda szczegy mapy jak zrobi. Ja nic nie wiem.

Raptorous wrote:
Co z barbami

Barbw nie bdzie. Jeszcze komu postawi miasto, dadz worka. Dodatkwo barby daj exp.
Wic wywalamy.
Raptorous wrote:
Jeszcze mam pytanie dot. grania.
adnego komunikowania to oznacza e kady walczy sam, a jak robi podzia miejscwek jak jest spr?

Nie ma adnego problemu. Wysyasz armie i rozwiazujecie problem. A jak grasz z AI?
Raptorous wrote:
Kady moe pisa o swojej grze we wasnym wtku ale kady moe go oglda oczywicie poza graczami. Czy tak ?

Tak to powinno dziaa.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts Gra na Pitbosie
Bobek1971 Centrum inicjacji nowych gier PBEM 4 2015-07-10, 21:12
Rihiter
No new posts Kwestia dyplomacji
AnaLyZer Mechanika gry - Civ4 1 2006-06-09, 09:17
hechter
No new posts Jak zwikszy rol dyplomacji w dobie ogranicze DYPLO5
Bobek1971 Dyplo #5 32 2009-04-09, 19:12
ponti

Czas generowania strony : 0.52 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group