www.civilization.org.pl
Forum •  FAQ •  Search •  Memberlist •  Usergroups •  Register •  Log in •  Download
 
 Announcement 
   Jesteś nowy? Kliknij tutaj!    Zgłoś grę Civ6     Zgłos grę Civ5    Zgłoś grę Civ4         Mistrz sezonu    IRC, TUTAJ UMÓWISZ SIĘ NA GRĘ    Na ircu jest users osób. Załaduj obrazek Czytnik RSS 

Previous topic «» Next topic


Nasze wrażenia z gier single
Author Message
PeterDIK 
civlover



xfire: dikow
Helped: 4 times
Age: 43
Joined: 04 Aug 2005
Posts: 334
Location: Lublin
starszy sierżant sztabowy  Złoty order za specjalne zasługi - założyciel forum  Obibok – nie grał od 90 dni 
  Posted: 2005-10-29, 00:00   Nasze wrażenia z gier single

Proponowane tematy do dyskusji:

Jak sprawuje się AI ? Czy jest agresywne, czy rozsądne ? Czym różnią się poziomy trudności?

Czy komputer dobrze generuje mapy, czy zawsze da sie na nich grać?

Jak sprawuje się nowy generator surowców ?

Czy rozgrywka single jest atrakcyjna, czy jest tylko treningiem przed grami multi ?

Co ci się nie podoba w nowej odsłonie mistrza ? (single play)

Posty można pisać wielokrotnie wraz z rozgrywanymi grami oraz proponować nowe tematy. Ja swoje wrażenia opisze juto bo już idę spać.
Last edited by PeterDIK on 2005-12-27, 16:57; edited 2 times in total  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
soloo 



Joined: 29 Oct 2005
Posts: 3
Posted: 2005-10-29, 00:19   

witam
generalnie wrażenie na początku raczej mieszane, ale z czasem coraz lepsze. zaczne od tego co najprosciej ocenic - walory wizualne i dzwiekowe. no wiec gierka to audiowizualny majstersztych, bez dwoch zdan. interfejs wyglada ladnie, ikonki i piktogramy piekne, muzyka i dzwieki rozkladaja, efekty super. slowem - bosko. jednak nie sposob nie zauwazyc wielu bledow w interfejsie. chociazby brak przycisku zamykajacego ekran miasta, albo krok w tyl wzgledem civ3 w kwestii civilopedii. a najgorszy jest wyglad komunikatow o wydarzeniach na swiecie - po prostu nie sposob sie w tym zorientowac. wydarzenia pojawiaja sie napisane biala czcionka na tle mapy, i do tego nie wszystkie na raz, naprzyklad na poczatku tury, tylko jakos po kolei, czasem mimo ze w turze nie ma nic do roboty czekam kilkanascie sekund zeby zobaczyc wszystkie wydarzenia, co jest meczace raczej.
co do samej rozgrywki. w zasadzie wszystkie zmiany na plus. religia bardzo ubarwia rozgrywke. w kwestii ustrojow jeszcze sie nie zorientowalem, i wiele nie moge napisac, ale wyglada to na zmiane na lepsze, znaczy konstruujemy swoj ustroj w kilku 'resortach' oddzielnie czyli lekko urealnione, chociaz mozliwosci w tym wzgledzie powinno byc z 5x tyle ile jest:]. bardzo tez fajnie rozwiazane awansowanie jednostek, chociaz oczekiwalem troszke wiecej specjalizacji.
i jeszcze na koncu napisze, wracajac do tematu grafiki, ze pomimo ze gra jest piekna, to jednak jest przy tym odrobine nieczytelna. mozliwe ze to przez brak obycia, ale poki co ni cholery nie rozpoznaje jakie rodzaje infrastruktury sa w danym miejscu zbudowane itd..
i jeszcze jeden minus - mala mapa. mapa wielkosci standard jest po prostu koszmarnie malutka, a huge to ledwie standard z civ3. to jest ogromny krok wstecz.
dobra, na razie to tyle, wracam do gry:>
pozdrawiam
_________________
radogoszcz od morza do morza
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
PeterDIK 
civlover



xfire: dikow
Helped: 4 times
Age: 43
Joined: 04 Aug 2005
Posts: 334
Location: Lublin
starszy sierżant sztabowy  Złoty order za specjalne zasługi - założyciel forum  Obibok – nie grał od 90 dni 
Posted: 2005-10-29, 11:46   

Najpierw odpowiem na post Solo. Mała mapa, a jak dużo kolega grał i czy np. zbudował jakieś oceaniczne statki, albo zbudował Stonehenge ? Tez mi się zdawało, iż jest za mała, ot jeden kontynent. Ciągle się jednak zastanawiałem gdzie się zmieściły inne nacje, skoro idą łeb w łeb ze mną (grałem na poziomie noble), gdy podczas gry Multiplayer z maślakiem zbudowałem Stonehenge sprawa się wyjaśniła. Mam nadzieje ze także u ciebie się wyjaśni. Proponuje po tej budowie dać zooma na minimum.

Co do moich uwag. Faktycznie brakuje buttona zamykającego miasto, jednak na tyle jestem przyzwyczajony do zamykania esc ze mi to nie przeszkadza. W jakimś paczu pewnie to dodadzą.
Co do komunikatów to faktycznie nieco sa za mało czytelne i za szybko znikają, ale ctrl+tab pozwala je sobie przypomnieć.

Oprawa graficzna jest cudowna, podobnie jak muzyka. Interface jest szalenie intuicyjny i czytalny, nie wiem dlaczego niektórym się nie podoba ?

Generacja mapy: Komputer robi do bardzo dobrze, główne złoża zawsze znajda się gdzieś w pobliżu, chatek tubylczych nie jest za dużo ani za mało, co razem powoduje ze mapa nie wpływa na zwycięstwo tak jak to było np. w civ2 lub civ3 gdy nie mięliśmy żelaza.

Gra z AI jest ciekawa. Z tego co zauważyłem komputer gra w zgodzie z charakterem narodowym nacji która zajmuje, smaczku dodają wyśmienite animacje przywódców podczas negocjacji. (Niesamowicie wnerwiła mnie Izabela, która wiedząc ze ma przewagę, podczas negocjacji oglądała sobie paznokcie a nawet ziewała) AI nie jest bezmyślnie agresywne i atakuje z rozsądkiem.

Na razie na singlu gra mi się ciekawie i jest to na pewno doskonały trening przed grami multi, czy porzuce single jak zaczne grac dobrze ? Czas pokaże.
Nieco o drzewku technologi. Jak niektórzy wiedza ściezek do odkrycia danego techa jest zawsze więcej niż jedna. Daje to wybór graczowi i pozwala grać wg włąsnego pomysłu. W civ4 ten pomysł na gre jest bardzo ważny i to już od momentu wyboru nacji.

Co mi się nie podoba ? To że nie umiem w to na razie grać.


To tyle po 2 dniach gry. CDN...
_________________
One Love, the Civ, the life...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
MDK21 



Joined: 06 Aug 2005
Posts: 4
Posted: 2005-10-29, 15:57   

Fajnie się to czyta ja narazie niestety jeszcze Civ 4 nie mam tymbardziej oczekuje na wasze dalsze opinie :)
_________________
Ten użytkownik prosi sie o ostrzeżenie :) :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
PeterDIK 
civlover



xfire: dikow
Helped: 4 times
Age: 43
Joined: 04 Aug 2005
Posts: 334
Location: Lublin
starszy sierżant sztabowy  Złoty order za specjalne zasługi - założyciel forum  Obibok – nie grał od 90 dni 
Posted: 2005-10-29, 16:06   

Testów dzień 3

Zacząłem grę od nowa, na nieco niższym poziomie (o jeden niżej niż noble) by poznać lepiej grę. Wylosowało mnie dosyć nieszcześliwie bo na kontynencie mam Japańców, Amerykańców, Anglików, i Indyjczyków. Nic to. Złoza wylosowało tak ze każdemu starcza. Na razie trwa pokuj. Ale moje potrzeby terytorialne rosną, wiec to chyba stan przejściowy. W tej grze skupiam się na nauce rozwoju. Nie wiem jak to było w civ3 ale w civ4 złoża maja bardzo duze znaczenie, nie dosyć ze stawiając na nich farmy kopalnie i inne uzyskujemy dosyć niezły bonus do jedzenia, czy tam młotków, czy odblokowują budowanie jednostek czy przyśpieszają budowę budynków (np. kamień piramid czy innych cudów kamiennych) to jeszcze mogą dawać bonusy do np. zdrowia narodu. Fajnie to urządzili. CDN....
_________________
One Love, the Civ, the life...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Revo


Joined: 06 Aug 2005
Posts: 54
starszy kapral  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier 
Posted: 2005-11-05, 02:06   

Więc po kilku grach muszę rzec tyle na jej niekorzyść:

1. Co ich napadło z tą grafiką?? Jakaś tajna umowa z nvidia czy co? Jak się świat rozbuduje to ledwo wyrabia na 10 klatkach, o widoku świata można zapomnieć (2 klatki). Boli mnie tu szczególnie fakt, że widok świata jest tak wymagający, moim zdaniem nieco dynamicznej redukcji detali by bardzo ułatwiło życie (zresztą nie tylko na widoku świata - po co komu pełne detale słonia jak go widzi z daleka itd.). Karta: Radek 9550 @ 400/500, kumpel testował na GF6600 podręconym na ile się dało i wyciągnął ledwie 2 i pół raza tyle. Doom 3 mniej wymagał...

2. Podobnie jak zaraz po wyjściu civ 3 - ilość opcji gry jest bardzo ograniczona, brakuje podstawowych typu wyskakujące okienka itd. Poza tym niektóre opcje wydają się nie działać w multi (np. centrowanie na jednostkach wrogów/sojuszników w trybie turn based)

3. Tryb turn based pozwala na ruchy także poza swoją turą (jeśli w trakcie tejże nie wykorzystaliśmy ruchu), nie ma opcji to zmieniającej i zauważyłem, że wielu ludzi to zraża. Mnie osobiście to nawet bardzo pasuje, w gruncie rzeczy wole simultaneus turns, gra nabiera dynamizmu i nie nudzi, jednak dla weteranów civ2 ten tryb jest po prostu niewyobrażalny, walki są niesprawiedliwe i w ogóle wielka tragedia :rotfl: . Osobiście wolę odrobinkę zręcznościówki za cenę znaaacznie szybszych gier.

4. Brakuje centralizacji interfesju, to znaczy wiele informacji i opcji powinno być dostępne z poziomu głównego widoku gry (mapy). Tyczy się to z informacji przede wszystkim health i happiness w mieście (obecnie widać tylko jak wartości zostaną przekroczone, podczas gdy przydałoby się informować już gry się kryzys zbliża). Natomiast z opcji to przede wszystkim brakuje rozdudowanego prawego menu w którym można by zmienić automanagmenet miasta, produkcje itd. Korzystałem z tego w civ3 ZAWSZE w późniejszej grze, po prostu było wygodniej niż wchodzić do każdego miasta i ustawiać.

5. Jak zwykle niedopracowany system informacyjny o wydarzeniach - wydarzenia są wypisywane z boku w odstępach kilkusekundowych. Gdy coś zostanie wybudowane w mieście, standardowo dostajemy ekranik wyboru i musimy coś wybrać by móc się w ogóle ruszyć gdzieś. Rozwiązaniem byłby prosty system z call to power, lista aktualnych informacji powinna się pojawiać na ekranie żeby można było każdą dowolną kliknąć i/lub skasować i w ten sposób spokojnie zaplanować swoje akcje.

6. Wydaje mi się że promocje jednostek nie są dodawane do informacji o jednostce. Mówię wydaje, bo nie sprawdziłem wszystkich tych promocji, ale w każdym razie strength czy woodsman na bank nie dodaje do informacji, podobnie zdaje się city defender. Co ciekawe licznik +% do obrony miasta podany na mapie nie wlicza murów ani terenu na którym stoi miasto, nie byłoby to problemem gdyby nie fakt że miasto z dużą kulturą miewa akurat bonus +50% do obrony i można to łatwo wziąść za bonus samych murów i wtopić sporo wojska :) . Jeszcze wracając do promocji to każda osobna promocja dodaje osobne bonusy, mówię bo z początku sądziłem, że woodsman lvl 2 zmienia +20% na +25% i dodatkowy ruch, okazało się, że tak naprawdę dodaje do poprzedniego lvlu dając łącznie +45% obrony i dodatkowy ruch. Kolejnym mankamentem promocji jest to, że nie ma ich nazw wypisanych przy jednostce, zaś początkujący gracz raczej po wyglądzie każdej nie rozpozna, tym bardziej że ich ikonki są malutkie jak kropki...

7. Wada prywatna: Ilość rzeczy, które wpływają na miasto jest przytłaczająca, nawet geniusz potrzebowałby sporo czasu by zaplanować rozwój takiego miasta z uwzględnieniem wszystkich czynników - nawet takie drobiazgi jak las czy fakt że cywil pracuje nad rzeką wpływają na zdrowie w mieście a to tylko przykład.

8. Drobne błędy tu i tam, np. w civilopedii brakuje niekiedy czegoś, np. przy town improvement jest napisane "+1 commerce from" i nic więcej, zapewne chodziło o jakiś tech albo coś w tym stylu ale nie mam pomysłu o jaki bo nie pisze :) A przecież trzeba wiedzieć czy i kiedy się te town opłacają, zwłaszcza że muszą same rosnąć wraz z turami...


8 punktów obszernie wypisanych, ilość nie znaczy jakość, wady te są małe i o ile w grze single mogą jeszcze nieco irytować, w grze multi się ich juz nie zauważa, zwłaszcza w turn based...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
soloo 



Joined: 29 Oct 2005
Posts: 3
Posted: 2005-11-05, 13:37   

Quote:
1. Co ich napadło z tą grafiką?? Jakaś tajna umowa z nvidia czy co? Jak się świat rozbuduje to ledwo wyrabia na 10 klatkach, o widoku świata można zapomnieć (2 klatki). Boli mnie tu szczególnie fakt, że widok świata jest tak wymagający, moim zdaniem nieco dynamicznej redukcji detali by bardzo ułatwiło życie (zresztą nie tylko na widoku świata - po co komu pełne detale słonia jak go widzi z daleka itd.). Karta: Radek 9550 @ 400/500, kumpel testował na GF6600 podręconym na ile się dało i wyciągnął ledwie 2 i pół raza tyle. Doom 3 mniej wymagał...


Tutaj totalne poparcie. U mne również chodzi tragicznie, a Doom 3 chodził bezbłędnie. Moim zdaniem gra jest po prostu źle napisana, i są to rzeczy do naprawy w patchach.

Quote:
4. Brakuje centralizacji interfesju, to znaczy wiele informacji i opcji powinno być dostępne z poziomu głównego widoku gry (mapy). Tyczy się to z informacji przede wszystkim health i happiness w mieście (obecnie widać tylko jak wartości zostaną przekroczone, podczas gdy przydałoby się informować już gry się kryzys zbliża). Natomiast z opcji to przede wszystkim brakuje rozdudowanego prawego menu w którym można by zmienić automanagmenet miasta, produkcje itd. Korzystałem z tego w civ3 ZAWSZE w późniejszej grze, po prostu było wygodniej niż wchodzić do każdego miasta i ustawiać.

Nie jestem pewien czy cię zrozumiałem, ale budowę można zmieniać i wstawiać do kolejki po pojedynczym kliknięciu na pasek miasta. Moim zdaniem to jest okej.

Quote:
5. Jak zwykle niedopracowany system informacyjny o wydarzeniach - wydarzenia są wypisywane z boku w odstępach kilkusekundowych. Gdy coś zostanie wybudowane w mieście, standardowo dostajemy ekranik wyboru i musimy coś wybrać by móc się w ogóle ruszyć gdzieś. Rozwiązaniem byłby prosty system z call to power, lista aktualnych informacji powinna się pojawiać na ekranie żeby można było każdą dowolną kliknąć i/lub skasować i w ten sposób spokojnie zaplanować swoje akcje.

Akurat jeśli chodzi o wiadomości o zbudowanych rzeczach to można w opcjach włączyć żeby minimalizował te popupy i wtedy masz dokładnie jak w call to power, i jest to na maxa wygodne. Ale ogólnie zgadzam się jeśli chodzi o wiadomości które wyświetlają się w lewej części ekranu, zresztą pisałem już o tym.

Z dorbnych błędów zauważyłem jeszcze, że będąc w mieście nie da się zobaczyć ile kosztuje przyspieszenie budowy kasą. Więc kupujesz w ciemno. Informacja ta wyświetla się tylko w poglądzie miasta na ekranie głównym.
_________________
radogoszcz od morza do morza
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
manux


Age: 42
Joined: 06 Nov 2005
Posts: 3
Posted: 2005-11-10, 09:32   

Co do zwalonego engine'u graficznego to sie zgadzam w 100%. Mam GeForce Go6600 i niestety nie moge powiedziec ze gra chodzi zadowalajaco. W normalnym widoku mapy jest ok, natomiast przy jakimkolwiek oddaleniu, nie mowiac juz o widoku globu zaczyna sie klatkowanie.
Dodatkowo gra pozera niewyobrazalne ilosci pamieci, grajac na mapie standard po odryciu calego ladu na mapie nie dalo sie juz grac ze wzgledu na ciagle swapowanie. Mialem wtedy 512MB pamieci a przeciez wymagania minimalne to 256MB. Sprawdzilem i Civ4 zzeralo cala pamiec fizyczna plus jakies 300-400MB swapa. Jak wiec ma sie to do wymagan minimalnch? Wspolczuje ludziom, ktorzy majac 256MB mecza sie grajac w cos wiekszego niz minimalna mapa. Na szczescie po rozbudowie do 1280MB problem swapowania calkowicie ustapil.
W mojej opini tak niska wydajnosc i tak duza pamieciozernosc nie maja zadnego uzasadnienie w jakosci grafiki 3D, wprawdzie ladnej ale bez jakich super wodotryskow. Napewno wymaganie nie sa adekwatne do koncowego efektu - wyglada to po prostu na brak odpowiednie optymlizacji engine'u. Szczegolnie to widoczne w przypadku widoku globu, gdzie przy niewielkiej ilosci widocznych detali w porownaniu ze zblizeniem mapy, calosc chodzi najwolniej.
Dla porownania probowalem ostatnio wypuszczonego dodatku-dema do Half-Life 2 p.t. Lost Coast prezentujacego nowe mozliwosci engine HL2. Sa tam m.in. super efekty swietlne. Lost Coast na moim GF chodzi spokojnie i plynnie z predkoscia 30+fps.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Revo


Joined: 06 Aug 2005
Posts: 54
starszy kapral  Obibok – nie grał od 90 dni  Pluszowy miś - rozegrał mniej niż 10 gier 
Posted: 2005-11-10, 21:06   

9. Lotnistwo powinno zatapiać statki
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
PeterDIK 
civlover



xfire: dikow
Helped: 4 times
Age: 43
Joined: 04 Aug 2005
Posts: 334
Location: Lublin
starszy sierżant sztabowy  Złoty order za specjalne zasługi - założyciel forum  Obibok – nie grał od 90 dni 
Posted: 2005-11-10, 21:13   

ale nie pojedynczy samolot, z 3 bombowce moze 4 dadzą chyba radę ?
_________________
One Love, the Civ, the life...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
wnuczus 



xfire: wnuczus
Helped: 16 times
Age: 29
Joined: 10 Nov 2005
Posts: 10632
Piwa: 42/47
Location: Poznań
generał broni  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Mini turnieju w Civilization IV - I Mini turniej 
Posted: 2013-01-23, 18:19   

Ogólnie Singiel daje radę, szkoda tylko, że nie ma rewolucji, tzn że nasze miasta które są na innym kontynencie same się nie buntują, i żeby się nie zbuntowały to trzeba budynki specjalne budować.

manux wrote:
o do zwalonego engine'u graficznego to sie zgadzam w 100%. Mam GeForce Go6600



Ja się nie zgadzam mam Asus Geforce GTX 560 TI i gra na full działa bez zająknięcia.
_________________
"Jarek,ale nie możesz wypominać tego zakichanego statku kiedy ukradłes mi całe państwo szwedzkie"
"Czy tęsknicie za pięknymi czasami miniksa-1.1, kiedy mężczyźni byli mężczyznami i pisali swoje własne sterowniki?" Linus Torvald
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
bombel79 


xfire: bombel79
Helped: 12 times
Age: 38
Joined: 12 Apr 2006
Posts: 10473
Piwa: 63/4
Location: Raj na ziemi
generał broni  Brązowy order za specjalne zasługi - Za adminowanie  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  I miejsce w Dyplo - Dyplo3  II miejsce w Dyplo - Dyplo2  Przeżycie w Dyplo - Dyplo XIII  Przeżycie w Dyplo - Dyplo1  Przeżycie w Dyplo - Dyplo8  I miejsce w rankingu FFA  I miejsce w Astro Pucharze - I Astro Puchar  II miejsce w Pucharze Randomowym - I Puchar Randomowy 
Posted: 2013-01-23, 19:16   

Fajnie jakby jakieś dodatku wyszły... I zobaczycie zr nastepczyni rzeczonej civki bedzie wymiatac!

Ps
A dałoby sie postawić grę na kilkanaście osób? Tak żeby można było coś dyplomatycznie pokombinowac... Oczywiście w gentelmenskiej atmosferze... Bez napinek itp... Zresztą jak grają koledzy to tego na pewno nie bedzie...
_________________
"W świecie wariatów, to normalny jest świrem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wnuczus 



xfire: wnuczus
Helped: 16 times
Age: 29
Joined: 10 Nov 2005
Posts: 10632
Piwa: 42/47
Location: Poznań
generał broni  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Mini turnieju w Civilization IV - I Mini turniej 
Posted: 2013-01-23, 19:21   

Dokladnie zadnego regulaminu, przeciez chodzi tylko o zabawe, fajnie jak by wrocili szpiedzy civ2
_________________
"Jarek,ale nie możesz wypominać tego zakichanego statku kiedy ukradłes mi całe państwo szwedzkie"
"Czy tęsknicie za pięknymi czasami miniksa-1.1, kiedy mężczyźni byli mężczyznami i pisali swoje własne sterowniki?" Linus Torvald
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Forever 


Helped: 2 times
Age: 46
Joined: 01 Sep 2010
Posts: 4705
Piwa: 48/42
Location: Warszawa
starszy chorąży sztabowy  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 10  Przeżycie w Dyplo - Dyplo 9  I miejsce w Pucharze KAC - I Puchar Kac Civ5  Wygrany jeden GOTM - 1 wygrana 
Posted: 2013-01-23, 19:54   

cheos wrote:
bombel79 wrote:
Fajnie jakby jakieś dodatku wyszły... I zobaczycie zr nastepczyni rzeczonej civki bedzie wymiatac!

Ps
A dałoby sie postawić grę na kilkanaście osób? Tak żeby można było coś dyplomatycznie pokombinowac... Oczywiście w gentelmenskiej atmosferze... Bez napinek itp... Zresztą jak grają koledzy to tego na pewno nie bedzie...


Ja myślałem o tym aby postawić FFA na 7 -8 osób, gdzie tura jest 48h ale jak wszyscy klikną to lecie. Można by wieczorkami i weekend po kilka(dziesiąt) turek robić.
Always War i jedziemy po dżentelmeńsku :)


Zapisz mnie do tego projektu
_________________
Veni Vidi Vici
Forek nie narzeka Forek opisuje rzeczywistość


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wnuczus 



xfire: wnuczus
Helped: 16 times
Age: 29
Joined: 10 Nov 2005
Posts: 10632
Piwa: 42/47
Location: Poznań
generał broni  Brązowy zlotowicz - 1 zlot  Brązowy civmaniak – najwięcej rozegranych gier  Pomocna dłoń – pomógł minimum 10 razy  Piwosz – otrzymał minimum 25 piw  Obibok – nie grał od 90 dni  II miejsce w Mini turnieju w Civilization IV - I Mini turniej 
Posted: 2013-01-23, 20:08   

8 osob ?! A civka tyle graczy obsluzy? W sumie jedna osoba mogla by miec wlaczonego kompa zawsze na wieczor i weekend. Byle PiS nie wygral wyborow Sam glosowac nie moge jeszcze
_________________
"Jarek,ale nie możesz wypominać tego zakichanego statku kiedy ukradłes mi całe państwo szwedzkie"
"Czy tęsknicie za pięknymi czasami miniksa-1.1, kiedy mężczyźni byli mężczyznami i pisali swoje własne sterowniki?" Linus Torvald
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Podobne Tematy
Topic Author Forum Replies Last Post
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Sticky: Pakt "Nasze Male Eldorado" (bombel79)
bombel79, J.Stalin[D10], Lary33
Beny Pakty odtajnione 2 2015-06-21, 11:06
Beny
No new posts gra single
bombel79 Gry w trybie jednego gracza 6 2016-04-29, 22:32
Cholernik
No new posts GotM - Rozgrywki single-player
Game of the Month - Gra Miesiąca
Azazell Gadanie o Civ(4)kowym Graniu 31 2007-08-01, 01:08
Azazell
No new posts Jak grać single playera na poziomie noble
black672 Gadanie o Civ(4)kowym Graniu 36 2009-03-24, 16:11
Cola
No new posts Nasze nieloty
LDeska Pogawędki różniste 32 2009-09-14, 11:17
Beny

Czas generowania strony : 0.37 s.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group