www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic

2016civpazdziernikupremiera

Moved by: ScoobyDoo
2016-05-12, 19:51
premiera Civ 6 w październiku 2016
Author Message
itkovian 


Helped: 3 times
Joined: 20 May 2011
Posts: 1810
Piwa: 31/27
starszy chorąży sztabowy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  Przeżycie w Dyplo - DyploMiś3 
Posted: 2016-05-11, 17:20   premiera Civ 6 w październiku 2016

Nie wiem czy na to czekaliśmy....
http://store.steampowered.com/app/289070

Po obejrzeniu trailera i screenów z gry napiszę że Firaxis robi wszystko na odwrót jak w trailerze :rotfl: .
Last edited by ScoobyDoo on 2016-05-12, 19:52; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Hammurabi [d11]


Joined: 12 Sep 2015
Posts: 462
Piwa: 19/5
starszy szeregowy 
Posted: 2016-05-11, 17:43   

no to jest szansa na dyplo 15 :)

ale moze nie bedzie tak zle... az tak zle... bo screeny sa masakryczne...

O tej grze
Pierwotnym twórcą tytułu jest legendarny projektant gier, Sid Meier, a jego dzieło to turowa gra strategiczna stawiająca gracza na czele imperium, które ma pod jego wodzą przetrwać próbę czasu. Zostań władcą świata, zakładając swoją cywilizację i przewodząc jej od epoki kamienia aż po informacyjną. Tocz wojny, paraj się dyplomacją, rozwijaj kulturę i stawiaj czoła największym przywódcom historii na swojej drodze ku stworzeniu najwspanialszej cywilizacji, jaką znały wieki.

Civilization VI oferuje całkiem nowe sposoby na interakcję ze światem: teraz miasta w widoczny sposób rozprzestrzeniają się po mapie, aktywny wkład w badania technologiczne i kulturowe otwiera zupełnie nowe możliwości, a konkurujący ze sobą władcy dążą do realizacji agend opartych o przypisywane im historyczne cechy, ścigając się ku jednemu z pięciu dostępnych w grze laurów zwycięstwa.
BEZKRESNE IMPERIA
: Dzięki nowej mapie możesz podziwiać cuda swojego imperium w nieznany wcześniej sposób. Każde miasto rozprzestrzenia się na wiele pól, więc można kierować ich rozwojem tak, by w pełni wykorzystać otaczający je teren.
AKTYWNE BADANIA
: Odblokowuj wzmocnienia przyspieszające historyczny rozwój twojej cywilizacji. Żeby dodatkowo wspierać ten proces, używaj jednostek do czynnej eksploracji, przebudowy otoczenia i odkrywania nowych kultur.
DYNAMICZNA DYPLOMACJA
: Natura interakcji z innymi cywilizacjami zmienia się w trakcie gry: od pierwszych, często splamionych krwią kontaktów aż po sojusze i negocjacje w późniejszych etapach.
ŁĄCZENIE JEDNOSTEK
: Rozbudowano system “jednej jednostki na pole”, co pozwala na łączenie jednostek wsparcia z innymi oddziałami, jak na przykład wzmacnianie piechoty siłami przeciwpancernymi, czy też ochronę osadników przez grupy wojowników. Można też łączyć podobne jednostki, tworząc odpowiednio potężniejsze "korpusy".
ULEPSZONA GRA WIELOOSOBOWA
: Oprócz korzystania z tradycyjnych trybów gry wieloosobowej można będzie współpracować i współzawodniczyć ze znajomymi w licznych scenariuszach zaprojektowanych tak, by dało się je ukończyć w trakcie jednej sesji gry.
CYWILIZACJA DLA KAŻDEGO GRACZA
: Civilization VI daje doświadczonym graczom nowe możliwości rozbudowy i kontrolowania cywilizacji w ich zmaganiach o tron zwycięstwa. Nowy system samouczków natomiast wyjaśnia mniej doświadczonym przywódcom zawiłości rozgrywki, co pozwala im szybko zagłębić się w grze.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 43
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23468
Piwa: 24/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2016-05-11, 18:19   

Na razie nic nie wiadomo tak naprawdę... Trzeba być optymistą :) mam nadzieję że zerwą z tradycją wypuszczanie wczesnej bety jako wersji docelowej :)
Tylko ten termin... tydzień później spodziewam się zostać potrójnym tatusiem :oczami:
_________________
www.leszekbiega.pl - blog biegowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Peter 



xfire: peterek
Helped: 12 times
Joined: 31 Dec 2005
Posts: 7538
Piwa: 45/13
generał dywizji  Brązowy order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 13 zlotów  Srebrny sponsor KAC  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo1  I miejsce w Dyplo - Dyplo2  I miejsce w Dyplo - Dyplo8  II miejsce w Dyplo - Dyplo3  III miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - dyplo7  III miejsce w Pucharze KAC - I Puchar KAC  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - IV Puchar KAC  Złoty gracz w demokrację - GwD2-kapitan 
Posted: 2016-05-11, 18:38   

Bajkowa grafika napawa pesymizmem ;(

Opis też jakiś taki niemrawy.
W sumie grę w warcaby można opisać ciekawiej ;)

Ale cena za to konkretna :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ponti 



xfire: marchwik
Helped: 9 times
Age: 39
Joined: 10 Apr 2006
Posts: 11211
Piwa: 60/68
Location: Góra Kalwaria
generał broni  Złoty order za specjalne zasługi - Za adminowanie, Tfurca Gotmuff  Złoty zlotowicz - 10 zlotów  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  Przeżycie w Dyplo - Dyplo6  III miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  III miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  Złoty gracz w demokrację - GwD1-kapitan 
Posted: 2016-05-11, 18:47   

Grafika wyglada jak Settlersi a pewnie stopien skomplikowania podobny :) Gry strategiczne poza hardcorowcami z Paradoxu robia się coraz bardziej płytkie i malo skomplikowane dla dzisiejszej młodzieży

Szkoda zeby musieli myśleć ,bo jak zaczna to może zastanowią się skąd się biorą podatki
_________________
Naród wspaniały, tylko ludzie k***y - J.Piłsudski
Zaglądali do kufrów ,zaglądali do waliz, nie zajrzeli do dupy - tam miałem socjalizm

-------------------------------------------
Tfurca Gotmuff
Last edited by ponti on 2016-05-11, 18:47; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
HuaynaCapac D11 


Joined: 11 Sep 2015
Posts: 657
Piwa: 4/1
starszy plutonowy  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier 
Posted: 2016-05-11, 19:07   

Nie ma o czym mówić .. To jest civ V w nowej grafice.

Dyplo 15? chyba dyplo 20
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
itkovian 


Helped: 3 times
Joined: 20 May 2011
Posts: 1810
Piwa: 31/27
starszy chorąży sztabowy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo Miś 2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  Przeżycie w Dyplo - DyploMiś3 
Posted: 2016-05-11, 19:13   

http://www.gram.pl/artyku...izacji-vi.shtml


Opis założeń wygląda nawet nawet ale ta szata graficzna wczuje się w klimat Boba
Budowniczego i zagram ze moim 4 letnim synem..... :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Hammurabi [d11]


Joined: 12 Sep 2015
Posts: 462
Piwa: 19/5
starszy szeregowy 
Posted: 2016-05-11, 19:26   

No i sie srednio podoba... poza tym bedzie gola... ale coz, pozyjemy, kupimy i zobaczymy :)

PS
Ponti, a podatki oczywiscie biora sie z ciezkiej pracy urzędnikow skarbowych :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
HuaynaCapac D11 


Joined: 11 Sep 2015
Posts: 657
Piwa: 4/1
starszy plutonowy  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier 
Posted: 2016-05-11, 19:30   

To wydaje sieciekawe:

W dalszym ciągu, obowiązuje zasada: jeden heks, jeden oddział, wprowadzona niedawno do Cywilizacji. Ale jeden oddział to nie do końca jeden oddział. Możemy bowiem łączyć różne typy jednostek. Najprostszy przykład, to osadnicy z dołączonymi wojownikami, czyli klasyczna eskorta. W późniejszej fazie gry liczba opcji będzie wzrastać, wraz z rozwojem militariów i technologii. Piechota z działem przeciwlotniczym albo przeciwpancernym a nawet... piechota z piechotą, czyli korpus. W dalszym ciągu zajmuje jedno pole, ale jest znacznie potężniejszą jednostką. Jak widać Firaxis bardzo się stara odświeżyć nieco archaiczną koncepcję rozgrywki i sprawić, by nawet dla starych wyjadaczy była świeżym wyzwaniem.

Obawiam się jednak ,ze będzie jeden właściwy typ łaczenia kasujacy wszystk oco sięrusza.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Nefliqus 



Helped: 5 times
Joined: 16 Sep 2010
Posts: 2939
Piwa: 51/67
Location: Wawa/Wroc
podpułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5 
Reprimends:
 3/3/6
Posted: 2016-05-11, 20:09   

Code:

ŁĄCZENIE JEDNOSTEK
Rozbudowano system “jednej jednostki na pole”, co pozwala na łączenie jednostek wsparcia z innymi oddziałami, jak na przykład wzmacnianie piechoty siłami przeciwpancernymi, czy też ochronę osadników przez grupy wojowników. Można też łączyć podobne jednostki, tworząc odpowiednio potężniejsze "korpusy".


to akurat mi się podoba bo z zasadzie nie jest to 1 unit per hex ale 1 armia per hex.

Grafika trochę odstrasza.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rudi2


xfire: rudi22222
Helped: 6 times
Age: 98
Joined: 23 Mar 2007
Posts: 7834
Piwa: 218/71
Location: z Gotham City
generał dywizji  Srebrny zlotowicz - 3 zloty  Brązowy sponsor KAC  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo5  II miejsce w Dyplo - Dyplo4,5  III miejsce w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w sezonie GOTM - I sezon Ironman  II miejsce w sezonie GOTM - I sezon Maxman  II miejsce w sezonie GOTM - II sezon Ironman  II miejsce w sezonie GOTM - II sezon Maxman  Wygrany jeden GOTM - 12 wygranych 
Posted: 2016-05-11, 20:32   

Nie ma innego wyjścia i trzeba nadal "podkręcać" po naszemu Civ IV
_________________
Sytuacja jest świetna ale nie beznadziejna (S. Michalkiewicz)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Nefliqus 



Helped: 5 times
Joined: 16 Sep 2010
Posts: 2939
Piwa: 51/67
Location: Wawa/Wroc
podpułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5 
Reprimends:
 3/3/6
Posted: 2016-05-11, 20:46   

Code:

 Civilization VI Coming October 21, Big Changes To Core Gameplay
Feature
by Daniel Tack on May 11, 2016 at 10:15 AM
7,559 Views
8

Civilization VI comes to PC on October 21. I spoke with lead designer Ed Beach and associate producer Sarah Darney on the project to nail down some big changes coming to the classic strategy franchise for its sixth installment.

“One of the first principles with Civilization VI was to keep most of the subsystems from the finished (with expansions) Civ V around in some form,” Beach says. “Civ VI builds off a lot of the design that Civ V finished with, but the code and the A.I. and everything like that is all implemented from scratch to fit Civ VI.”

“We want players to adjust and think on their feet in Civ VI. We didn’t want there to be a standard playbook or recipe on how to get through it, from tech tree to policy,” Beach adds. “We always saw discussions about dominant strategies, like, 'Get the Great Library and go into these policy trees and build this way.' We built a game with so many options, but so much of the community is playing it this same way with the same pattern, and we want to shake that up and adjust to the map and leaders they are faced with to come up with other solutions, to rethink their strategic approaches every time they play the game.”

The team laid out the plan for three key core mechanics changes that will drive more dynamic gameplay in Civilization VI.

The first is “unstacking the cities. With cities getting filled with all kinds of buildings, wonders, and other things over time, the gameplay is changing by moving some of these buildings out onto the map. This concept is called districts, and these are pieces of your city that would traditionally be nested inside your city being pushed out up to three tiles away.

“For instance, let’s take the science district,” Beach says. “This is a prerequisite to building science buildings. What’s going to happen is that the exact tile you choose to place that district will be an important decision, as scientists will work better in different tiles. So tiles with more lifeforms like rain forests or something on a mountain to observe the stars would be more valuable. We have 12 different kinds of districts you can place around your city. They require a certain amount of population, so you are going to have to make choices about what kind of districts to build based on what resources you have available.”

The second is the active research system. This will change up the way players approach the tech tree by offering massive bonuses toward specific research based on other variables in the game, pushing players away from going into a game with a set path of tech that they always progress down for the optimal game build. Players can still research whatever they like, but a new boost system will likely change your progression path from game to game.

“Let’s take masonry. In order to do masonry well you need the type of materials to put together for walls or pyramids or whatever,” Beach says. “So if you’re in the middle of a grassland and there’s no stone around, it’s going to be tough for you to be really good at masonry. So if you can find a resource like that, like a quarry, as soon as it’s up and operational, we unlock a boost toward masonry, which will give you 50 percent of the cost for that technology. Similarly, this will work for say maritime technology for setting up on the coast. If you’re on the coast putting in the time on those areas, you’re now getting bonuses for those technologies. That part of the tech tree will naturally unlock for you as a result of the boost.”

“A lot of it is based on the map and what’s around you,” Darney says. “So it changes each game.”

Third is diplomacy, a constant hot topic in the Civilization series. A big focus here is how the A.I. will react and relate to the player. The leaders in Civilization VI will play differently based on their own personalities and not just based on how the player interacts with them – they have their own specific agendas.

“Every leader is assigned one historical agenda based on something they did while ruling their nation in actual history,” Beach explains. “Let’s take a leader who built a whole bunch of wonders. In our universe, that leader is going to feel like he’s better than anyone else in world history at building wonders, and that should be reflected every time they are in a Civilization game. Wonder obsessed. So that civilization will get a bonus toward building wonders, but they also get an obsessive personality where he will get angry if anyone else is building more wonders than they are. So you might have a strategy where you always go for Stonehenge and Hanging Gardens so you grab those right away. If this guy is next to you and he sees you doing this, he’s going to be up in arms and invading your borders."

Leaders will also have a hidden agenda that will be assigned to them that will change from game to game, so even if you know the opposing leader's core personality, you have to discover additional, dynamic traits if you want your political agendas to progress smoothly.

There will be a new emphasis on shorter sessions for multiplayer that will facilitate getting games in well under the traditional 5-10 hour mark. There also will be new ways to engage with multiplayer that can be completed in one or two hours. Other significant new features and mechanics are coming in Civilization VI, but the team wasn’t ready to discuss them at this time.

Email the author Daniel Tack, or follow on Twitter, and Game Informer.


http://www.gameinformer.c...e-gameplay.aspx

piszę że to gra na engine z civ V

EDIT
Ed Beach to ten sam gościu który robił civ 5 :( . Wygląda na to że chłopaki postanowili wydusić jeszcze parę centów z starego gniota zwanego civ 5. Ciekawe czy będzie wsparcie dla modów z MP.
Last edited by Nefliqus on 2016-05-11, 20:49; edited 1 time in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Hammurabi [d11]


Joined: 12 Sep 2015
Posts: 462
Piwa: 19/5
starszy szeregowy 
Posted: 2016-05-11, 21:06   

Opcja z dystryktami wydaje sie byc ok. Choc nie liczcie na poziom komplikacji z eu iv...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
LDeska



xfire: ldeska
Helped: 34 times
Age: 43
Joined: 29 Mar 2006
Posts: 23468
Piwa: 24/1
Location: Warszawa
marszałek  Złoty order za specjalne zasługi  Złoty zlotowicz - 11 zlotów  Brązowy sponsor KAC  Srebrny civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Obibok – nie grał od 90 dni  III miejsce w Dyplo - Dyplo6  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo3  IV-VIII miejsce w Pucharze KAC - I,II,III,IV,V,VI Puchar KAC  II miejsce w rankingu FFA  II miejsce w Astro Pucharze - II Astro Puchar  I miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - II Puchar Randomowy  I miejsce w Pucharze Randomowym - III Puchar Randomowy  I miejsce w sezonie Ligi KAC - I sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - II sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - III sezon  I miejsce w sezonie Ligi KAC - IV sezon 
Posted: 2016-05-11, 22:13   

To że to jest ten sam projektant to mnie dobija :zalamany:
Z opisu podoba mi się to co pisze o próbach żeby nie było jednych utartych ścieżek bo uzależnienie będzie spore od mapy (bonus do badań technologicznych, możliwość budowania dzielnic miast w zależności od terenu).
Generalnie klucz do sukcesu to zrobienie gry w której jest wiele, wiele możliwości ale które mają podobny potencjał, ale tylko jeśli umie się go wykorzystać. Coś tak prostego w swoim zamyśle jak zestaw dwóch cech przywódców w Civ4. Każda wydaje się fajna, ale można mieć tylko dwie i trzeba grać pod te cechy żeby do tego maksymalnego potencjału dojść.
_________________
www.leszekbiega.pl - blog biegowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
cule 



xfire: culecivka
Joined: 26 Jul 2007
Posts: 3351
Piwa: 47/11
pułkownik  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Dyplo - Dyplo6   III miejsce w Pucharze KAC - Turniej Rocznicowy 
Posted: 2016-05-11, 22:34   

Dajcie spokój, szajs będzie i tyle. Takie czasy. Ktoś jeszcze śledzi kolejne częśći herosów? Nie będzie już lepszej civki niż 4 i trzeba się z tym pogodzić.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
No new posts Premiera Civization 6 ogłoszona.Premiera już w październiku!
Shaka[D14] Nowości ze świata civ 0 2016-05-12, 20:04
Shaka[D14]
No new posts Premiera Civ V
Peter Nowości ze świata civ 5 2010-09-13, 09:09
LDeska
No new posts Premiera Wiedzmina 2 w Warszawie
domel Gry pozostałe 33 2011-05-23, 06:11
Shaka[D14]
No new posts Wybory w USA 2016
Hammurabi [d11] Pogawędki różniste 31 2016-05-08, 20:30
ScoobyDoo
No new posts 2016-10-10 - bombataj
Inna: - -- przywodcy Civ5 --
bombataj Zgłaszanie gier do rankingu 0 2016-10-10, 21:23
bombataj

Czas generowania strony : 0.55 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group